HELMIÄISET 2007

Vitsi mikä mahtava ilma, ihanan lämmintä!

Minttis neulatesti on sellainen että silmäneula pujotetaan lankaan ja lankaa liikutetaan edestakaisin muutaman kerran vasemman ranteen sisäsyrjällä ja sitten nostetaan ilmaan vasemman kämmenen päälle. Kädet pidetään paikoillaan. Neula alkaa liikkua ja jos se pyörii ympyrää tuleva lapsi on tyttö ja jos se liikkuu edestakaisin niin lapsi on poika. Olen testannut sekä niin että liikutan lankaa joka lapsesta uudestaan ranteen sivussa ja sitten nostan kämmenen päälle tai antanut neulan liikkua niin kauan kuin se on liikkunut. Yllättävää kyllä se pysähtyy aina välillä hetkeksi ja alkaa uudelleen liikkumaan... Jälkimmäisessä konstissa tahtoo vaan käsi väsyä kun se pitäis jaksaa pitää paikoillaan... Vaikka niinhän sitä sanotaan että neulalla saa juuri sen tuloksen kuin itse haluaa, mutta täytyy sitä olla vähän taikauskoa ;)

Riiviöäiti teilläkin sitten jännätään silmien väriä, no muutamien viikkojen päästä voidaan alkaa odottaa muutoksia =)

Zalmiakki toivottavasti kurja tilanne selviää jotta saat taas nautituksi vauvasta täysillä :hug:

GarnevalGirl meilläkään ei neiti tykkää yhtään olla syliasennossa vaan olkapäällä taikka pystyasennossa kasvot poispäin kantajasta.
Meillä ei terveydenhoitaja sanonut muuta kuin että rotarokotteesta voi tulla kuumetta tai ripulia. (joskin pakkausselosteen mukaan vaikka mitä muuta) En tiedä sitten johtuiko siitä vai mistä mutta Aadalta tuli rokotuspäivänä sekä seuraavana päivänä iltaisin kakan mukana hiukan verta. Pelästyin hurjasti ja soitin neuvolaan jossa terkka sanoi että tuskin johtuu rokotteesta vaan kuulemma vauvoilla joskus voi tulla verta. Onneksi ei nyt ole verta näkynyt, toisaalta ajattelin että olisko suolenpinta pikkuisen rikkoutunut kun kakka tulee välillä ilman kera kovalla voimalla.
Pelottavaa...
Samanlaista vaatetusta olen meidän neidillä pitänyt nyt kun on näin lämmin ja lisäksi olen laittanut makuupussin vaunuihin ja sen ihan hiukan kiinni

Meillä neiti ei tykkää yhtään olla mahallaan, nousee hirmuinen meteli kun laittaa mahalleen, liekö johtuu siitä ettei jaksa vielä kauhean hyvin niskaa kannatella. Tomerasti niska on kyllä pystyssä kun jalan päällä pitää mahallaan... Ja lelukaari hommattiin viikonloppuna, niin sen alla viihtyy ihan kivasti
=)

Tulipas taas sepustus, se on :wave:

Neea ja Aada 9vkoa ja 4pvä
 
Terve vaan :wave: Ihanat ilmat B)

Olin perjantaina viihteellä ja jotenkin tuli hiukka syyllinen olo, kun en kotiin ikävöinyt ollenkaan :ashamed: Mies oli kotosalla, et kai tuli jotenkin turvallinen tunne, et on varma ja osaava hoitaja =) Ehkä mä sit kaipasin aika paljonkin pois kotikuvioista...

Täälläkin pukemisongelmia.. Pihalla lämpösempi kuin sisällä, tuulee tosi vähän ja sekin on lämmintä.. Tytöllä ollut päällä sisävaatteet ja niiden päällä ohuet töppöset ja käsineet, korville ulottuva kevyt pipo, hupparitakki ja gollegehousut. Silti on vähän hikinen. Mut toisaalta kun ei oikein viittis missään sisävetimissä vaunuun lykätä. Mut ei oo ainakaan valittanut, nukkuu niin mielettömän hyvin vaunuissa, varmaan nukkuis koko päivän pihalla, jos vaan antas maitoo välillä.

Ostettiin semmonen uus turvakaukalo, joka vaan klikataan kyytiin, ei tarvii pelehtiä vöitten kanssa. Sit ostettiin tuplarattaat. Ja trampoliini :ashamed: Rahaa on palanut.. Huh.. 2vee on ihan innoissaan trampoliinistä, aamullakin oli jo ihan innoissaan juoksemassa pomppimaan ulos pelkät yövaatteet päällä :LOL: Ja meille kun sanottiin, et ei tuon ikänen vielä osaa pomppia :kieh: No, siinä on kuntoilua ittellekkin, läskit lähtee :saint: Voi syödä kesällä mielin määrin makkaraa ja pomppia sit ne pois :LOL:
Ja suojaverkko tietty ostettiin siihen =)
 
Varmaan kerran olen tänne kirjoittanut. Teemu Petteri on tänään 7 viikkoa vanha. Arki sujuu hyvin hänen ja kesällä 3 täyttävän tytön kanssa. Yöt vauva nukkuu kiltisti tasaisin ruokailuin ja aamuyöstä alkaa aina ähistä vatsaansa. Tänään päivä alkoi puoli seitsemältä ku tyttöki heräs.

Aamupäivisin ollaan aina omalla pihalla/perhekerhossa/kirjastossa ja poika nukkuu vaunuissa 3h unet. Sitte loppupäivä torkkuja sylissä/sitterissä/vaunuissa. Nyt rintarepussa. Vaatteet vaan vähenee ku ilmat lämpenee. Body+housut ja ä-pakkauksen ohuempi puku riittää vallan hyvin kantokassiin. Lämminverinen tapaus.

Pitääs kattoo mikä kuva mulla on tuolla profiilissa, tuoreempi vois olla poikaa.
 
Tulimpas pikaseen kurkkaan kuulumisia...

Täällä olen itse angiinan kourissa,korkea kuume,koko kroppa kipeänä ja kurkku täynnä valkosta laattaa(ei mitään pikkusia valkosia pisteitä) ja rakkuloita, ja yhdellä tytöllä kuuri korvatulehdukseen :(
Vauva ei oikein innokkaasti ota rintaa, ilmeisesti maistaa lääkkeen maidossa kun en ole pariin päivään pystynyt syömään, olen vain juonut vettä ja mehua..
Ja lauantaina olisi ristiäiset :whistle: eikä mitään syötäviä tehty valmiiksi.. tuleepi leipomokeikka, en ala ittiäni ressaan leipomisilla vaan haen kaikki valmiina. Tarkoitus oli leipoa tällä viikolla, mutta näyttää menevän sairastelussa.. :kieh: ei olisi parempaan väliin voinut tulla kipeäksi \|O

Mitä te muut tarjoilitte ristiäisissä?

Täällä ollut puhetta monesta asiasta, koitampa jotain muistella..
Liivinsuojukset myös täällä käytössä,vaihdettava joka päivä,joskus pariinkin otteeseen.
Karstaa ei tällä vauvalla ole, mutta kahdella edellisellä oli,mutta heillä olikin hiuksia paljon enemmän. Siihen auttoi öljy, levitin ölyä päälaelle ja panin ohuen myssyn päähän ja annoin vaikuttaa muutaman tunnin, sitten muistaakseni rapsin pois ne mitkä lähti helposti ja lopuksi kylvetys.

Viime viikolla kävin ensimmäisen kerran rullaluistelemassa, on se vaan niin mahtavaa kun tulee kesä! B)
Kilot on nyt samassa kuin ennen raskautta, mutta lihakset on tipotiessään :( Jotenka salille on niitä mentävä kohentamaan! Mutta ei se mitään, eiköhän ne sieltä löydy taas :) Ja muutenkin tykkään reenata niin kyllä se mulle passaa, että pääsen aloittaan jälleen salitreenit .

Onko teistä kukaan käynyt muumimaailmassa? Mennään kesällä käymään siellä lasten kanssa samalla kun tullaan kesälomille suomeen. Lapset jo nyt odottavat ihan innoissaan sinne pääsyä :D

Mekin voitais aina välillä lainata
Tolnaatonanoppia, jos hän lentäis vaikka kuukauden välein leikkaan lasten hiukset, tyttöjen hiuksiin en itse ole koskenut kun niistä en saa tasasia, mutta pojalta ja mieheltä leikkaan koneella, olisi iso helpotus jos ne aina joku kävis leikkaamassa. :LOL:

Viihtykö teidän vauva autossa Katjuska eikös se teillä ollut koliikkivauva? Meidän poika ei nyt ole huutanut niin paljon kuin noi 3ensimmäistä, mutta on sylissä olevaa sorttia ja koko ajan oltava liikkeessä. Mutta noiden muiden kanssa me välillä hypättiin autoon ja ajeltiin ympäri ämpäri kaupunkia ja maaseutuja :D Mutta olipa ainakin vähän aikaa vauvakin hiljaa! :p

Nyt poika on ruvennut viihtymään jo paremmin tuossa vauvakeinussa, kattelee kun kalat menee rinkiä, ja kuuntelee musiikkia :) Mukava kun tämä kaveri ei enää niin paljon huuda kuin hänen isot sisaruksensa!
Yöllä syödään parin tunnin välein, mutta nyt onneksi ei nenä ole enään tukossa niin pystyn syöttämään makuultaan, joten voin jatkaa samantien unia :whistle:

Tässäpä nyt jotain ajatuksia, enempää en muistakkaan, ja alkaa jo huippaamaan, joten on siirryttävä sängyn pohjalle :headwall:

BamseMamma ja poika jonkun verran päälle kaks kuukautta muistaakseni :/
 
Huomenta kaikille!
BamseMamma:minä leivoin juustometwursti sarvia,suklamuffinsseja,"mokkapaloja",täytekakun ja kääretostun.valmiina oli keksit ja karjalanpiirakat.
sadetta:kiva kuulla sinustakin ja nätti nimi pojalla.
Ulkona meillä on päällä body housut ja keväthaalari kevät lakki ja "tumput" päälle ohkanen peitto tarvittaessa.
Niin bamsemamma kyseli muumimaailmasta.Olen käynyt muumimaailmassa esikon ollessa 5v ja kakkosen 3v.Lapset tykkäs kyllä paikasta kovin ja kyllähän siellä päivä vierähti mukavasti.
nyt tuli tyttö sääteleen koneelle joten :wave:
 
maalaismamma pikana
Meillä vaan syödään ja nukutaan. Tuntuu, että Akseli on kaiken aikaa syömässä, paitsi silloin, kun nukkuu ja kyllä poika hirmu kyytiä kasvaakin. Päivällä nukkuu yleensä 4 tunnin päiväunet ulkona, jos ulos jostain syystä ei päästä/ keritä, koko päivä on yhtä kitinää, sisällä vain torkahtelee hetkeksi. Yöunille rupeaa joskus 21-22 välillä kahdesti syö yöllä ja säännöllisesti herää 6-6.30.

BamseMamma kyseli niistä ristiäistarjoiluista, meillä oli voileipäkakkuja (kala+liha, itse tehty), pieniä karjalanpiirakoita, täytekakkua, pullapitkoa, kuivakakku ja kahdenlaisia pikkuleipiä. Kyllä se vaan niin oli, että voileipäkakut tekivät parhaiten kauppansa.

Maalaismamma ja Akseli
 
Huomenta helmiäiset :wave: Nuutto on tortaina jo tasan 2 kk...mihin tää aika katos :eek:

Bamsemamma kyseli tuosta auto ajelusta niin kyllä nuutti yleensä nukkuu autossa, mutta on niitäki kertoja ollut ku on huudettu kitarisat törröllään sielläkin :kieh:

eilen tuli sitte varmistus siitäki että ilmaa ainaki vissiin rutkasti mahassa kun kakka oli ihan myrkyn vihreää :x on kuulemma merkki siitä kun neuvolaan soitin...

täällä menee päivät vaihdellen kovasti...paljon on huutoo, mutta nyt myös niitä hymyjä ja jokellusta :D

ihania nimiä olivat lapsukaiset taas saaneet :heart:
 
Hellou!
Onpas sielä koleaa tänään, kun kerkes melkein jo tottua taas tohon lämpimään ilmaan.
Me avattiin kesän grillikausi viikonloppuna ja nam kun oli ihanaa syödä pihviä ja makkaraa, kunnon kolesteroliruokaa. :D :p Eipä tartte kuvitella että nuo läskit tosta häviää tällä syömisellä, mutta yritys on kova. :whistle:
Zalmiakille lähetän ison :hug: Toivottavasti asiat setviytyisivät ja pääsisit nauttimaan pikkuisesta.
CG: Meillä tuo asento riippuu ihan päivästä ja mielialasta. Mutta kyllä Jönssi vielä kohtalaisen hyvin nauttii vauva-asennosta! :)
Tiipeli: Kiva nimi! :D
Tolnaato on sitten pistänyt rahaa palamaan oikein kunnolla!!
Vitsit.. Oon nyt kirjottanut tätä tekstiä jo 15 minuuttia kun noi lapset käy tossa vuorotellen kyselemässä ja häritsemässä.. :kieh:
BamseMamma: Minä olen käynyt muksuna muumimaailmassa ja se oli kyllä ihana paikka. Ollaan menossa nyt kesällä lasten kanssa käymään siellä ja odottavat kovasti sinne pääsyä. Poika odottaa eniten sitä että pääsisi juttelemaan muumi-peikon kanssa. :) Niin ja toivottavasti paranet pian!!
Huoh.. Vielä pari yötä ja sitten lähdetään sinne laivalle! Vähän jänskättää, että kuinka se nukkuminen sielä onnistuu. :whistle:
Mutta nyt on mentävä ottaan makarooniloota pois uunista. :wave:
Jutta ja Rasmus
 
Juu jos nyt vähän jatkais löpinää kun on pyykit saatu kuivaamaan ja kämppääki vähän kuosiin ja muruakin rinnan alle :p Mulla taitaa tuo paino vaan keikkua samoissa lukemissa ja siis tiputettavaa ois rutkasti...ei vaan oo oikeen inspistä tullu ees yrittää kiloista päästä :whistle:

asennoista sylissä on ollut juttua niin ei tää meidän Nuutti kyllä vauva asennosta tykkää yhtään...pystyssä tykkää vaan tapittaa ja sitte äidin olkapäällä tykkää mussuttaa nyrkkiään...pari kertaa hän on oikeesti suuttunut kun oon kattonu sinne päin kun nyrkkiään mussuttaa :LOL: taitaa olla salasta puuhaa moinen ;)

Kokeiltiin Nuutille sitä tuttelin omneo jauhetta tossa yks purkillinen, mutta eipä tainnu olla meidän juttu se ollenkaan kun kakkakin tosiaan tuli ihan vihreeks...siirryttiin sitte takaisin siihen tuttelin vihreään maitojauheeseen mis on niitä prebiootteja lisättynä.

Relat on edelleen käytössä, mutta aattelin kokeilla ilman sitte kun tuo purnukka tosta tyhjentyy.

Huutosessiot on olleet ainakin nyt paljon lyhempiä, mutta edelleen niitä on, mutta sen 10 tuntisen huutopäivän jälkeen tuo kolmisen tuntii tuntuu melkeest normaalilta.

Ulos taas vein ukkelin nukkumaan kun täällä sisällä ei päivisin uni maita ja yöksi tehdään edelleen kapalo, ettei pelästy niitä omia käsiä ja jalkojaan kun tuntuu, että jonnekin ois kova kiire koko ajan...

alkoi eilen pikkasen huvittamaan kun laitoin Nuutille selaisen koko haalarin päälle...oli pakko jättää ylin neppi auki, kun muuten ois kuristanu kaulasta....eikös nää oo miesten ongelmia yleensä kauluspaitojen kanssa :LOL: mutta kyllä tolla pojalla niin valtavan jämäkkä niska on etten kyllä yhtään ihmettele :D

Me täällä järkkäillään hääjuhlaa kun sukulaiset kuiteski sellasta toivoo vaikka naimisiin jo silloin ennen ristiäisii mentiin...vähä pitäs tarjoiluja miettii ja lahjalistaaki tehtiin...oli oikeest vaikee tehä sellasta kun ihan näinkin nyt pärjätään, mutta on sitä kaikkee pientä kuiteski mitä ainakin joskus tarvitsis...

jos jollain ois gluteenittomia hyviä ohjeita suolaisesta ja makeista jutuista niin kiitollisuudella otan vastaan... kun sellastaki pitäs valmistaa

saas nähä kauanko poju tänään tuolla ulkona viihtyy...eilen nukku yli 4 tuntii siellä...
 

Mäkin koitan täältä saada taas jotain kirjotettua...

Meillä oli ristiäisissä tarjolla anopin tekemä täytekakku, ite tein kinkku voileipäkakkuja, meijäriltä oli pikkupiirakoita ja semmosia aprikoosirahkatorttupullia, ite tein porkkanaleivoksia, jotka oli sydämen mallisia, sit tein mokkapalaa ja keksiä oli kahdenlaisia... Lapsille oli lisäksi sipsiä...

Meillä ei oo karstaa, harjaan Joonaksen hiuksia aamuin illoin...

Torstaina meillä 2kk neuvola... Saas nähdä kuinka iso toi meidän jätkä on puntarin mukaan... Pituutta ainakin löytyy... Käytössä 62 ja 68cm vaatetta.

Mutta nyt toi taas hermostuu...

Pitää mennä...

Mammuli ja Joonas...

 
tiipeli
Heippa ja MURR.

Esikoinen on sitten mennyt tekemään tosi kivan tempun aamulla!!! SE ON LAITTANU ARKKUPAKASTIMEN POIS PÄÄLTÄ!!!! \|O \|O \|O Monta litraa maitoahan siellä sulaa!!!! Vähänkö ottaa päähän! :headwall: :headwall: Onneks kaikki ei sentään oo kerennyt alkaa sulaa, päällimmäiset pussit vaan. Laitoin ne jääkaappiin eli tänään ainakin syötellään pullosta. Tarkoittaa myös sitä, että joudun tissit tyhjäämään pumpulla. No, saapahan sinne pakkaseen lisää maitoa. Täytyy kehitellä joku juttu pakastimen nappuloiden päälle, ettei se viikari enää niitä näpräile.

Meillä oli ristiäisissä tarjolla kylmäsavulohi-, -siika- ja porovoileipiä, juustosarvia, täytekakku, toscapiirakka, korvapuusteja ja pikkuleipiä. Voileivät teki mun äiti, toscapiirkan kummitäti ja loput tein ite. Paitsi keksit oli kaupasta, uusia minttusuklaa-ballerinoja, huippuhyviä! Just söin vikan :p

Ja nyt alkaakin laihdutus toden teolla, kun herkut on syöty. Eilen kävinkin uimassa kilsan ja kävelin askelmittarin mukaan kodin ulkopuolella 14400 askelta eli noin 11km. Tänään ajattelin mennä testailee, vieläkö rullaluistelu onnistuu :D Ostin sauvat juuri ennen raskaaksi tuloa, joten niitäkin voisi kokeilla, kun ehtinyt kun kerran luistella niitten kanssa. Jutta: Mä asetin nyt kiloille päivämäärän syksyksi, kun on 3kymppiset.

Elvis huutelee sängystä. Taistelee unta vastaan. Yleensä nukkuu ulkona ja nyt en jaksanu viiä niin tässä sen näkee. Ei pitäis olla laiska! Menoksi! :wave:
 
Pikkuneiti nukkuu vaunuissa niin pitipäs tulla kurkkaamaan tänne...

Bamsemamma meillä oli ristiäisissä valkosuklaatäytekakku (ite tein pohjan ja anoppi muuten), kinkkuvoileipäkakkua (ite tein), vaniljakierrepullia, kuivakakku, kolmenlaisia pikkuleipiä, pikkuisia lihapasteijoita (noi kaikki teki äitini) ja sitten kaupan coctailpiirakoita ja munavoita. Ja coctailpiirakat sekä voileipäkakku menivät parhaiten kaupaksi...

Kylläpäs tänään onkin pilvinen päivä, satoikin jo vettä ja nyt täytyy vahtia ettei ala uudelleen satamaan, täytyy sitten kipin kapin kiikuttaa sadesuoja vaunuihin...

Kyllä se ei tältä mammalta kilot karise kun jatkuvasti pitää olla jotain hyvää tunkemassa naamaansa :ashamed: On tullut oikein tavaksi Aadan syönnin jälkeen öisin hiippailla keittiöön napostelemaan jotain... ja itselleni hoen että antaa tytön hetken nukkua meidä sängysä niin eipähän herää kun siirrän takaisin omaan sänkyynsä...

No joo semmottia taasen ja ei kun :wave:
 
Taitaa nää helmiäiset pitää äiskät kiireisinä, kun oltiin tiputtu jo 3 sivulle! :)

CarnevalGirl Ei meilläkään neiti vauva asennosta juurikaan tykkää. Pitää nähdä ja päätään pitelee jo hyvin!

Bamsemamma Meillä on lauantaina ristiäiset ja tarjolla tulee olemaan perinteinen mansikkatäytekakku, voileipäkakku (2erilaista), pullakranssi ja keksejä.

Muumimaailmassa käytiin viime kesänä ja lapset tykkäsivät kovasti! :) Vieläkin muistellaan viime kesää. Suosittelen! Suolaset hinnat tosin oli esim. muumimyymälässä.

Eilen oli jälkitarkastus. Kaikki ok mutta paino ei ole tippunut vaa`an mukaan yhtään viime punnituksen... eli kaksi viikoa sitten... :kieh: Tosin oli eri vaaka... Edelleen 8 kiloa liikaa... Ei ne sinällään onneksi näy, kun pituutta onneksi 168cm mutta tottunut, että vaaka näyttää n.60kg. Ehkäpä ne ajan kanssa katoaa. Täytyy ruveta liikkumaan ahkerammin.

Minipillereihin otin reseptin, kun niitä voi imetys aikaankin käyttää. Jotenkin noi kumit ei innosta... :/

Pakko lähtä touhuilemaan, kun neiti nukkuu!

RÄ ja tänttärä 7vk
 
Milana :hug: toivottavasti löytyy sopiva maito.
Tiipeli teilläkin siis keksitty pakastimen sulatus,meilläkin tyttö tässä yks päivä oli laittanut pakastinta pienemmälle.ai niin unohtunut mainita nimestä nuorimmaisellanne.Eipä taida kovin äkkiä tulla vastaan saman nimistä.
Bamsemamma toivottavasti tauti menee nopeesti ohi.
Poitsulla taas ilmaa vattassa ja on levoton,joten :wave:
 
BamseMamma pikaseen
Täällä onneksi jo lääkkeet puree ja pääsee siivoushommiin.. tuota hiekkaa ja multaa joka paikassa :kieh:
Lueskellut noita teidän vauvojenne nimiä, niin kyllä olette hienoja ja erikoisia nimiä löytäneet/keksineet :D Minulla niin huono mielikuvitus, että aika perusnimiä löytyy :LOL:
Lauantaina tosiaan ristiäiset ja nimeksi tulee Anton Benjamin.Jatketaan tuota Aa linjaa kun kaikki muutkin olleet koliikkivauvoja, niin muistaa sitten vanhana mummona kiikkustuolissa :p

Mutta kertokaapas minkälaisia itkuhälyttimiä teillä on? Meillä on tuo philipsin ihan perusmalli joka ostettiin ensimmäiselle lapselle missä ei suurinpiirtein ole muita hienouksia, kuin , että ilmoittaa kun patterit lopussa. Ja ääni kuuluu kun vauva itkee :LOL: Mutta nyt ei aina sitäkään kuulu, alkaa jo veteleen viimesiä, ja en osaa ilman itkuhälytintä olla, kun sitten koko ajan pitäisi ravata kuuntelemassa, että millonkas se itkeskelee. TUolla kun ei ole mitään vakiaikaa kuinka kauan nukkuu, vaan saattaa nukkua vartin ja itkee ja joskus tunnin ja vasta sitten pitää eka kerran käydä hyssytteleen.. :whistle:

Nyt sitten olen koittanut tuota viidakko karsia ja ettiä sopivaa mallia. Philipsin malleista nyt olisin kiinnostunu SCD489, jos nyt sanoo kenellekkään mitään, mutta siinä on jotain yövaloja,kehtolauluja,ym hienouksia

:LOL:

Ajattelin ensin ostaa sellasen mikä toimisi myöhemmin radiopuhelimena, mutta saa mies ostaa lapsille sellasen ihan vain siihen käyttöön.. kun en tiedä uskallanko sitä yksikköä sitten kovin lähellä vauvaa pidellä, vaikka ei kait siitä vissiinkään mitään pitäsi säteillä :whistle:

Vaikea nykyään kun on NIIIIIIIN montaa eria mallia ja koita sitten selvitellä,että mikä niistä olisi sitten hyvä hinta/laatu suhteeltaan.. :eek: Joten kertokaas jotain mihin olette olleet tyytyväisiä :D

Nyt poistun takavasempaan raivaamaan tätä kauheaa sekasotkua! Ehkä justiinsa saan lauantaiksi paikat siivottua ja kuntoon :headwall: Torstaina menen käymään työpaikalla ja samalla tilaileen niitä ristiäissyömisiä, sitten perjantaina olisi jälkitarkastus ja siellä on ajat aina myöhässä,joten sinne varattava ainakin pari tuntia aikaa, ja sitten illalla lentävät minun vanhemmat tänne,joten aika on aika vähissä, kun kattelee ympärille tätä kaaosta! \|O Jotenka takapuoli irti tuolista ja töihin mars! :D

:wave:
 
NeJo pikaseen
Pilvistä päivää kaikille!!

CG meillä viihdytään ainoastaan pystyasennossa sylissä. Silloin kun on ihan naatti saattaa nukahtaa siihen "vauva-asentoon". Hereillä ei viihdy siinä ollenkaan.

Joku kyseli vauvan pukeutumisesta, en nyt muista enää kuka?? :ashamed:
Mutta meillä on ollu päällä tavallisesti body+potkarit, päässä puuvillainen, korvaläpällinen "lippis" jaloissa ja käsissä ne äippäpakkauksen pörrösukat+tumput ja ohut kesähaalari. Rattaissa on kevyttoppapussi. Hyvin on tarjennu.

BamseMamma me oltiin viime kesänä Muumimaailmassa ja oli tosi kiva paikka. Esikko hiukan pelkäs muumeja, mutta se ei menoa hidastanut. Tänä kesänä aateltiin mennä uudestaan josko niitä muumeja nyt uskaltais mennä halaamaan. ;)

Mutta nyt pitää mennä ruokkimaan toi esikoinen ja lähtee pihalle ennen ku alkaa sataa vettä.

:wave:

NeJo ja Netta 2 kk tasan :heart:
 
Jutta harmaana
Hip hei!
Täälä täysi tohina päällä. Pitäis saada pakattua kaikkin kamat kasseihin ja kassit autoon, eväät pitää tehdä automatkalle ja pojalle kerhoon ja kaikkien pitää käydä vielä suihkussa tänään.. Huoh.. Hiki tulee jo pelkästä ajatuksesta!
Milanalle pitikin sanoa, että kun meidän esikolla todettiin maitoallergia, niin kokeiltiin paria eri apteekin maitoa ennenkun osui sopiva kohdalle! Ja kaverin tyttö kokeili tosi montaa ennen sopivaa. Mutta älä masennu, kyllä se siitä helpottaa kunhan vaan oikeat tuotteet löytyy.
Niin joo, vielä piti sanoa että tren alueen mammat kokontuu taasen, eli ilmoittautumaan siitä kaikki vaan. Hus!!
Mut, nyt pitää mennä. :wave:
Jutta ja Jönde
 
Iltaa!

Meidän poika ainakin vahvistaa sen, että vauvat on itkusimmillaan 2kk:n iässä. Iltasin tulee sellasia hetkiä, ettei mikään kelpaa. Onneks kuitenkin aina jossain vaiheessa rauhottuu. Muuten on kyllä ihan ilonen vauva ja viihtyy nyt mielellään selällään ja vatsallaan "kyntämässä", kun ei pää vielä oikeen ylhäällä pysy, vaikka hyvin jo sitä kannatteleekin. Mahallaan ollessa pojalla kanssa juttua riittää tosi paljon .

Huomasin taas miten hyödylliset sivut nää on, kun oon ihmetelly sitä, kun imettäessä tulee välillä tosi huono olo, melkein oksettaa. Tästä aiheesta oli yhtenä iltana avattu ketju, niin en sit ookkaan ainut tästä kärsivä.

En oikeen tiedä mihin suuntaan tilanne kotopuolessa on kehittymässä. Psykologia oon kyllä saanu leikkiä, mutta yritän nyt olla liikaa pohtimatta asiaa, kun en kuitenkaan sille mitään voi.

Nyt on käyty ulkonakin joka päivä, kun on ollu nättejä ilmoja.

T: Zalmiakki ja Atte, 2kk ja 2päivää

P.S. Työllä ja tuskalla sain laitettua profiiliin uuden kuvan pojasta.
<br><br>
 
Huomenta!

Zalmiakki Suloinen pikkanen kurkkas profiilista! :) Jos haluat, voit edelleenkin liittyä yhteisöön. Kuten kaikki muutkin, tervetuloa!

Tyttö nukkuu viel yöunia. äitin pitäs nostaa pylly penkistä ja lähtä hommaileen. Siivoamista tiedossa lauantaita varten!
 
Huhhuh! mitenhän sitä jaksas taas tämän päivän. mies tehny pitkää päivää töissä. eilen oli 16 tuntia ja tänäänkin on pitkään, mutta toivottavasti ei noin kauan. Muuten sen kohtalaisesti jaksas mutta tämä meijän hilja-tyttönen hoijattaa välillä melkosesti. onneksi on hyvä ilmat niin isommat tytöt pystyy oleen ulkona. itekki oon jotaki koittanu siellä värkätä. tahtoo vaan peukalo olla keskellä kämmentä noissa puutarhahommissa vaikka mielenkiintoa kyllä riittäs.

 

Yhteistyössä