**Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

Mullakin oli eilen eka ultra, kaikki oli ok. Oli hurjaa nähdä ekaa kertaa millainen pikku "alien" siellä oli. LA muuttui 22.2. entisen 28.2 tilalle. Rakenneultrassa kysyn kyllä jos sukupuoli näkyy, mutta enpä nyt oikeastaan tiedä onko sillä merkitystä... Onko kellään ehdotuksia missä kannattaisi käydä 3D ultrassa, pääkaupunkiseudulla? Tää kun on niin uutta kaikki... :p

Ihan ku mun housut alkais kiristää :eek: ! ja kun nää on olleet muuteski aika isot ja löysät..

Mikä idea masutuubeilla on?
Tänään sit olikin taas huono olo bussissa. En silti oksentanut. Eilen illalla mä jotenkin kyllästyin tähän ainaiseen väsymykseen ja oksu oloon. Tuli ihan huono omatunto kun en ees jaksa innostua seksistä.. Näki selvästi että miestä halutti mutta mä en sit antanut vastakaikua :(

Jonkin aikaa jo seuraillut eri keskustelupalstoja ja tullut siihen tulokseen, et tää on ehdottomasti paras ja aktiivisin.. Eli esittäydyn mukaan.. Viikkoja 11+2 esikkoa odotellaan, eli la on 27.2.2008. Olen 29v ja ukko 32v, talouteen kuuluu myös 2 koiraa. Synnnäriks valittii Jorvi. Pahoinvoinnilta oon välttynyt melkein kokonaan, väsymys vain vaivaa. Maha on jo kasvanut kovasti ja vaatteet ei päälle mahdu.
Ens viikol ois lääkäri neuvola ja perjantaina np-ultra. Kertaalleen ollaan päivystyksessä jo käyty ultrassa ja kaikki oli hyvin..

Masutuubeista:
esikoista odottavana en osaa sanoa kokemuksesta, mutta itse ajattelin ostaa kaupasta resoria ja ommella moisia. Eikös masutuubin idea ole se, että voi pitää vanhoja paitojaan, jos ne jäävät liian lyhyiksi. Leveyssuuntaan pienenevistä paidoista ei tuubista taida apua olla... Ei siis napa vilku =) Itse kuvittelen, että se tukee mukavasti ja suojaa massua ja kylmillä keleillä varmaan kiva, etenkin jos sattuu olemaan semmoinen viluhiiri kuin minä! ;) Muutenkin tykkään ihonmyötäisistä vaatteista alimmaisena. Tietysti asian hoitaa resorista tai vastaavasta pitkä tehty aluspaita...
Pitää vissiin alkaa suunnittelemaan omia virityksiä! =)

Kun kerroin vauvauutiset äidilleni sanoin että ota nyt sitten iisisti! On nimittäin erittäin hyvä ompelija ja käsityöläinen. No seuraavana päivänä alkoi jo jutella, että entäs jos hän ompelee minulle äitiysmekon! ja iltasella sain kiinni tulevan mummon vaalenpunaiset ja vaaleansiniset villalangat käsissään. Sanoi, että oli saanut halvalla.... :LOL: Joo varmaan suunnitteli itselleen uutta villapaitaa.... ;)
On hauskaa kun se laittelee tekstareita mummo allekirjoituksella.
Antaa niitten höseltää täysillä!

Pitäis lähteä viikonloppuna kaupungille ostoksille. Vanhat vaatteet alkaa ahdistaa ja pian on juhlat, ja en halua olla missään piukeassa asusteessa tällä hetkellä kun vatsa on vielä turvotusta ja vanhaa uimarengasta... Sitten kun alkaa pömpöttää on kiva pitää tiukempaa ja antaa vauvelimasun näkyä!

Minulla on np-ultra ensiviikon puolessa välissä ja jännittää... Toivoisi niin että kaikki olisi ok. Ikää minulla on 37- vuotta. Syksyllä 38. Osaako joku kertoa, tehdäänkö minulle suoraan iän perusteella lisätutkimuksia? Ensisynnyttäjäksi kun en ole enää ihan nuori... :whistle: ja paikkakuntahan on Helsinki.

Olen ravannut hampilääkärillä. Tällä viikolla jo kaksi kertaa! Ja vielä kerran niin sitten pitäisi olla kaikki ok. Kysyin yksityiseltä vieläkö ennen raskautta kannattaa mennä tarkistukseen ja suositteli, että jos lapsi syntyy helmikuun lopulla kannattaa mennä tarkistukseen vuoden 2008 alussa. Imetyksen aikana ei kait suositella ainakaan puudutuksia ja muutenkin lääkäri sanoi, että voi tulla n. vuoden väli ennenkuin hampaat voi taas hoidattaa.

Että semmottii. Nyt pitää lähteä liikenteeseen!
Terkkuja uusille tulokkaille.
Pupi

Jahvetti,

Nyt paljon paljon rauhoittavia halauksia :hug: :hug:
Ollaan varmaan ajatuksissa siellä nyt luonasi kaikki ja pidetään peukkuja ja varpaita pystyssä sinulle ja teille kaikille!
Voimia.
:hug: :heart:

Hui Jahvetti, toivottavasti ei käynyt pahasti! Toivottavasti pienellä on siellä kaikki hyvin. Mut varmaan on kyllä, jos et satuttanut kolarissa itseäsi. Tsemppiä! :hug: Pyydä vaan kunnolla saikkua, jos vaan kysyvät, kun varmasti tämmösellä helteellä ilman ilmastointia autoilu ei tee kenellekään hyvää, varsinkaan odottavalle äidille!

Jahvetille halit. Ei vissiin pahasti käyny ku kotia oot päässy ja tolpillas oot? Tai kotia päättelin siitä, ku koneella oot käyny.. Mut lohduttavaa on se, että vauva on onneks näillä viikoilla vielä suojassa ja istukkakin on aika pieni, vaikka olisi edessäkin. Uskon, että kaikki on hyvin. Tule kertomaan. Säikähdys on varmaan pahinta, tiedän.

Kiitto hänelle joka anto iskias neovoja (enhän mä muista kuka :ashamed: ).

Mulla on päivän paras hetki meneillään. Tytöt nukkuu ja mä join kahvit ja söin yhen rivin sinistä :p . Siis se on nii jumalaisen hyvää ja siitä tulee superhyvä olo, vois vetää koko levyn. Ihan sairasta :eek: ! Onneks itsehillintä pitää edes vähän, suon itselleni yhden rivin päiväkahvilla yhden iltasella, ei kai tuo paha voi olla, ku muute en herkkuja syö, ruokaa vaan säännöllisesti?

:heart: nelli&pulla 14+1

Jahvetti hui kamala :eek: toivottavasti selvisitte molemmat säikähdyksellä! :hug:

Pupi mun käsittääkseni sulle tarjotaan enemmän jotain seuloja yms. mutta kovin tarkkaan en tiedä. Serkku saa pian esikoisensa, 36 v ja hänelle ainakin jotain ylimääräisiä seuloja oli tarjottu. Mutta eihän niihin tietenkään ole pakko mennä, kaikki on vapaaehtoista. =)

Eipä tässä tämän ihmeempiä tänään... miehellä on viimeinen työpäivä ennen kesälomaa ja sitten alkaa meillä keittiöremontti, joten voi olla että en ehdi taas kovin usein palstailla. Mutta koitan pysyä kärryillä teidän jutuissa, vaikka en ehtisi kirjoitella. =)

Hissukka rv14+4

Hyi olkoon mua... Töissä kirjottelen... :whistle:

:hug: Jahvetille! Ja tervetuloa uusille! :)

Jepsu: Musta ne retroset, ruskeenvihreenoranssit vaatteet on ihania!

Pupi : Mä ostin Eurokankaasta sitä resoria masutuubia varten, enkä kyl ees aio ommella (inhoon käsitöiden tekemistä muutenkin) käänteitä. On ihan siistin näkönen musta sellasenaan.

Mun masun turvotus on nyt kyllä häipynyt lähes kokonaan :eek: Se mitään vauvamasua siis ollut :'( Sivuprofiilista huomaa jotain pientä pömppöä, mutta ei hirveästi. Toivottavasti tää äkillinen "kutistuminen" ei tarkoita sitä, että myös pikkuinen on lopettanut kasvamisensa... Onko muille esikoisen odottajille käynyt näin tai "konkarit", muistatteko ekasta raskaudesta?

Helteistä viikonloppua kaikille, mä paahdun tänne töihin just nyt, onneks enää puoli tuntia B)

Tyttiliini
Turvotus vähän hävinnyt täälläkin, ja kyllä mä muistelisin esikoisesta että ihan normaali jutska. Mulla se ainakin ajoittuu samoihin kuin pahoinvoinnin lieveneminen. Tietysti siitä voisi pelästyäkin, mutta kun tosiaan esikoisen kanssa oli sama juttu, niin päätin, että tästä en saa hysteeristä kohtausta vaan uskon, että normaalia on. Mä kun saan niitä hermokohtauksia vähän turhankin herkästi nykyään :LOL:

Olenko ainut, joka itkee lähes joka päivä?

Välillä tulee vaan sellainen olo, että tekee mieli kaivautua miehen kainaloon sohvalla ja pillittää.. Yhtenä iltana repesin hillittömään itkuun, kun urheilukanavan kommentaattorilla oli niin ruma ääni. Nyt naurattaa jo itseänikin B)

Herkkis olen ollut aina, mutta nyt pienikin juttu saa padot auki. Satuhäät- ohjelmaa mulla ei ole lupa katsoa ollenkaan :LOL:

c81
Toi on outoa toi itku-juttu. Mie en itke millekään 'normaalille' oikeastaan. Paitsi kaverin häisäs viikonloppuna koko vihkiseremonian ajan.. mutta sitten kaikelle oudolle. Kuten mm. kansantanssit saa mut vetistelemään ihan hilittömästi. Tai joku muu sellainen ihan outo. Hormonit heittelee pahemman kerran..

Tuun tänne vähän kommentoimaan kun ootte paljon pohdiskellu tota issias kipua ja mikä siihen auttas!Mulla oli ihan hirveet kivut melkein koko raskauden ajan ja tiedän todella miltä tuntuu kun ei voi kävellä ja autoon istuminen ei onnistu kuin itkun kanssa!Kuulin kaverilta että AKUPUNKTIO autto hänellä ja vähän epäilin että onko tollasista höpöhöpö hoidoista muka apua ja päätin kuitenki kokeilla siinä luulossa ettei siitä mitään hyötyä kuitenkaa oo!Mutta ihme ja kumma kipu hävis ku tuhka tuulee ja ekan hoito kerran jälkeen jo mikä kuulemma harvinaista!Kävin kuitenki viä 2kertaa ja se todella autto!Oon suositellu kaikille issiaksesta kärsiville ja neuvolassakin kerroin ja otti sinne ylös koska sanoi että usein kysytään mikä siihen auttas..Toivottavasti tästä teille apua jos mahdollisuutta päästä kokeilemaan akupunktioo!!
Ja oikein ihanaa odotusta teille kaikille ja mukavaa kesää!!

Kaikki kunnossa!!!!

Kiitos kaikille tuesta. Lääkäri ultrasi todella tarkkaan, katseli jopa kaikkea ylimääräistäkin, kun aikaa oli :D Ja sisätutkimuksen teki, kaikki ok :D
Henkinen puoli on ihan jäissä...pitää maanantaina katsoa kykenenkö töihin :/ Itku on herkässä ja mieli maassa...
"Vastustajana" tässä kolarissa mulla on n. 15-16v mopopoika...tuli "LIEVÄÄ" ylinopeutta mun kylkeen (työauton siis), kuskin oveen :'( Lasinsirut vaan lenteli, äsken vielä löyty hiuksista lasia :/
Poika vietiin lanssilla sairaalaan, muttei siinä äkkisellään mitään vakavampaa näkynyt olevan, pintanaarmuja. Mutta mistä noista tietää..
Itsellä shokkitila edelleen päällä. Vapisuttaa heti, jos asiaa enemmän ajattelee...mutta luojankiitos pikkuisella oli kaikki hyvin :heart: :heart: :heart:
vastasi viikkoja 15+1-15+3 :D Painoa ol reilut 100g, pituus ei jäänyt mieleen.
Ja ihan kuin olisin katsonut pojaksi :D En kyllä kysynyt sitä, vaikka mieli teki...jos sitten rakenneultrassa kuukauden päästä kysyis :D Sit näkyykin jo paremmin =)

Jahvetti 15+1

No hyvä että kaikki kunnossa Jahvetti ja vauva!
Kyllä täällä on jännättykin ja oon vähän väliä palstalla hyppiny kattomassa et joko oot palannu ja ehtiny koneelle.
Jos hiukkaakaan tuntuu ettet kykene töihin niin ei muuta ku saikkua. Varmaan oli kova paukku ja säikähdys tuollainen. Nuo pojan viikarit just saanu kortin niin ovat niin arvaamattomia ja holtittomia.

Nyt saan huokasta helpotuksesta! Mieskin jo ihmetteli et mitä mä hermoilen. =)

Jahvetti Just joo, se on kumma kun niitä pitää aina viritellä niitä mopoja. Tiedän kun itellä just mopokortin saaneet kaksoispikkuveljet. Kaikkia pitää rassata jos menis vähän lujempaa ja pääsis jonkun kans viivalle. :LOL:

Mä oon ollu itte kans mahassa kun mun vanhemmat ajo kolarin. Tosi raju tälli oli ollu mut onneksi kaikki selvisi hengissä, minä mukaan lukien. Synnyin siitä sitten n.3kk päästä. Karmeita juttuja oon kuullu siitä kolarista.

jaksuja sinnepäin! :hug:

c81
Ihana kuulla Jahvetti että ei käynyt pahemmin. Olin jo tosi huolissani. Yritä vaan levätä. Ja jos mahdollista, yritä ajaa edes vähän autoa mahd pian ettei tule alettua välttelemään sitä.
:hug:

Yhteistyössä