Masutuubeista:
esikoista odottavana en osaa sanoa kokemuksesta, mutta itse ajattelin ostaa kaupasta resoria ja ommella moisia. Eikös masutuubin idea ole se, että voi pitää vanhoja paitojaan, jos ne jäävät liian lyhyiksi. Leveyssuuntaan pienenevistä paidoista ei tuubista taida apua olla... Ei siis napa vilku =) Itse kuvittelen, että se tukee mukavasti ja suojaa massua ja kylmillä keleillä varmaan kiva, etenkin jos sattuu olemaan semmoinen viluhiiri kuin minä!
Muutenkin tykkään ihonmyötäisistä vaatteista alimmaisena. Tietysti asian hoitaa resorista tai vastaavasta pitkä tehty aluspaita...
Pitää vissiin alkaa suunnittelemaan omia virityksiä! =)
Kun kerroin vauvauutiset äidilleni sanoin että ota nyt sitten iisisti! On nimittäin erittäin hyvä ompelija ja käsityöläinen. No seuraavana päivänä alkoi jo jutella, että entäs jos hän ompelee minulle äitiysmekon! ja iltasella sain kiinni tulevan mummon vaalenpunaiset ja vaaleansiniset villalangat käsissään. Sanoi, että oli saanut halvalla....
Joo varmaan suunnitteli itselleen uutta villapaitaa....
On hauskaa kun se laittelee tekstareita mummo allekirjoituksella.
Antaa niitten höseltää täysillä!
Pitäis lähteä viikonloppuna kaupungille ostoksille. Vanhat vaatteet alkaa ahdistaa ja pian on juhlat, ja en halua olla missään piukeassa asusteessa tällä hetkellä kun vatsa on vielä turvotusta ja vanhaa uimarengasta... Sitten kun alkaa pömpöttää on kiva pitää tiukempaa ja antaa vauvelimasun näkyä!
Minulla on np-ultra ensiviikon puolessa välissä ja jännittää... Toivoisi niin että kaikki olisi ok. Ikää minulla on 37- vuotta. Syksyllä 38. Osaako joku kertoa, tehdäänkö minulle suoraan iän perusteella lisätutkimuksia? Ensisynnyttäjäksi kun en ole enää ihan nuori...
ja paikkakuntahan on Helsinki.
Olen ravannut hampilääkärillä. Tällä viikolla jo kaksi kertaa! Ja vielä kerran niin sitten pitäisi olla kaikki ok. Kysyin yksityiseltä vieläkö ennen raskautta kannattaa mennä tarkistukseen ja suositteli, että jos lapsi syntyy helmikuun lopulla kannattaa mennä tarkistukseen vuoden 2008 alussa. Imetyksen aikana ei kait suositella ainakaan puudutuksia ja muutenkin lääkäri sanoi, että voi tulla n. vuoden väli ennenkuin hampaat voi taas hoidattaa.
Että semmottii. Nyt pitää lähteä liikenteeseen!
Terkkuja uusille tulokkaille.
Pupi