Helmikuiset 2022

Heippa. Täällä ehkä jotain RV 5+2 ja hcg "vain" 1020), onko joku muu käyny mittauttamassa ja paljon ollu? Jotenki tuntuu tosi pienelle... 6 päivää sitten oli 165
Mä kävin n. 4+4 ja arvo oli 1030, mutta nää on tosiaan käsittääkseni tosi vaihtelevia. Sulla kuitenkin noussut hyvin, niin eiköhän ihan rauhallisin mielin voi olla :)
 
Viimeksi muokattu:
Suositus on, ettö oottais rokotteen kanssa eka kolmanneksen ohi, tällä hetkellä.
Tää vissiin perustuu enemmän odottajan mielenrauhan tlläpitämiseen. Rokotteen pitäisi olla turvallinen missä tahansa kohtaa raskautta, mutta onhan tää alkuraskaus henkisesti aika jännää aikaa. Jotta ei sitten itseään syyttäisi, jos sattuu jotain.

Ja joo, itsekin juttelin hoitajan kanssa tänään, että ajattelin ottaa rokotteen siinä viikoilla 10-12.
 
Mimmed
Hei kaikille! Täälläkin plussattu helmikuinen, jos kaikki vain hyvin menee. ❤ Minuakin kiinnostaisi tuo fb-ryhmä, mutta vasta vähän varmemmilla viikoilla, kun on ehtinyt käydä uä. Jotenkin pelottaa, että itse jinxaa tilanteen jos liikaa intoilee. Tyhmää, tiedän, mutta niin vaan tämä oma pääkoppa pelkää. Laskettu aika meillä varmaankin jossain helmikuun puolivälissä. Tarrasukkia kaikille!
 
Tervetuloa Mimmed!

Hirveän hitaasti menee päivät. Varhaisultraan viikon päästä. Vointi pysynyt jokseenkin samana, tänään ekan kerran tuli aamusta kakomisrefleksi, ei kuitenkaan oksennusta. Hirveästi on muuten päivän mielialoissa eroa. Oli koko eilisen päivän kiukkuinen kuin ampiainen ja mietin vaan, että kesken kuitenkin menee ja muuta rakentavaa. :rolleyes:Tänään taas parempi fiilis hyvin nukutun yön jäljiltä, ja sain jopa selätettyä tyhjän Word-tiedoston kammon ja aloitettua väikkärin koonnin kirjoittamisen. Kun tästä työt lopettelee, voisi hiukan jumppailla.
 
Livi
Hei

Täältä varovaisesti liityn mukaan keskusteluun. Haamu saatu testiin eilen. Tänään pitäis uudestaan kokeilla. Tänään kp 28/28. Meille olisi toinen lapsi. Tätä tokaa onkin saanu yrittää vähän pidempään. Heinäkuussa tulis vuosi. Mutta katotaan nyt pysyykö tää kyydissä. Mulla on määrätty lugesteron loppukiertoon 10pv enkä oo uskaltanu lopettaa sitä kun joka kerta oon alkanu tiputtaa. Itse nostin annostustakin kun tiputti yhdellä kapselilla ennen aikoja.
Ajattelin kokeilla tätä sinne pidemmille viikoille, jonne joillekkin määrätään.

Katoin että 18.2 olis laskettuaika jos kyydissä pysyy. Aloitan koulun uudestaan syksyllä ja vähän jännittää kuinka käy kevään.
 
Kiva kun on saatu lisää plussanneita mukaan! Täällä tuntuu myös aika kuluvan to-del-la hitaasti.. Ensi viikolla ultraan, jännittää niin pirusti että kaikki olisi kunnossa! Ehkä sen jälkeen voi vähän rauhoittua ja keskittää ajatuksia muuhunkin kuin tähän jännittämiseen:cautious:
 
Hei kaikki! ‍♀ Täällä plussattu eilen ja ehkä tän jossain vaiheessa alkaa sisäistää Vuosi meni yrittäessä, johon mahtui yksi onnistuminen tammikuussa, mutra se meni valitettavasti helmikuussa kesken. Toivotaan et tällä kertaa saadaan kovasti odotettu vauva syliin asti, tällä kertaa la on 18.2 ❤ Tulisin myös tosi mielelläni fb-ryhmään jos vielä mahtuu, vaikka ensi viikolla jos viivat jatkavat vahvistumista Onnea kaikille!
 
Hei kaikki! ‍:) Täällä plussattu eilen ja ehkä tän jossain vaiheessa alkaa sisäistää ❤ Vuosi meni yrittäessä, johon mahtui yksi onnistuminen tammikuussa, mutta se meni valitettavasti helmikuussa kesken. Toivotaan et tällä kertaa saadaan kovasti odotettu vauva syliin asti, tällä kertaa la on 18.2 Tulisin myös tosi mielelläni fb-ryhmään jos vielä mahtuu, vaikka ensi viikolla jos viivat jatkavat vahvistumista Onnea kaikille! :)
 
Varovaisesti uskaltaudun tänne. Tänään on saatu selkeä plussa ja kierron olisi pitänyt alkaa. Flo ilmoitteli 4+1stä eli niin alussa ollaan. Mutta samalla kovin ihanaa! Olen toivonut perhettä viimeisen kolmen vuoden ajan ja edelliset puoli vuotta pystyimme vasta kunnolla yrittämään erinäisistä syistä johtuen. Toivon syvästi, että terve vauva syliin asti saataisiin.

Varasin varhaisultran heinäkuun alkuun. Erityisesti oloja ei ole ollut, kuin silloin tällöin turvotusta/kuvotusta/närästystä. Mies oli niin kovin onnellinen! Meillä LA appien mukaan menis 18. Päivän paikkeille.
 
Moi! Täällä myös eilen haamuplussannut (3+4 tänään). Hyvin varovaisesti minäkin tänne ryhmään tämän keskustelun aloitan sillä viime vuonna pääsimme rv 10 saakka kunnes tuli spontaani keskenmeno. Myös tämän vuoden tammikuussa oli varhainen km rv 6. Yritystä on takana 3,5 vuotta ja tämä (mahdollinen) raskaus olisi tulos 1. inseminaatioyrityksestä. Maanantaina menen verikokeeseen ja jos sieltä vielä saa hyviä uutisia niin mieluusti johonkin salaisiin fb ryhmään liittyisin minäkin!
 
Hei vaan täältäkin!
Viikon olen tätä ketjua lukenut ja nyt uskaltaudun mukaan. Tein positiivisen raskaustestin viime viikon perjantaina, hyvin hailuran haamun, mutta hienosti on viiva vahvistunut viikon aikana (kyllä, olen addikti, himotestaaja :ROFLMAO:). Ensimmäinen lapsi on kyseessä, joten yrittäkää ymmärtää hupsua testailuintoani. Kaikki tuntuu niin jännittävältä, epätödelliselta ja ihanalta!

Laskureiden mukaan nyt olisi rv 5+2 tai 5+0, riippuen siitä laskeeko viimeisten kuukautisten vai hedelmöittymisen ajankohdan mukaan, ja laskettu aika osuu 10.-11.2.2022 aikahaarukkaan.
Varhaisultraan olen menossa 30.6. ja ensimmäinen neuvolakäynti on 1.7. Varhaisultran jälkeen voisin liittyä Facebook-ryhmään mukaan :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla tänään 5+3 ja aamulla paperiin tuli vähän vaaleanpunaista verta ja nyt sitten tullut jo kirkkaampaa päivällä. Oon ihan huolesta soikeena ja pelkään, että tää meni kesken. Mulla ei oo yhtään mitään oireitakaan:cry:
Minäkin olen tänään googletellut alkuraskauden vuodosta, kun yhdynnän jälkeen hieman tiputteli. Kuinka runsasta sinun vuoto on?
 

Yhteistyössä