***Helmikuun Helmet 2008***vko6 osa2

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
paha :D mutta olen nyt sun pojan puolella, kun just valitin miehelle, että miten ihmeessä mä saan kiskottua itseni ylös viim. seiskalta viitenä aamuna viikossa ja jo kk kuluttua |O |O "tahtoo olla kotiäiti aina"
Ethän unohda meitä! |O :eek: ...sitten kun meet sorvin ääreen. :xmas:

*muoks. niin tai mua... :D
kuinka voisin :D
*miettii kaikkia aiheuttamiaan traumoja* :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mun tarttee muuten huomenna mennä ilmoittamaan toi mun vauvani kouluun. Tai voishan sen tehdä netissäkin, mutta ajattelin mennä livenä. Poika ei kyllä halunnu tulla mukaan, kun sit pitäis mennä ennen eskarin alkua ja herran pitäis herätä ehkä puol tuntia normaalia aikaisemmin. :D
paha :D mutta olen nyt sun pojan puolella, kun just valitin miehelle, että miten ihmeessä mä saan kiskottua itseni ylös viim. seiskalta viitenä aamuna viikossa ja jo kk kuluttua |O |O "tahtoo olla kotiäiti aina"
Joo, poika saa nukkua. =) Itekin kyllä nukun aamulla piiiiitkään aina kun vaan voin. :D
 
Norsuäidiksi osoittauduin minäkin.

Norsulapsi hakee välillä turvaa emonorsun vatsan alta ja ryntää sitten taas korvat levällään uusiin haasteisiin. - Tuli tänään jumpassa mieleen tuo kuvaus, kun tein punnerruksia ja tyttö ryömi ja konttaili kirjaimellisesti siinä allani. Onneksi ei miehen vatsan alla, koska silloin olisi ollut litistyminen lähellä...
 
Onnittelut Cruellan 1 vuotiaalle :flower: Minäkin miettinyt tuota päikkäri nukahtamista. Ennen tyty meni nukkuun kun kippas sen vaan sänkyyn. Nyt pari päivää on ollut yhtä taistelua eikä oo nukkunu kun n. 40 min koko päivänä :eek: :headwall: Mikähän vaihe se nyt on menneillään :whistle: Helmiskö aikoo palailla töihin?? Joko oot saanut päivähoitopaikan poitsulle? Voi olla et tääkin mamma pääsee/joutuu töihin tässä jossain vaiheessa ja nyt jo mietityttää miten tuon vauvan raaskii laittaa hoitoon :ashamed:
Niin ne jahve kasvaa meillä poitsulla jalka numeron pienenpi kuin mulla ja pituutta päänverran vähemmän ja poika 9 vuotta :D pari vuotta ja menee ohi :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
eikö sulla lamputkaan enää pala :saint:
Olen kolme vuotta sua vanhempi :headwall: *järjestää ryppyvoidekokoelmaansa* :D
Hui kun vanha |O
:LOL: :saint: :flower:
*etsii netistä mummopalstaa*
Mä kyllä tykkään kutomisesta. :whistle:
:D Mä tykkään virkkaamisesta... :whistle:

Mummot :attn: B) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Niin ne jahve kasvaa meillä poitsulla jalka numeron pienenpi kuin mulla ja pituutta päänverran vähemmän ja poika 9 vuotta :D pari vuotta ja menee ohi :LOL: :LOL:
Meillä oli saman kokoset jalat, kun poika oli 9v....nyt täyttää 11v parin viikon päästä ja sillä on jo isompi jalka kun mulla (39-41, riippuu mallista) :snotty: :D Oon mie sentää viel sitä pidempi B) :LOL: :LOL:
 
Onnittelut Cruellan taaperolle!

Mammana: töihin pitäis raahautua kk.n päästä |O Saa nähdä miten MINÄ selviän eroahdistuksesta....

Ja mikä ihme se on, että leluja on joka lähtöön, mutta poikaa ei huvita kun repiä verhoja tai syödä koiranraksuja tai leikkiä kaukosäätimillä....siis kaikkea kiellettyä vaan :eek: Miks lapsille yleensä tehdään leluja???Mä vien nuo lelut hyväntekeväisyyteen |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
eikö sulla lamputkaan enää pala :saint:
Olen kolme vuotta sua vanhempi :headwall: *järjestää ryppyvoidekokoelmaansa* :D
Hui kun vanha |O
:LOL: :saint: :flower:
*etsii netistä mummopalstaa*
Mä kyllä tykkään kutomisesta. :whistle:
:D Mä tykkään virkkaamisesta... :whistle:

Mummot :attn: B) :LOL:
Mun oma äiti ei osaa kutoa villasukkia, niin että mun piti aikanaan kutoa pikkuveljellekin villasukat. No onneks anoppi on taitava käsistään, niin että sille voi ulkoistaa noita kutomisprojekteja.
 

Yhteistyössä