Helmikuiset 2021

Minulla nyt näyttää tänään olevan asiaa mutta siis ite tein 4+4 tosi selkeen plussatestin,viivat yhtä vahvat. Sit aattelin vielä tehdä 5+0 testin aamupissasta, mutta sepäs olikin hailumpi reilusti! Nyt en oo päässy kauppaan vielä. Huomenna pääsen ja pitää uusi testi ostaa. Nyt jos vielä hailu/hailumpi niin tietää tän homman olevan taputeltu.
Toivotaan parasta vielä! Tsemppiä seuraavan testin tekoon <3
 
Hei.
Täällä odotetaan helmikuista la 10.2 tämä on perheemme 10 lapsi, meillä 6 poikaa ja 3 tyttöä. Varasin jo varhaisultraan ajan 7+2rv 3viikon päähän. Face ryhmään haluan ehdottomasti mukaan jos sellasen teette
Soittelin tänään neuvolaan mutta täti siellä vasta 8.6 paikalla niin soittelen sitten uudestaan, viime raskaudessa oli lääkkeellinen radi insuliinihoitoinen niin sen takia pitää soitaa mahdollisimman pian aikaa. Oireina mulla tosi kipeet rinnat ja arat, pahoinvointia, salmiakin himo, itkusutta, mahaa välillä nipistelee/juilii, päänsärkyä, pissattaa koko ajan.

Sintti 4+2rv
 
Täältä myös pikku hiljaa uskaltautuu mukaan porukkaan. Vaikea vieläkään uskoa, oireita oikein ole muutakuin aaltoilevaa etovaa oloa. Varhaisultra varattu 7+5, odottavan aika tuntuu niin pitkälle :D
Kiinnostaa myös Fb ja wappiryhmä.
lauraida ja mini 4+2

10.2/ lauraida / 1. Lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanuoli
Meillä meni ensimmäisen saamiseen hieman pidempään ja olin kyllä todella katkera kaikista vauvauutisista. Sukulainenkin sai kaksoset ja voi sitä itkun määrää kun ei saatu edes sitä yhtä. Miule se tunne helpotti vasta kun esikoinen syntyi.

Alkuraskauden uä olis semmonen mihin haluaisin, mutta julkiselle ei oo mahdollisuuksia ja yksityisellä maksaa täällä n.300e niin ei vaan pysty. Eka kerta nyt siis, että en käy. 2 ekaa maksoin itse ja 3 seuraavaa pääsin vuotojen ja kipujen vuoksi kunnalliselle. Nyt ei ole kuin kipuja ni tiedän, että täällä ei oteta näytille.

Miula vaan jatkuvat alavatsakivut vaihtelevalla kovuudella jatkuu. Muita oireita ei enää oo. Oon jo alkanut heittämään hanskoja tiskiin, mutta toki toivoa on niin pitkään kunnes vuoto alkaa. Onneksi nää muksut pitää sen verran kiireisenä, että ei kokoaikaa ennätä asiaa vellomaan.

Te keillä jo lapsia, imettääkö vielä kukaan? Itse vielä imetän tuota 1vuotiasta.

Miilu 5+3?
Itse kans imetän vielä ja vähän jännittääkin, et vaikuttaako tää raskaus jotenkin imetykseen. Tyttö on vasta 10 kk ja olis kiva imettää ainakin sinne vuoden ikään asti ja mielellään vähän pidempäänkin.
 
Parsis_
Mun työkaveri avautui mulle jokunen aika sitten lapsettomuushoitoihin menosta. Tänään pukkarissa kertoi että oli tullut mutkia matkaan,kun hänellä on kilppariarvot ihan persiillään ja ne kaiketi vaikuttaa raskautumiseen ja lisäksi jotain ongelmaa myös miehen siittiöissä.Musta tuntui niin pahalta ja väärältä että hän on 6 vuotta yrittänyt lasta ja mulla tärppäsi ensimmäisellä yrittämällä. Mä en pystynyt kertomaan totuutta. Varmasti musertuu sitten kun kerron raskaus-uutiset. Mua ahdistaa jo nyt. Miten kertoa lapsettomuudesta kärsivälle raskaudesta?
Täällä mietitty samoja asioita. Mulla kaveri yrittänyt 1,5v ja on ollut hänelle niin kova paikka kun ei ole tärppiä tullut, itsestä tuntuu myös niin väärältä että sekä esikoinen että tämä toinen raskaus on alkanut ekasta yrityksestä. :/
 
  • Surullinen
Reactions: Sofia90
Minulla nyt näyttää tänään olevan asiaa mutta siis ite tein 4+4 tosi selkeen plussatestin,viivat yhtä vahvat. Sit aattelin vielä tehdä 5+0 testin aamupissasta, mutta sepäs olikin hailumpi reilusti! Nyt en oo päässy kauppaan vielä. Huomenna pääsen ja pitää uusi testi ostaa. Nyt jos vielä hailu/hailumpi niin tietää tän homman olevan taputeltu.
Oletko tehnyt viikkodigiä? Noiden perustestien kanssa on ihan normaalia, että kun hormonin määrä virtsassa on tarpeeksi korkea, siitä tulee ns. liian väkevää ja viiva alkaakin taas haalistua. En ole itse kokeillut, mutta oon kuullut, että vedellä laimentamalla saisi sitten taas niitä vahvempia viivoja. Itse ehkä odottaisin pari päivää ja tekisin viikkodigin, jos siinä vaiheessa tulee 3+ viikkoa, niin sitten tuskin syytä huoleen. :)

Joulukuisista täällä taas kurkkimassa teidän muiden juttuja, kun oma ketju on hiljainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Oletko tehnyt viikkodigiä? Noiden perustestien kanssa on ihan normaalia, että kun hormonin määrä virtsassa on tarpeeksi korkea, siitä tulee ns. liian väkevää ja viiva alkaakin taas haalistua. En ole itse kokeillut, mutta oon kuullut, että vedellä laimentamalla saisi sitten taas niitä vahvempia viivoja. Itse ehkä odottaisin pari päivää ja tekisin viikkodigin, jos siinä vaiheessa tulee 3+ viikkoa, niin sitten tuskin syytä huoleen.

Joulukuisista täällä taas kurkkimassa teidän muiden juttuja, kun oma ketju on hiljainen.
En oo raaskinut vielä digitestiä ostaa, kahtoo huomenna minkälaista valikoimaa ja hintatasoa on.
 
Vierailija
Täällä olisi laskettu aika 7.2 ❤ Varhaisultraan Perhe-Arteen ollaan myös menossa ja se olisikin jo parin viikon päästä! Ei tässä oikein uskalla uskoa todeksi, ennenkuin näkee, että sydän sykkii. Facebook ryhmästä myös kiinnostunut, kun ollaan vähän ”turvallisimmilla” viikoilla.
 
Minulla nyt näyttää tänään olevan asiaa mutta siis ite tein 4+4 tosi selkeen plussatestin,viivat yhtä vahvat. Sit aattelin vielä tehdä 5+0 testin aamupissasta, mutta sepäs olikin hailumpi reilusti! Nyt en oo päässy kauppaan vielä. Huomenna pääsen ja pitää uusi testi ostaa. Nyt jos vielä hailu/hailumpi niin tietää tän homman olevan taputeltu.
Toivottavasti viiva vielä tummuu. Jos tuo hailumpi viiva testissä johtui muusta syystä, tikuissakin on eroja. Tsemppiä!
 
Taisin innostua liian aikaisin. Olen siis saanut hailuja viivoja testeihin, kuitenkin ihan nähtäviä mutta eilen kun tein digitaalisen niin sanoi että ei raskaana.. Menkkoja ei kuitenkaan näy. Tänään apteekin testillä sitten taas hailea viiva,toki kyllähän se täytyisi olla jo varmasti vahvempi viiva jos raskaus olisi jatkuakseen
 
Vieläkö joku testailee ja seurailee miten raskaustestin viivat vahvenee?
Tein tänään aamulla tämän ja totesin, että tämä riittää tältä erää.
Seuraavaksi sitten jännitetään varhaisultrassa.
https://aijaa.com/PeLne7
Tein tänään vikan jäljel olleen testin. Hyvin vahvistunut viiva. Vähän oon miettinyt viikkodigin tekoo sitten kun pitäis jo näyttää +3vkoa. Ihan vaan oman mielen rauhan vuoks. :giggle:
https://aijaa.com/TESkK7
 
  • Rakkaus
Reactions: Hopeanuoli
vierailija
Vieläkö joku testailee ja seurailee miten raskaustestin viivat vahvenee?
Tein tänään aamulla tämän ja totesin, että tämä riittää tältä erää.
Seuraavaksi sitten jännitetään varhaisultrassa.
https://aijaa.com/PeLne7
Tein ekan testin kp 24 ja oli todella haalean haalea viiva. Kp 26 digitaalinen näytti 1-2 vko ja kp 28 oli edelleen kaksi viivaa. Nyt oli vielä eilen pakko tehdä ja todella vahva plus tuli Nyt menkat myöhässä jo viikon, joten eiköhän nää testien tekemiset myös täällä riitä ja sen sijaan toivotaan parasta

❤7.2❤
 
Hei kaikki :) Mä en vielä uskalla listoille tulla, mutta tein tänään testin jossa selkeä haamu :X3::X3:kp31 menossa, menkkojen pitäis alkaa tänään tai huomenna viimeistään. Nyt haluaisinki tietää, näkyyköhän digissä jo viikot vai ei? Pelottaa niin tehdä viikkotesti, joka näyttäisiki sitten ei raskaana :unsure:

Edit: Viikkodigi sen takia et halun yllättää miehen sillä ku tulee töistä :love:
 
Vieläkö joku testailee ja seurailee miten raskaustestin viivat vahvenee?
Tein tänään aamulla tämän ja totesin, että tämä riittää tältä erää.
Seuraavaksi sitten jännitetään varhaisultrassa.
https://aijaa.com/PeLne7
Testasin vikan kerran viime viikon perjantaina ja viivat oli niin vahvat etten koe enää tarpeelliseksi:) digin tein myös viime pe samasta pissasta ja näytti 2-3 viikkoa hedelmöityksestä :) Oireetkin on niin selkeät että ei voi erehtyä. Ar ultraan enää 11 päivää! https://aijaa.com/wJWvDF
https://aijaa.com/vm1Suh
(kuvissa viikko sitten tehdyt testit)
 
  • Rakkaus
Reactions: Hopeanuoli
vierailija
Hei kaikki Mä en vielä uskalla listoille tulla, mutta tein tänään testin jossa selkeä haamu kp31 menossa, menkkojen pitäis alkaa tänään tai huomenna viimeistään. Nyt haluaisinki tietää, näkyyköhän digissä jo viikot vai ei? Pelottaa niin tehdä viikkotesti, joka näyttäisiki sitten ei raskaana

Edit: Viikkodigi sen takia et halun yllättää miehen sillä ku tulee töistä
moi!
Mulla näkyi clearbluen digitestissä jo to, kun menkat piti alkaa sunnuntaina :) Kannattaa vaan tehdä aamupissasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3
moi!
Mulla näkyi clearbluen digitestissä jo to, kun menkat piti alkaa sunnuntaina Kannattaa vaan tehdä aamupissasta
Kiitos vastauksesta! Mulla on aamupissa vielä astiassa josta testasin aamulla, voikohan sitä käyttää vielä:unsure: Testasin aamulla onestepin puikolla, ja nyt vielä pc liuskalla ennenku lähen kokeilee cd-digiä, ja kyllä tähänki vain haamu tulee :love::love::love:
 
Moi!

Mä oon kanssa miettinyt viikkonäytöllisen testin tekemistä. Mut vielä en oo tehnyt. Ainahan se tässä alussa on jotenkin epätodellinen ja epävarma olo.. Olen käynyt vain esikoisen raskaudessa itsekustanteisesti ultrassa, koska mun eka raskaus päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 8+6. Mut huomattiin vasta rv 11-12 tienoilla. Joten siitä seuraavan, eli meidän esikoisen, kohdalla kävin sit rv 9+ toteamassa, että sydän sykkii ja on viikkojen vastainen vauva masussa. Tuon on ollut meidän ainut keskenmeno ja sittemmin neljä lasta olen synnyttänyt, joten haluaisin luottaa, että tälläkin kertaa menee kaikki hyvin. Varhaisultra silti kiinnostaisi, mut hinnat niin suolaiset etten taida raaskia.

Pahoinvointi on hieman ehkä pahentunut, mutta vielä suht siedettävää. Mulla on yleensä pahoinvointi ollut iltapäiväpainoitteista eikä niinkään aamupahoinvointia.

Onnea uusille plussaajille! Ja tarrasukkia matkaan meille jokaiselle!


vaimo85 & salamatkustaja rv 6+0
 
Moi!

Mä oon kanssa miettinyt viikkonäytöllisen testin tekemistä. Mut vielä en oo tehnyt. Ainahan se tässä alussa on jotenkin epätodellinen ja epävarma olo.. Olen käynyt vain esikoisen raskaudessa itsekustanteisesti ultrassa, koska mun eka raskaus päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 8+6. Mut huomattiin vasta rv 11-12 tienoilla. Joten siitä seuraavan, eli meidän esikoisen, kohdalla kävin sit rv 9+ toteamassa, että sydän sykkii ja on viikkojen vastainen vauva masussa. Tuon on ollut meidän ainut keskenmeno ja sittemmin neljä lasta olen synnyttänyt, joten haluaisin luottaa, että tälläkin kertaa menee kaikki hyvin. Varhaisultra silti kiinnostaisi, mut hinnat niin suolaiset etten taida raaskia.

Pahoinvointi on hieman ehkä pahentunut, mutta vielä suht siedettävää. Mulla on yleensä pahoinvointi ollut iltapäiväpainoitteista eikä niinkään aamupahoinvointia.

Onnea uusille plussaajille! Ja tarrasukkia matkaan meille jokaiselle!


vaimo85 & salamatkustaja rv 6+0
Mä nyt uskalsin tehdä ja siihenhän se tuli selkeällä suomen kielellä Tosi vaikeaa olla innostumatta liikaa, koska tietää että ei ole vielä varmaan että tämän saa syliin asti ❤ Mulle tää on ensimmäinen, ja olen niin kauan kun muistan haaveillut siitä, että minusta tulisi äiti. Nyt unelma on toteutumassa ❤

Tässä vaiheessa minulla siis rv 4+4 menossa.

https://aijaa.com/KYLrgo
 
Vieläkö joku testailee ja seurailee miten raskaustestin viivat vahvenee?
Tein tänään aamulla tämän ja totesin, että tämä riittää tältä erää.
Seuraavaksi sitten jännitetään varhaisultrassa.
https://aijaa.com/PeLne7
Just tein uuden testin ja siihen tuli testiajan puitteissa ihan vahva viiva❤ vahvempi kun mitä se edellinen tehty oli. Hieman huojentuneempi mieli
Tänään hieman ollut huonoa oloa, mutta eipä jären muuta.

Miilu 5+4
 

Yhteistyössä