Sellanen perinteinen chat olis meille hyvä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Me ollaan liian aktiivisia...jos laitettais tiivistetty kuuluminen kuluneelta päivältä, tuskin näin olisi... =)
ja pöh :xAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Me ollaan liian aktiivisia...jos laitettais tiivistetty kuuluminen kuluneelta päivältä, tuskin näin olisi... =)
Mullakin on sellainen tunne, että esikoinen on ollu keskivertoa terveempi. Muuten en maitohappoja antanut, mutta oli mukana tutkimuksessa, jossa sai happoja puolivuotiaaksi asti ja sen lisäks toi on kyllä syöny varmaan vaikka mitä pöpöjä, kun en oo niin hygieenikko. :ashamed: Toki meillä on nää normikäsienpesut jne, mutta mm. ekan käsidesin hankin vasta neidin ripulitaudin aikana taloon.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Noihin bakteerijuttuihin palatakseni, niin tuntuu kyllä, et meillä nuo on keskivertoa terveempiä vaikkei mitään pöpöjä syökään
Chat on sellanen reaaliaikanen keskustelu juttu...vai miksi sitä sanotaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mutta eikö chat=keskustelu
Joo, mutta kun musta tuntuu, että mitä epähygieenisemmin eletään, niin sitä terveempiä ollaan. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Musta on tullu pöpökammoinen kun tää lapsiluku on lisääntynyt... Tiedän jos yksi sairastuu niin sairastuu yleensä myös toinen...ja tää mamma sit valvoo ja silmäpussit venyy... :xmas:
Meillä on käsidesi kyllä, mut vaan miehen atopian takiaAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mullakin on sellainen tunne, että esikoinen on ollu keskivertoa terveempi. Muuten en maitohappoja antanut, mutta oli mukana tutkimuksessa, jossa sai happoja puolivuotiaaksi asti ja sen lisäks toi on kyllä syöny varmaan vaikka mitä pöpöjä, kun en oo niin hygieenikko. :ashamed: Toki meillä on nää normikäsienpesut jne, mutta mm. ekan käsidesin hankin vasta neidin ripulitaudin aikana taloon.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Noihin bakteerijuttuihin palatakseni, niin tuntuu kyllä, et meillä nuo on keskivertoa terveempiä vaikkei mitään pöpöjä syökään
Mä luulen, että SIIE 9:ssä oli sanastossa chat=rupattelu, keskustelu. Siis silloin vuonna 90, kun muori istu peruskoulun penkillä. Ei ollu realliajoosta tietookaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Chat on sellanen reaaliaikanen keskustelu juttu...vai miksi sitä sanotaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mutta eikö chat=keskustelu
Meillä osataan olla yks kerrallaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Musta on tullu pöpökammoinen kun tää lapsiluku on lisääntynyt... Tiedän jos yksi sairastuu niin sairastuu yleensä myös toinen...ja tää mamma sit valvoo ja silmäpussit venyy... :xmas:
Peesaan tätä satasella =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Joo, mutta kun musta tuntuu, että mitä epähygieenisemmin eletään, niin sitä terveempiä ollaan. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Musta on tullu pöpökammoinen kun tää lapsiluku on lisääntynyt... Tiedän jos yksi sairastuu niin sairastuu yleensä myös toinen...ja tää mamma sit valvoo ja silmäpussit venyy... :xmas:
Uskon että tuo pitää paikkansa! =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Joo, mutta kun musta tuntuu, että mitä epähygieenisemmin eletään, niin sitä terveempiä ollaan. :headwall:
Eikä ollu chateista sillo vissiin tietookaanAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä luulen, että SIIE 9:ssä oli sanastossa chat=rupattelu, keskustelu. Siis silloin vuonna 90, kun muori istu peruskoulun penkillä. Ei ollu realliajoosta tietookaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Chat on sellanen reaaliaikanen keskustelu juttu...vai miksi sitä sanotaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mutta eikö chat=keskustelu
sieltä mäkin tietoni ammennanAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä luulen, että SIIE 9:ssä oli sanastossa chat=rupattelu, keskustelu. Siis silloin vuonna 90, kun muori istu peruskoulun penkillä. Ei ollu realliajoosta tietookaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Chat on sellanen reaaliaikanen keskustelu juttu...vai miksi sitä sanotaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mutta eikö chat=keskustelu
Hyvin kasvatettuja... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä osataan olla yks kerrallaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Musta on tullu pöpökammoinen kun tää lapsiluku on lisääntynyt... Tiedän jos yksi sairastuu niin sairastuu yleensä myös toinen...ja tää mamma sit valvoo ja silmäpussit venyy... :xmas: