Onnea Tarppa ja Mirtsu! Hyvän syntymäpäivän on teidän neidit valinneet..
Mun tyttö syntyi juuri samana päivänä 2 vuotta sitten ja vuosi sitten tuona päivänä mentiin naimisiin.
Tälle kakkoselle oon sanut mahan läpi, että sulla on kolme vaihtoehtoa syntyä, joko 3 helmikuuta, 3 maaliskuuta tai hätätapauksessa 29 helmikuuta ( karkauspäivä ) .. vaikka oisin jo valmis vaikka tänään lähtemään synnyttämään.
Mutku meidän perheessä kaikki juhlat on 3 päivä jotain kuuta ja miehen on täten helppo ne muistaa (muistaa ja muistaa).
Miehen kanssa eilen naurettiin kippurassa sängyssä yöllä, että jos se 3 ässää oikeesti toimii niin meillä sitä tehdään väärin.
Jätin siivouksen pois, mutta leivoin ja käytiin ulkoilemassa reippaasti, saunoin kyllä ja seksiä illalla, mutta se valaspainiksi kutsuttu seksi ei nosta edes sykettä, sellaista loimuilua vaan kyljettäin. Mies tokas sitten lopuksi, että vaikkei syke nouse, niin toivottavasti tuo aine pehmittäis sulle ees paikkoja.. Ja raukka tietää, että kun synnytys on ohi niin alkaa aika pitkä kuivakausi, jos samanlailla menee kuin ekasta. Onneks G-piste ohjelmassa oli tästä eilen puhetta ja mies kuuli sen muidenkin suusta kuin minun, ettei voi kiinnostaa. :snotty:
Sain muuten eilen jalkahieronnan ekakertaa sohvalla tässä raskaudessa, lähti nesteet jaloista kiertämään ja se varpaiden kihelmöinti loppui. Ja aamusta sain sukat sukkelaan jalkaan. Vonkaisko taas tänään illalla uusinnan hieronnasta, että turvotus taas laskis.
Ja vielä kakkajuttuja..
Mun maha on tässä kohta kaks viikkoa toiminut kuin mikä lie pikajuna. Yleensä maha ei toimi kuin kerta viikossa tai kaks ja joudun syömään luumuja, pellavansiementä yms yms mutta nyt.
Joka ikinen yö juoksen kiireen vilkkaan vessaan kun yöllä supistaa ja suoli tyhjenee. Ja jos tuosta mainitsisin jollekkin naamatusten, niin kommentti on "sullahan synnytys lähenee".. Itse en ole samaa mieltä yhtään. Mutta olen iloinen tuosta toimimisesta mutta voisin myös olla iloinen jos synnytys lähenisi.
Tulipas paljon omaa (.)
Anteeksi
Mumetsu (oisko 37+4?)