Helmikuiset 2022

Sain varattua neuvolan heinäkuun ekan viikon loppupuolelle ja mulla on varhaisultra 5.7.

Suurempia oloja ei ole ollut; välillä turvottaa, nippailee tai hieman vain etoo. Vaikka viikot ovat alussa, niin kovin yritän nauttia näistä kihelmöivän jännittävistäkin ajoista.

Yleensä stressaan paljon, mutta tahdon uskoa kasvavalla minillä olevan kaikki hyvin. Ainakin siihen asti kunnes joku toisin väittää. :love:
 
Kävin eilen ostamassa maailman ihanimman ja söpöimmän kesömekon ja sellaisen hauskan kahisevan/rapisevan koiralelun puolison veljen muksulle. :love: Onneksi menin POP:in kauppaan vasta hieman ennen sulkemisaikaa, niin ei jäänyt aikaa jäädä hipelöimään vauvanvaatteita sen enempää. :rolleyes:

Krääh, huomenna varhaisultra. Pitäisikö tässä muka pystyä keskittymään töihinkin?o_O
 
Huomenta!
Ajattelin uskaltautua liittyä joukkoon. Tein juuri positiivisen raskaustestin ja nyt jännittää, pelottaa ja en saata uskoa tätä todeksi. Otin tämän kierron niin stressittömästi kuin mahdollista, enkä yhtään miettinyt mitään tuntemuksia ja aamulla kun päätin tehdä testin, olin 100% varma että on puhdastakin puhtaampi nega ja menkat alkaa. No oli suuri yllätys tämä positiivinen. Meillä on ennestään 10,5kk tyttö ja aloitettiin toisen yrittäminen 2020 vuoden lopussa, kun toiveissa pieni ikäero. 2 kertaa olen ollut raskaana (ekasta ja tokasta yrityksesta) ja 2 keskenmenoa saanut, mutta toivon että tämä pieni pysyy matkassa mukana. Viikkoja nyt vasta 3+6. ❤
 
Onko ajatusta koota tänne listaa keskustelijoista, esim nimimerkki ja LA? Voin tehdä listaa.
Kannustan liittymään tuonne facebookin ryhmään, jos vaan yhtään siltä tuntuu. Minustakin kuopuksen kohdalla tuntui ensin, että täällä helpompi anonyymisti jutella, mutta oikeasti siitä ryhmästä tuli ihan henkireikä. Siellä oli ja on kertakaikkiaan ihana henki ja porukka. En käytä muuten facebookia, mutta en voi sitä poistaakaan juuri sen ryhmän vuoksi. Nyt jo vaikuttaa ihanalta myös tämä meidän tulevien helmareiden ryhmä ja uskon, että siitä tulee taas ihana vertaistuki tähän raskauteen, vauva-aikaan, taaperoiden kanssa ja miksi ei vielä pidemmäksikin aikaa. ❤
 
Moikka! Varovasti kurkin täällä helmikuiset ryhmää. Plussasin täysin yllättäen kp 63 tämän viikon maanantaina ja tämän vuoksi on neuvolasaa ultra jo kuun vaihteessa. Clearblue digi antoi ma lukemat 2-3, eli enköhän siis ihan aluillaan ole vaikkakin sitten superkierrosta alkunsa saanut. Tarkkaa LAta ei siis tämän vuoksi ole, mutta eiköhän se jokatapauksessa helmikuulle mene ❤
 
Kannustan liittymään tuonne facebookin ryhmään, jos vaan yhtään siltä tuntuu. Minustakin kuopuksen kohdalla tuntui ensin, että täällä helpompi anonyymisti jutella, mutta oikeasti siitä ryhmästä tuli ihan henkireikä. Siellä oli ja on kertakaikkiaan ihana henki ja porukka. En käytä muuten facebookia, mutta en voi sitä poistaakaan juuri sen ryhmän vuoksi. Nyt jo vaikuttaa ihanalta myös tämä meidän tulevien helmareiden ryhmä ja uskon, että siitä tulee taas ihana vertaistuki tähän raskauteen, vauva-aikaan, taaperoiden kanssa ja miksi ei vielä pidemmäksikin aikaa. ❤
Ok kiitos, mietin Facebookin laittamista niin voisin liittyä ryhmään :)
 
Moi! Mä olisin myös kiinnostunut liittymään face-ryhmään. Vaikka tuntuukin vähän aikaiselta vielä liittyä, kun plussasin reilu viikko sitten ja varhaisultra on vasta ylihuomenna. Jännittää! Toisaalta on kiva, että ryhmän koko pidetään maltillisena joten ehkä kivakin olla ajoissa liikkeellä. Kelle pitikään laittaa lisätietoja ryhmään liittyäkseen? Edit: laitoinkin jo yksityisviestin menemään.


Mulla LA 8.2 alustavasti, viikot 6+1. Kova väsymys eikä tee mieli syödä muuta kun jätskiä :-D
 
Viimeksi muokattu:
Miljakr
Moikka! Ilmoittautuisin mukaan keskusteluun ja myös Facebook ryhmä kiinnostaa :) Tein viime viikolla positiivisen raskaustestin ja ensimmäistä lasta odotetaan. Varhaisultra on varattu viikolle 8 ja laskettu aika on alustavasti 20.2. Yllättävän rauhallisin ja luottavaisin mielin olen raskaudesta toivoen, että kaikki sujuu hyvin .
 
Heippa kaikki! Olen itse todella surkea kaksplussan käyttäjä ja kun vielä tällä puhelimella tää on aivan sekava :D siksi kannustan liittymään faceen. Syy miksi tein tämän on yksityinen faceryhmä. Joten nt-ultran jälkeen lopetan täällä käymisen :) Tällä hetkellä ryhmässä on 22 jäsentä joten vielä mahtuu mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä