***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

Meillä takana melko loistava yö, kukaan ei oksentanu eikä kirkunu 3h... :whistle:

Aikamoisia salapoliiseja täällä, mulle ei sano kyllä mitään mitä telkusta pitäis tänään tulla :ashamed:

Anna :hug:

helmis mitkäs vaunut teillä on? Hassua jos ei saa vöitä tarpeeks löystytettyä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on 14.40 aika työterveyslääkärille :'( :headwall: :headwall:
Aamulla en pystyny ees nielassa :headwall: :headwall: :headwall:
--hei, saatko muuts käyttää työterkkaa...mä kun eilen soitin ninn sano että vain silloin saapi käyttää kun on ä-lomalla, eli ne ekat 72 päivää...muutoin joutuu omasta pussista maksaan..ihan puskista tuli mullekkin, luulin että saan käyttää siihen asti kun en oo hoitovapaalla |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Meillä takana melko loistava yö, kukaan ei oksentanu eikä kirkunu 3h... :whistle:

Aikamoisia salapoliiseja täällä, mulle ei sano kyllä mitään mitä telkusta pitäis tänään tulla :ashamed:

Anna :hug:

helmis mitkäs vaunut teillä on? Hassua jos ei saa vöitä tarpeeks löystytettyä :/
Gessleinit :$ odotellaan myös juuri tietoa saadaanko uudet renkaat...
 
Eli siis huomenta :wave: ,

Meillä neiti kekkas ruveta kontaustreenejä pitään aamulla klo 4.30-6.20 :kieh: , että jäi sit bicitkin bicccaamatta kun yllätteän siinä vaiheessa sitten kyllä nukutti |O .

Meillä on noi Jovi airit ja niitten valjaitten kanssa oon kyllä ihan että :eek: , vetää kans tosi tiukaks jos esim. makuuasennossa on... :wave:

Kurjia noi allergiahommelit, Annalle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--hei, saatko muuts käyttää työterkkaa...mä kun eilen soitin ninn sano että vain silloin saapi käyttää kun on ä-lomalla, eli ne ekat 72 päivää...muutoin joutuu omasta pussista maksaan..ihan puskista tuli mullekkin, luulin että saan käyttää siihen asti kun en oo hoitovapaalla |O
Mä ainakin oon käyny tän jalan kanssa työterveyshuollossa.
 
Paranemis :hug: kipeille ja Annalle sekä Adalle myös :hug:

En mä kans keksinyt ohjelmistosta, että mikä vois olla :ashamed:

Meillä Brio Kombit ja mä tässä pohdiskelin, että täytyiskö lampaantaljaan tehdä reikä sille jalkojen välistä menevälle valjaalle :whistle: En oo siis vielä taljaa ottanut käyttöön, viime talvena se oli kovan kopan pohjalla, joten pitää sommitella, miten menee nyt ilman koppaa. Nyt mulla on siinä alla paksu fleecepeitto taiteltuna, loppuu siihen pepun alle. Äp:n makuupussi kun on ollut, niin poju on ollut makuuasennossa vain, niin ei oo ollut valjaat kiinni. Ei tuo poika sieltä pussista mihinkään pääse :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--hei, saatko muuts käyttää työterkkaa...mä kun eilen soitin ninn sano että vain silloin saapi käyttää kun on ä-lomalla, eli ne ekat 72 päivää...muutoin joutuu omasta pussista maksaan..ihan puskista tuli mullekkin, luulin että saan käyttää siihen asti kun en oo hoitovapaalla |O
Mä ainakin oon käyny tän jalan kanssa työterveyshuollossa.
--niin mäkin luulin että von käydä, mutta kysyin ennen kun varasin aikaa että saanko tulla vaikka olen ä-lomalla...sano että niin kauan kun kunta maksaa palkkaa niin kyllä, sen jälkeen et :eek: , muulloin ite maksat :whistle: . Toki muilla aloilla voi olla eri mutta ihan vaan vinkvink, kandee tarkistaa ettei tuu ylläreitä :wave:
 
Jes, nyt meillä ryömitään :D Eka pidempi matka nyt menty, kiellettyyn paikkaan tietty :whistle: Mä kaukaa katselin, kun poju ähisi ja veteli itteään veto kerrallaan lähemmäs sellaista pientä pöytää. Ennen poju on aina kierinyt sinne repimään pöydän jalkaa. Saa nimittäin liikuteltua pöytää ja oonkin tyhjännyt sen niin, että siinä vaan itkuhälytin nyt oleilee (ennen oli myös kukka).
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on 14.40 aika työterveyslääkärille :'( :headwall: :headwall:
Aamulla en pystyny ees nielassa :headwall: :headwall: :headwall:
--hei, saatko muuts käyttää työterkkaa...mä kun eilen soitin ninn sano että vain silloin saapi käyttää kun on ä-lomalla, eli ne ekat 72 päivää...muutoin joutuu omasta pussista maksaan..ihan puskista tuli mullekkin, luulin että saan käyttää siihen asti kun en oo hoitovapaalla |O
Siihen asti kunnes hoitovapaa alkaa...eli 1½kk vielä aikaa hoijattaa ittesä :LOL: Arvariin nimittäin en mene :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minen taaskaan kestä tuota esikoista... Jep, sama meno ku viimeksi. Nyt hiljensin Tomi Traktorilla, sen verran on boxille saatu että yks tomppa!!
--käytiinkö teillä missään kerhoissa :whistle: :wave:
Ei... :ashamed:
Pojalle tekis hyvää, mutta en itse tunne oloani kotoisaksi niissä. Pitäis kyllä alkaa käydä varmaan..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
nipsuli mä soitin sillon omalle alueelle ja se laitto mulle ajan työterveyteen. Tokalla kerralla kysy et kuulutko ja sanoin et oon äippälomalla ja anto ajan.
--niin..meilläkin ä-lomalla saa mennä eli ekat 72 päivää, sit kun on vanhempain "vapaalla " niin ei enää saakkaan. Mut tosi kiva jos muualla saa käyä, muakin ketuttaa kun täytynee lähtee arvariin...mut sit kun pidän vuosilomaa ennen hoitovapaata niin varaan ajan jokapäivälle, siis työterkalle :wave: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minen taaskaan kestä tuota esikoista... Jep, sama meno ku viimeksi. Nyt hiljensin Tomi Traktorilla, sen verran on boxille saatu että yks tomppa!!
--käytiinkö teillä missään kerhoissa :whistle: :wave:
Ei... :ashamed:
Pojalle tekis hyvää, mutta en itse tunne oloani kotoisaksi niissä. Pitäis kyllä alkaa käydä varmaan..
--kandee ainaskin yrittää, tai sit viedä poika "omaan" kerhoon, ainakin meilläpäin on noita srkn jne..kerhoja, varmaan sieläkin. Tekis varmaan hyvää molemmille :wave: :hug:

 
Heippa!

Oijoi, eilen sain sen verran aikaseks että liimasin tonttulyhdyn joka on odottanut toimenpidettä keittiön pöydällä kolme kuukautta, laitoin loputkin valokuvat albumiin, projekti ollut olohuoneenpöydällä levällään toukokuusta asti ja menin illalla 'Keskikeho kiintäksi'-jumppaan :saint:
Nyt nipistelee vatsalihaksissa kivasti, lupasin että teen kotonakin liikkeitä useampana päivänä että jutusta ois jotain hyötyä, kerta viikossa ei tee muuta kun lihottaa työväenopiston kukkaroo =)

Me on käyty vauvamuskarissa nyt pari kertaa ja pienen alkukankeuden jälkeen Jii alkaa ehkä vähän tajuta mikä jutun idea on, ekalla kerralla muut vauvat naureskeli ja kujerteli, mutta meidän poika vaan tuijotteli vakavana ja kiemurteli sylissä että emmää jaksa mennään kotiin... :whistle: =) Ehkä ens kerralla se jo hymyilee siellä :D

Vaunuissa meillä on niin lämmin se pehmeä kantokoppa, että makuupussi sinne sisään riittää hienosti. Siihen kuuluu vielä sellanen tosi lämmin "kansi" siihen koppaan. Sen saa myös toisesta päästä auki, muuten poika ei siihen enää mahtuiskaan =)

Täällä olis lähistöllä yks perhekerho keksiviikkosin, mutta mua itseäni vähän pelottaa mennä sinne, kun tää on kuitenkin niin piiri pieni pyörii tää pikkukaupunki että siellä voi tulla pahaa silmää heti ovella. Mutta pojan takia ois ehkä hyvä käydä jossain missä näkee muita lapsia... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minen taaskaan kestä tuota esikoista... Jep, sama meno ku viimeksi. Nyt hiljensin Tomi Traktorilla, sen verran on boxille saatu että yks tomppa!!
--käytiinkö teillä missään kerhoissa :whistle: :wave:
Ei... :ashamed:
Pojalle tekis hyvää, mutta en itse tunne oloani kotoisaksi niissä. Pitäis kyllä alkaa käydä varmaan..
--kandee ainaskin yrittää, tai sit viedä poika "omaan" kerhoon, ainakin meilläpäin on noita srkn jne..kerhoja, varmaan sieläkin. Tekis varmaan hyvää molemmille :wave: :hug:
Luultavasti joo... kun vaan sais aikaiseksi :ashamed:
No ens torstaiksi on sovitut treffit yhen äitin kans sinne, joten pakko mennä! :D
 
Kipeille :hug: ja Annalle ja Adalle myös.

Kristellen suuntaan onnittelut ryömimistaidosta :flower:

Täällä luin kateellisena Pusuapinan valokuvanlaittoprojektista. Minulla tuntuu aina olevan ikuisuusprojektina valokuvien laittaminen. Kun tilaa monta sataa kuvaa kerralla, niin kestää se kansioon laittaminen myös aikansa. Tuossa ne lojuvat työhuoneen pöydällä. Nyt menossa tämän vuoden huhtikuun kuvat, joten hieman on vielä jäljellä. Ja kun usein sanotaan, että toisen lapsen kohdalla valokuvausinto hiipuu, niin toistaiseksi meillä on käynyt toisin päin.

Meillä ostettiin jo pojan aikana vaunuihin lisävarusteena sellainen lämpöpussukka (oikein paksu ja tukeva, päällinen vaunujen kanssa samaa kangasta eli hieman vettä hylkivää ja sisällä fleece). Se oli meillä kyllä kovassa käytössä toisena talvena. Poitsu yleensä nukkui unensa ulkona ja kun muutenkin liikutaan paljon ulkona kelissä kuin kelissä, niin meille on ollut oikein hyödyllinen. Tyttö sai sen jo jokin aika sitten käyttöönsä juoksurattaisiin. Ne kun ovat kovin avonaiset niin pienentää hieman sitä istuinosaa ja tietysti lämmittää.

Emme ole käyneet muskarissa tms. mutta kotona on vähän kokeiltu marakassien soittamista. Enemmän menevät kyllä suuhun, mutta vähän tulee kunnon helistämistäkin.
 

Yhteistyössä