Helmikuiset 2021

Voi että! Mä sain tänään mun dopplerin postissa ja jaksoin n. 20min yrittää mut meni hermot ku ei löytyny Onko vinkkejä miten löytyy helpommin ku on vielä näin alussa
Mä menin sängylle niin, et jalat roikku sängyn ulkopuolella rentona. Sit laitoin aikapaljon sellasta tosi liukasta rasvaa. Löysin äänet ihan keskeltä alushousujen reunan kohdalta. Jos kuuntelin vasemmalta niin kuulin vaan omaa sykettä :D
 
Voi että! Mä sain tänään mun dopplerin postissa ja jaksoin n. 20min yrittää mut meni hermot ku ei löytyny Onko vinkkejä miten löytyy helpommin ku on vielä näin alussa
Tungen joulukuisista tänne vinkkaamaan, että mulla kuului ehdottomasti parhaiten alussa niin, että makasin selällään, mutta jalat lattialla, että lantio nousi kunnolla koholle. Ja sitä anturia sai työntää melkein häpyluun alle. :D
 
Eihän mulla tosiaan oo ku vasta 9+1 menossa, mutta on niin malttamaton
Mulla oli eilen 9+3 ja löysin osittain varmaan tuurilla :D Tänään ultrassa kätilö kyllä sanoi, et noilla dopplereilla on kyllä aika tuuripeliä löytää sydämensykettä. Et hekään ei vielä nyt kuunnellut vauvan sykettä, kun on niin epävarmaa löytää. Eli ei kannata huolestua, jos ei löydy :)
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3
Mulla oli eilen 9+3 ja löysin osittain varmaan tuurilla Tänään ultrassa kätilö kyllä sanoi, et noilla dopplereilla on kyllä aika tuuripeliä löytää sydämensykettä. Et hekään ei vielä nyt kuunnellut vauvan sykettä, kun on niin epävarmaa löytää. Eli ei kannata huolestua, jos ei löydy
Joo, onneks jonkun verran kerkesin lukeakin että useimmiten saattaa kuulua vasta 11-12 viikoilla aikasintaan, jos silloinkaan :) Kokeillaan taas parin päivän päästä (tai jo huomenna;)) ja katotaan löytyiskö sillon:X3: Koittanu youtube videoitaki kattoo missä löytyny aikasilla viikoilla, yrittänyt ottaa mallia siitä mut eih :ROFLMAO:
 
Onko muuten teillä minkälaisia tietoja noista koronarajoituksista seulontayksiköissä? Helsingissä Bulevardille mennessä vielä viime viikolla aikaa varatessa luki että terve ei saisi ottaa saattajaa mukaan. Harmi, mies olisi halunnut tulla mukaan. Mutta tietenkin ymmärrettävää jos ei saa näinä aikoina olla mukana.
Tulin tuolta tammikuisista huutelemaan että Bulevardilla saa olla puoliso mukana, oltiin just ma nt-ultrassa:) ja nt-ultra tehtiin vatsan päältä:)
 
  • Tykkää
Reactions: Adnilavee
Onko kellään muulla, jotka ei oo käyny ar-ultrassa (tai minähän kävin tosi alussa mutta ei näkynyt vielä sykettä tai alkiota niin että olisi voinut varmaksi sanoa että on alkio) jotka pelkää tuulimunaraskautta? Mulla on TOSI vaihtelevia päiviä. Tänään taas tuntuu siltä et onko siellä nyt edes jotain ku maha on suht littee, vaan iltasin vähän turvottaa, tissit on vielä vähän kipeet muttei kauheen ja pahin pahoinvointi kesti vain muutaman päivän.. Ostin tuon dopplerin nyt sen takia että JOS sillä satun kuulemaan sykkeen, niin helpottaisi oloa ❤ Ja tiedostan sen että se ei välttämättä sillä löydy vaikka kaikki olisikin hyvin, joten en ota lisää stressiä siitä kun sillä ei löydy :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Onko kellään muulla, jotka ei oo käyny ar-ultrassa (tai minähän kävin tosi alussa mutta ei näkynyt vielä sykettä tai alkiota niin että olisi voinut varmaksi sanoa että on alkio) jotka pelkää tuulimunaraskautta? Mulla on TOSI vaihtelevia päiviä. Tänään taas tuntuu siltä et onko siellä nyt edes jotain ku maha on suht littee, vaan iltasin vähän turvottaa, tissit on vielä vähän kipeet muttei kauheen ja pahin pahoinvointi kesti vain muutaman päivän.. Ostin tuon dopplerin nyt sen takia että JOS sillä satun kuulemaan sykkeen, niin helpottaisi oloa Ja tiedostan sen että se ei välttämättä sillä löydy vaikka kaikki olisikin hyvin, joten en ota lisää stressiä siitä kun sillä ei löydy
kannattaa sitä doppleria kokeilla myös eri aikaa päivästä. Esim mä en löytänyt päivällä, mut sit illalla löysin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3
Onko muut kokeillut niitä pahoinvointirannekkeita? Meikäläisellä tää etominen tullut nyt niin vahvana kuvioihin, et varmaan pakko hakea kokeiluun:( oksentanut en ole vielä, mut tää jatkuva äklötys ja pala kurkussa saa kyllä niin huonon olon.
 
Onko muut kokeillut niitä pahoinvointirannekkeita? Meikäläisellä tää etominen tullut nyt niin vahvana kuvioihin, et varmaan pakko hakea kokeiluun oksentanut en ole vielä, mut tää jatkuva äklötys ja pala kurkussa saa kyllä niin huonon olon.
Joulukuisista päivää, mä sain niistä ison avun. Matkapahoinvointi yltyi ihan uusiin sfääreihin ja auttoi paljon siihen, mutta myös muuhun pahoinvointiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Adnilavee
Taas tulee vuodatusta mulla kesäloma ja tuntuu et veto ihan poissa . väsyttää, ei jaksais mitää, etovaa oloa välillä, mahavaivoja ym ym. Ja sit toi yks, kun oon tottunut juomaa kahvia pari kuppii ainakin päivässä, niin nyt ei pysty sitäkään. Ei oo helppoo
 
Joulukuisista päivää, mä sain niistä ison avun. Matkapahoinvointi yltyi ihan uusiin sfääreihin ja auttoi paljon siihen, mutta myös muuhun pahoinvointiin.
Kiitos viestistä! Mulla ei matkapahoinvointia oo ollut ennen, mutta nyt iskenyt! Kävin äsken apteekista hakemassa, niin vartissa olo koheni. En sit tiedä onko sattumaa vai ei :)
 
Taas tulee vuodatusta mulla kesäloma ja tuntuu et veto ihan poissa . väsyttää, ei jaksais mitää, etovaa oloa välillä, mahavaivoja ym ym. Ja sit toi yks, kun oon tottunut juomaa kahvia pari kuppii ainakin päivässä, niin nyt ei pysty sitäkään. Ei oo helppoo
Mulla 3 viikkoa lomaa takana ja ei tullut tehtyä kyllä mitään ylimääräistä! Koko loma meni lähinnä maatessa ja heikossa hapessa. Onneks nyt vielä viikko jäljellä, josko töihin palatessa olis helpottanut
 
Ninni_89
Moikka
Uskaltaisinkohan liittyä mukaan Oon jo monta kertaa käynyt katselemassa teidän kirjoituksia mutta ajattelin eka odottaa sinne 12 viikolle asti. Elikkä täällä olis 3 lapsi tulossa, LA 15.2 eli nyt viikkoja 8+6. Tämä on meille miehen kanssa ensimmäinen yhteinen❤ Meillä siis joka toinen viikko iso porukka kun miehellä 3 poikaa ( 14, 12 ja 8 ) sekä minulla poika ( 10 ) ja tyttö ( 8 )
Eli ikäeroa sisaruksiin tulee muutama vuosi Ollaan nyt 7 vuotta yhdessä ja tämä on kyllä uusi ja jännä vaihe elämässä
varhais-uä:ssä käytiin muutama viikko sitten ja tällä viikolla oli ensimmäinen neuvola. Vähän tuntuu kuin ensimmäistä odottaisi kun sen verran aikaa jo viime kerrasta
 

Yhteistyössä