Heip! Täällä kummastellaan vain mihin aika häviää.. Poju on jo niin iso vaikka juuri syntyi. Seurustelee pitkiä pätkiä ja hymyilee paljon. Tänään on kyllä ollut aikamoinen sylivauva, siksi tulinkin lepuuttamaan selkää koneelle (lykkäsin vastuun lapsista miehelle ).
Meilläkin syödään öisin (2-)3h välein, yleensä yksi pidempi pätkä on, mutta harmittavan usein esim. 19-24, joten siitä ei minulle iloa ole.. Yleensä kun pääsen nukkumaan aikaisintaan 21.30.
Jutta, oliko teillä siis kaikki lapset mukana laivalla? Miten se käytännössä onnistui? Meillä olisi ilmaisristeily, mutta epäröidään vähän että mitähän siitä tulee lasten kanssa..
Meidän esikko ei halua käyttää vaippaa, muttei myöskään osaa oikein kertoa kun on pissa/kakka tulossa, joten koko ajan nyt vahditaan ja käydään kokeilemassa.. Eipähän pääse tylsäksi elämä Oon kokeillu pojulle myös kestovaippoja, kun kyllästytti nopeasti täyttyvä vaipparoskis (kahden vaipat).
neea, miten neuvolassa kävi? Saiko terkka mitään selville? :hug:
Ääh, kun monelle ne Cerazettet aiheuttaa ongelmia.. minä en kierukkaa halua, eikä kai sitten muita vaihtoehtoja oikein ole imettäessä.. Jälkitarkastus nyt perjantaina, pitäisi siihen mennessä päättää. Millon Jutta sulta muuten otettiin se papa? Kun mä yritin että se otettais nyt jälkitarkastuksen yhteydessä, niin ne sanoi ettei voi niin pian synnytyksen jälkeen, koska se tulos ei kuulemma ole oikea! En jaksaisi uudestaan sitten mennä taas lääkäriin..
Nyt mies hermostuu, pitää mennä.
:wave: