***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Täällä on kylmä!!! :snotty:

*muoks. raapii tulta...
Meillä on vihdoin lämmin :D Mä en tarkene alle 22 asteessa, silooin palelen nenänpäätä myöden :whistle: Sain miehen säätelemään noita pannuhuoneen juttuja, kun mä en uskalla siellä koskea kuin yhteen termostaattiin ja se oli jumissa, enkä saanut siitä siis lämpöä lisättyä. Nyt jo yli 23, joten pian voin ruveta sääteleen pattereja pienemmälle, kun tuli ne kaikki tässä parin pv:n sisällä väännettyä täysille ;)
 
Hellurei :wave:

Mitäs tänne? Meille ei erikoisempia... Uniongelmia on vähän täälläkin, mutta eiköhän nuo tuosta... :/ :hug: kaikille muille uniongelmaisille! Ja uniongelmaisten vanhemmille! :hug: Muskarissa oltiin tänään ja TADAA, tyttö on kahden muskarikerran jälkeen oppinut soittamaan marakassia! =) :heart: Edelleenkin marakassi on enimmäkseen suussa, mutta nyt sitä sopi myös soitella. :)

ieva & :heart: ~7,5kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Muskarissa oltiin tänään ja TADAA, tyttö on kahden muskarikerran jälkeen oppinut soittamaan marakassia! =) :heart: Edelleenkin marakassi on enimmäkseen suussa, mutta nyt sitä sopi myös soitella. :)
Meillä muskarissa edelleen lähinnä äiti soittelee, typy tuijottelee niin keskittyneesti muita vauvoja, ettei edes marakassi kiinnosta :D
 
Kristelle täällä toinen viluinen alle 22 asteessa :wave: meillä mies on kuumakalle ja avilee kokajan ikkunoita ja minä menen perässä marmattaen et jäädyn ja suljen ikkunat....ja niin kierros taas alusta :D

Ieva voin nähdä ihan silmissä typykän availemassa ääntään marakassi viuhuen =) tosta tulikin mieleen et semmosen vois ostaa pojalle kotiin

Idols mä niin odotin et se metsien mies/nuori poika yllättäis upealla äänellä,höh :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Muskarissa oltiin tänään ja TADAA, tyttö on kahden muskarikerran jälkeen oppinut soittamaan marakassia! =) :heart: Edelleenkin marakassi on enimmäkseen suussa, mutta nyt sitä sopi myös soitella. :)
Meillä muskarissa edelleen lähinnä äiti soittelee, typy tuijottelee niin keskittyneesti muita vauvoja, ettei edes marakassi kiinnosta :D
Meillä marakassi kiinnostaa niin kovasti, että siitä ei millään maltettaisi luopua, kun muskariope kerää soittimia pois. Ja välillä pitäisi olla toisessa kädessä marakassi ja toisessa rytmikapula. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Muskarissa oltiin tänään ja TADAA, tyttö on kahden muskarikerran jälkeen oppinut soittamaan marakassia! =) :heart: Edelleenkin marakassi on enimmäkseen suussa, mutta nyt sitä sopi myös soitella. :)
Meillä muskarissa edelleen lähinnä äiti soittelee, typy tuijottelee niin keskittyneesti muita vauvoja, ettei edes marakassi kiinnosta :D
Meillä marakassi kiinnostaa niin kovasti, että siitä ei millään maltettaisi luopua, kun muskariope kerää soittimia pois. Ja välillä pitäisi olla toisessa kädessä marakassi ja toisessa rytmikapula. :D
Meillä on ollu kotona neidillä ikioma tamburiini, joka on ollu sen rakkain lelu ikinä. Se oli niin kovassa käytössä, että se lopulta hajosi, voi surkeus :'( . Nyt oon etsiny kaikki marketit ja leluosastot uutta vastaavaa, mutta en oo viel löytäny. No, etsinnät jatkuu...

Kristelle ja Liinamari: tutulta kuulostaa toi viluisuus, meilläki on miehen kans ikuinen taistelu lattialämmityksen lämpötiloista, vuorotellen mä väännän isommalle ja mies pienemmälle :LOL:
 
Meillä jäi maanantaina muskari väliin, kun poika kipeä. Kerran ollaan siis vasta oltu, mutta se "muskariope" oli kyllä ihan olematon :kieh: Aattelin, että se varmaan vaan ekalla kerralla oli vähän tuollaista hakuammuntaa...muikkelilla ei mitään käsitystä 7-12kk ikäisistä. Mutta tasan tarkkaan saman ohjelman oli käynyt läpi tälläkin viikolla :eek: Leikit ja liikkeet suunniteltu käveleville ja vähintäänkin konttaaville. Hienoa meidän riepottaa näitä pienimpiä siellä kaverini kanssa :ashamed: Kaverilla siis myös helmipoika =)
 
Parantavia haleja sairasteleville! :hug: :hug: :hug:

Muskarissa meillä myöskin maistuu marakassi, mutta saattaapi tyttö sitä jo joskus vähän heilutellakin. Sen sijaan meillä ollaan kovia "tanssimaan"...eli kun jostain kuuluu musiikkia (tai joku lelu pimputta tms.) niin tyttö alkaa jammailla: heiluttaa päätä sivulta toiselle ja hytkyä :heart:

Minä oon laiska keräilemään ja hamstraamaan mitään
merkkejä, joten roskiin on lentänyt kuitit ja merkit, vaikka paljon tulee osteltua Semperin hedelmäsoseita ja Liberot on vallan käytössä...

Meillä opittiin eilen vihdoin konttaamaan...hiukan on vielä jalkatyöskentely välillä hakusessa, mutta eipä tänään ole enää juurikaan ryömimällä menty...

Jahas, suihkuun pitäis raahautua...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Soittimista oliskos vinkkiä mistä kantsis ostaa ?
Netistä löysin yhen kaupan, joka myy sellasia lasten settejä soittimia. Siinä setissä oli muistaakseni marakassit, tamburiini, rummut ja ehkä nokkahuilu tms. 20 egee tais olla hinta. Hmmm, mikähän kauppa se oli... Koitan etsiä ja laitan vaikka linkin (tai pelkän kaupan nimen ettei pino kaadu ;) ) Ajattelin neidille joululahjaksi sellaisen hankkia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Soittimista oliskos vinkkiä mistä kantsis ostaa ?
BR-leluissa ainakin myydään soittimia, mutta ajattelin käydä katsomassa myös ihan musiikkiliikkeestä. :) Tuo meidän tytön rumpu on Tevellan rumpu (sulle varmaan tuttu duunin puolesta ;) ) ja ostin sen tytölle Annansilmät -aitasta. :)

Piipi: Meillä myös on muovinen lelutamburiini, kirpparilta ostettu, mutta en ole muistanut sitä ottaa esille. Ostin sen siis joskus viime keväänä ja se on jäänyt tuonne lelukorin pohjille. Pitääkin ottaa se käyttöön. :)
 

Yhteistyössä