Tulimpas pikaseen kurkkaan kuulumisia...
Täällä olen itse angiinan kourissa,korkea kuume,koko kroppa kipeänä ja kurkku täynnä valkosta laattaa(ei mitään pikkusia valkosia pisteitä) ja rakkuloita, ja yhdellä tytöllä kuuri korvatulehdukseen
Vauva ei oikein innokkaasti ota rintaa, ilmeisesti maistaa lääkkeen maidossa kun en ole pariin päivään pystynyt syömään, olen vain juonut vettä ja mehua..
Ja lauantaina olisi ristiäiset
eikä mitään syötäviä tehty valmiiksi.. tuleepi leipomokeikka, en ala ittiäni ressaan leipomisilla vaan haen kaikki valmiina. Tarkoitus oli leipoa tällä viikolla, mutta näyttää menevän sairastelussa.. :kieh: ei olisi parempaan väliin voinut tulla kipeäksi \|O
Mitä te muut tarjoilitte ristiäisissä?
Täällä ollut puhetta monesta asiasta, koitampa jotain muistella..
Liivinsuojukset myös täällä käytössä,vaihdettava joka päivä,joskus pariinkin otteeseen.
Karstaa ei tällä vauvalla ole, mutta kahdella edellisellä oli,mutta heillä olikin hiuksia paljon enemmän. Siihen auttoi öljy, levitin ölyä päälaelle ja panin ohuen myssyn päähän ja annoin vaikuttaa muutaman tunnin, sitten muistaakseni rapsin pois ne mitkä lähti helposti ja lopuksi kylvetys.
Viime viikolla kävin ensimmäisen kerran rullaluistelemassa, on se vaan niin mahtavaa kun tulee kesä! B)
Kilot on nyt samassa kuin ennen raskautta, mutta lihakset on tipotiessään
Jotenka salille on niitä mentävä kohentamaan! Mutta ei se mitään, eiköhän ne sieltä löydy taas
Ja muutenkin tykkään reenata niin kyllä se mulle passaa, että pääsen aloittaan jälleen salitreenit .
Onko teistä kukaan käynyt muumimaailmassa? Mennään kesällä käymään siellä lasten kanssa samalla kun tullaan kesälomille suomeen. Lapset jo nyt odottavat ihan innoissaan sinne pääsyä
Mekin voitais aina välillä lainata
Tolnaatonanoppia, jos hän lentäis vaikka kuukauden välein leikkaan lasten hiukset, tyttöjen hiuksiin en itse ole koskenut kun niistä en saa tasasia, mutta pojalta ja mieheltä leikkaan koneella, olisi iso helpotus jos ne aina joku kävis leikkaamassa.
Viihtykö teidän vauva autossa
Katjuska eikös se teillä ollut koliikkivauva? Meidän poika ei nyt ole huutanut niin paljon kuin noi 3ensimmäistä, mutta on sylissä olevaa sorttia ja koko ajan oltava liikkeessä. Mutta noiden muiden kanssa me välillä hypättiin autoon ja ajeltiin ympäri ämpäri kaupunkia ja maaseutuja
Mutta olipa ainakin vähän aikaa vauvakin hiljaa!
Nyt poika on ruvennut viihtymään jo paremmin tuossa vauvakeinussa, kattelee kun kalat menee rinkiä, ja kuuntelee musiikkia
Mukava kun tämä kaveri ei enää niin paljon huuda kuin hänen isot sisaruksensa!
Yöllä syödään parin tunnin välein, mutta nyt onneksi ei nenä ole enään tukossa niin pystyn syöttämään makuultaan, joten voin jatkaa samantien unia
Tässäpä nyt jotain ajatuksia, enempää en muistakkaan, ja alkaa jo huippaamaan, joten on siirryttävä sängyn pohjalle :headwall:
BamseMamma ja poika jonkun verran päälle kaks kuukautta muistaakseni :/