Mua kiehtois mennä katsomaan mikä juttu toi on, mut joku pistää hanttiin... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meinaan jäähä taas veispuukkiin jumiin :kieh:
Anna mennä vaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua kiehtois mennä katsomaan mikä juttu toi on, mut joku pistää hanttiin... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meinaan jäähä taas veispuukkiin jumiin :kieh:
Muori on aivan hiljaa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Helmis onkii niin addikti, et se suihkuttelee raajan kerrallaan ja käy välissä palstailemassaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul oli kaikki jalat ja kädet suihkussa samaan aikaan :xmas:
Mä sulattelen asiaa. =) Mistäs sinne pääsee? *kiemurtelee pakkopaidassaan*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Anna mennä vaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua kiehtois mennä katsomaan mikä juttu toi on, mut joku pistää hanttiin... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meinaan jäähä taas veispuukkiin jumiin :kieh:
Eihän sun tarttee sinne heti kuvia tms laittaa...oma nimi vaan on niinkös ainoo sitte, joka tulee ns näkyviin... =) ja poistaa sit jos ei tykkää
Mä ihmettelin kun poika oli ku häkkyrä koko viime yön. Sitte aamuyöllä hoksasin katsoa vaatetusta ja oli vaippa vähä pettänyt. Vaihdoin vaipan ja vaatteet ja pienimies jatkoi uniaan tyytyväisenä... Välil on vaikee tietää mikä on, mut toi mun oli kyl aika selkee juttu. Olin vaan niin tokkurassa etten tajunnu...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Miks toi jätkä heräs :headwall: Minen ymmärrä mikä sitä taas risoo :kieh:
www.facebook.comAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä sulattelen asiaa. =) Mistäs sinne pääsee? *kiemurtelee pakkopaidassaan*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Anna mennä vaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua kiehtois mennä katsomaan mikä juttu toi on, mut joku pistää hanttiin... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meinaan jäähä taas veispuukkiin jumiin :kieh:
Eihän sun tarttee sinne heti kuvia tms laittaa...oma nimi vaan on niinkös ainoo sitte, joka tulee ns näkyviin... =) ja poistaa sit jos ei tykkää
Mitä vielä...palstan suolaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Gallup: pitäiskö mun lopettaa nuo *nämä jutut*
...siitä on jo tullut paha tapa!!! |O
Pakko pessä osissa. Aamulla jo pesin hiukset, että pääsen nyt nopeammin koneelle =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Helmis onkii niin addikti, et se suihkuttelee raajan kerrallaan ja käy välissä palstailemassaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul oli kaikki jalat ja kädet suihkussa samaan aikaan :xmas:
Suolaa haavoihin... Okei, hyvä tietää. Jatkan siis valitsemallani tiellä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitä vielä...palstan suolaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Gallup: pitäiskö mun lopettaa nuo *nämä jutut*
SamaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Pakko pessä osissa. Aamulla jo pesin hiukset, että pääsen nyt nopeammin koneelle =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Helmis onkii niin addikti, et se suihkuttelee raajan kerrallaan ja käy välissä palstailemassaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul oli kaikki jalat ja kädet suihkussa samaan aikaan :xmas:
Jokainen kulkekoon omia polkuja niin ei tuu ruuhkaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Suolaa haavoihin... Okei, hyvä tietää. Jatkan siis valitsemallani tiellä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitä vielä...palstan suolaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Gallup: pitäiskö mun lopettaa nuo *nämä jutut*
Joo...aika rauhassa oon saanu olla tällä polulla...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jokainen kulkekoon omia polkuja niin ei tuu ruuhkaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Suolaa haavoihin... Okei, hyvä tietää. Jatkan siis valitsemallani tiellä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitä vielä...palstan suolaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Gallup: pitäiskö mun lopettaa nuo *nämä jutut*
--hampaat ?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Miks toi jätkä heräs :headwall: Minen ymmärrä mikä sitä taas risoo :kieh:
SamaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo...aika rauhassa oon saanu olla tällä polulla...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jokainen kulkekoon omia polkuja niin ei tuu ruuhkaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Suolaa haavoihin... Okei, hyvä tietää. Jatkan siis valitsemallani tiellä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitä vielä...palstan suolaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Gallup: pitäiskö mun lopettaa nuo *nämä jutut*