***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä tuo juo (sillon siis ku juo, ei aina) ainoostaan siitä Emman silikoninokkasesta...muita vaan pureksii...
Mut siis pullostahan meillä viel juuaan :p Pojatki saanu mukit käyttöön vasta likempänä 1v... :D
:'( meil ollaan jo tänään 11kk! Ja kohta vuoden... Miä haluan mun vauvan takaisin |O
Hui |O Siis oikeesti...onko Kiia jo niin iso :LOL: :whistle: *vastahan se oli 4kk...kun A synty* :LOL:
On :'( vaihetaanko? :LOL:

Öööö...ei B) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Meiltä sais sellasenkin :ashamed: ja kissankin :ashamed: ja ukonkin :LOL:
Sie oot kaikki laittamas vaihtoon? |O ootte kohta neidin kanssa kahestaan :LOL: :LOL:
Onks teil niinku mimmosii konnia? :whistle:
No miä vähän ajattelin uudistaa näin syksyn kunniaks :whistle: Hitto kun ei varaa huonekaluja uusia niin josko uusis tän porukan täällä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Meiltä sais sellasenkin :ashamed: ja kissankin :ashamed: ja ukonkin :LOL:
Sie oot kaikki laittamas vaihtoon? |O ootte kohta neidin kanssa kahestaan :LOL: :LOL:
Onks teil niinku mimmosii konnia? :whistle:
yks punakorvakilppari. Eihän tosta riesaa muuten ole kun se saamarin altaan puhdistus :kieh:
Joo ei noista kaloistakaa :LOL: :LOL:
Ja eihän toi ees isokaan oo...100L vaan :whistle:
Hyllyttämistä oon aatellu ja ottas sitte tonne pojille niitten aulaan, ku valmistuu...ja ottasvat ite päävastuun niin, et auttasin kyllä...nehän nimittäin ei tosta luopuis millään vaikkeivät siihen kyl koskaan puutukaan...nu ruuat on 5veen heiniä :|
Musta on tullu vanha ja laiska |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Meiltä sais sellasenkin :ashamed: ja kissankin :ashamed: ja ukonkin :LOL:
Sie oot kaikki laittamas vaihtoon? |O ootte kohta neidin kanssa kahestaan :LOL: :LOL:
Onks teil niinku mimmosii konnia? :whistle:
yks punakorvakilppari. Eihän tosta riesaa muuten ole kun se saamarin altaan puhdistus :kieh:
Joo ei noista kaloistakaa :LOL: :LOL:
Ja eihän toi ees isokaan oo...100L vaan :whistle:
Hyllyttämistä oon aatellu ja ottas sitte tonne pojille niitten aulaan, ku valmistuu...ja ottasvat ite päävastuun niin, et auttasin kyllä...nehän nimittäin ei tosta luopuis millään vaikkeivät siihen kyl koskaan puutukaan...nu ruuat on 5veen heiniä :|
Musta on tullu vanha ja laiska |O
Ai mikäs miä sitten oon jos siä oot vanha? Ikäloppuko? :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
^8kk ilman pitkää yhtenäistä unta alkaa tuntua joo... :'(
Mulla tulee marraskuussa vuosi yhtenäisestä yöstä :'(
:hug: !!

Minä oisin tyytyväinen ees siihen, että joku yö sais vaikka 6h putkeen, ja sit jos oiskin 1 heräys ni johan sen kestäis... mut ku koskaan ei saa oikeasti lepoa ja virkeyttä antavaa reilua unipätkää, ni |O

 
Huomenia :wave:

Meijän jätkä päätti kahden aikaan että nyt on ilmeisesti aamu ja jutteli ja naureskeli ja teki kaikkea mahollista repien pehmusteita sun muuta.. Ja ilmeisesti yritti potkia (!!!) mobiliaan :eek: Mä sain nukuttua kun ei tuo pahaa meteliä pitäny mutta sit mä säpsähin aina välillä että apua meillä liikkuu joku :ashamed: :D Neljän aikaa kyllästy sitte ja siitä lähtien nukku meijän välissä, tietenkin vähän väliä hakkas mua nyrkillä naamaan ja aina ku yritin kääntyä pois niin eikö tuo mittarimato ollu taas kyljessä kiinni kohta :xmas: Juu ei oo perhepeti meijän juttu... Ihme puljaamista ja touhuumista on kyl noi yöt. Toivottavasti rauhottuu taas kun saadaan poika omaan huoneeseen kun se on maalattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä aattelin mennä myös pottaostoksille ja valkoinen BabyBjörnin pottatuoli ois tarkotus ostaa (sopii meidän vessaan) ;)
Mä meinaan ostaa sen saman ihan samasta syystä :ashamed: Must se on "tyylikkäin" jos voi potasta sanoa että on tyylikäs :LOL: Ja pitää se kai ostaa sitte se tuolimalli että menee sitte ne tavarat sieltä letkusta tonne potan sisään...

Saati muuten kuittailuja lastentarvikeliikkeessä, kun haluttii beige sitteri sillo joskus, että onpas pliisun värinen ja esitteli meille kaiken kirjavia tuoleja. Mut ku mä halusin semmosen mikä kävi meijän olkkariin :whistle: Tuli vaan tosta mieleen että potta on käytävä vessaan :D

Nyt aamupalalle :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pitäsköhän se oikeesti tarttuu pölyrättiin? :whistle: Ja olkkarin lattia pitäs luuttuu :|
:eek: tuu jatkamaan tänne :wave: *menee ettimään missä ois joku rättiä muistuttava kasa*
Nyt kyl pitää jättää väliin...vähän tuntuu etten saa täälläkään mitään tehtyy :snotty: *pärskii*
et sitäkään voi tehdä, ai jaa |O No en tee miäkään vaan lähen ruokakauppaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pitäsköhän se oikeesti tarttuu pölyrättiin? :whistle: Ja olkkarin lattia pitäs luuttuu :|
:eek: tuu jatkamaan tänne :wave: *menee ettimään missä ois joku rättiä muistuttava kasa*
Nyt kyl pitää jättää väliin...vähän tuntuu etten saa täälläkään mitään tehtyy :snotty: *pärskii*
et sitäkään voi tehdä, ai jaa |O No en tee miäkään vaan lähen ruokakauppaan :wave:
Myö käytii jo eilen :D :p
Mut nyt meen...esikkoki tuli...huoh :snotty: Kuka haluu tollasen 10veen
:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä aattelin mennä myös pottaostoksille ja valkoinen BabyBjörnin pottatuoli ois tarkotus ostaa (sopii meidän vessaan) ;)
Mä meinaan ostaa sen saman ihan samasta syystä :ashamed: Must se on "tyylikkäin" jos voi potasta sanoa että on tyylikäs :LOL: Ja pitää se kai ostaa sitte se tuolimalli että menee sitte ne tavarat sieltä letkusta tonne potan sisään...

Saati muuten kuittailuja lastentarvikeliikkeessä, kun haluttii beige sitteri sillo joskus, että onpas pliisun värinen ja esitteli meille kaiken kirjavia tuoleja. Mut ku mä halusin semmosen mikä kävi meijän olkkariin :whistle: Tuli vaan tosta mieleen että potta on käytävä vessaan :D
Mä oon hiukkasen samanlainen noitten värien kanssa :whistle: :ashamed: Lastenhuoneessa saa sitten olla hiukan kirjavampaa, mutta muuten pitäis suht hyvin sointua yhteen ;)

Mulla ois nyt taas edessä tuo päikkäreille nukuttaminen |O Muutaman päivän oon nyt joutunu oikein nukuttamaan, kun ei oo normitapaansa suostunut vain jäämään sänkyyn. Nyt ei tosin pitkästä aikaa sada, joten pitäs kai lähteä oikein vaunulenkille. Pääsis samalla pakoon appiukkoa, joka täällä tekee remppaa ;) Ei siitä oikeesti oo haittaa, ihan innoissaan vääntää meille seinälaudoitusta, vaikka kukaan ei oo pyytäny mitään tekemään =) Anoppi muilla reissuillaan ja mies töissä, joten ihan rauhallista meininkiä =)
 
Tilanteet muuttuu :LOL:
10v ja 5v lähti mummolle yökylään ihan extempore :p Ja mummo lykkäs 70e käteen, et likalle pitäs toppahaalari hakea :whistle: Jaahas...Cittarissa kuulemma olis ollu joku tarjousjuttu ovh päälle 70e, kosteussuojattu, merkkiä tms tietty mummo ei tiiä :whistle:
Onko kellään mitään hajuu?? :wave: :wave: Vai pitääkö se ite lähtä kattoo :ashamed:
Vk-pukuun se sponsoroi keväällä kuulemma...no joo, kylhän tuo vielä mahtuu =)
Tulipas taas hyvä mieli :flower: Kelleen lapsista ei tartte ite nyt ostaa talveksi mitään...tolla saa varmaan jo hanskaa ja pipoaki =) :hug:
 
Miksei mulle koskaan kukaan lyö seittemääkymppiä käteen?? |O Ihan eppee.
Mutta ehottomasti kivat sinulle, etsi hienot pukimet neidille! :heart: :hug:

Huoh, täällä luojan kiitos molemmat mukelot nukkuu, itellä pitäis alkaa silittämään mekkoa ja miehen kauluspaitaa ja kiillottamaan kenkiä yms. Laukun pakkausta jne. Huomenna juhliin!!! =) =) =)
 

Yhteistyössä