*** Helmet 2008 *** kesäjutut

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meillä on nappulat lieden päällä, joten ei poika onneksi vielä ylety niihin. Uuni on alakerrassa. :eek:
Eli liesi siellä missä ihmiset ja uuni jossain kellarissa :whistle:
Joo, liesi keittiössä ja uuni alakerrassa samassa huoneessa pesukoneen kanssa... Tooooosi hankalaa!!!! :/
Siis ihan oikeesti :eek: Mä kun luulin et ymmärsin taas jotain ihan päin honkia :ashamed:
Ihan oikein ymmärsit! Kiva viedä esim. laatikkoruokaa portaat alas alakertaan kahden pienen lapsen kanssa... Yleensä teen ruokaa silloin kun tuo kuopus nukkuu, kun ei osaa niin jyrkkiä portaita kulkea...tai ei ainakaan voi luottaa että osaa mennä. :|

:eek: :xmas: No nyt tää putos kärryiltä-ihan pakko kysyä, että miksei ne ole samassa paikassa? :whistle: ;)
Tää on miehen lapsuudenkoti ja "potkukelkkamummo" on aikanaan päättänyt että puulaatikko on parempi vaihtoehto keittiössä kuin uuni!!! Ei ollu mikään ruuanlaittaja aikanaan... :whistle:
:eek: vaikka en oo ruoanlaittaja minäkään...
Eikös sitä puulaatikkoa saa mitenkään poistettua ja laitettua uunia tilalle? *koittaa väkisinkin keksiä ratkasun tähän asiaan...*
Vai potkukelkkamummolla on näppinsä tässäkin... :whistle: Mitäpä sillä uunilla keittiössä tekeekään, äkkiäkös ne sapuskat tulee puulaatikossakin! :whistle: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
:eek: :xmas: No nyt tää putos kärryiltä-ihan pakko kysyä, että miksei ne ole samassa paikassa? :whistle: ;)
Tää on miehen lapsuudenkoti ja "potkukelkkamummo" on aikanaan päättänyt että puulaatikko on parempi vaihtoehto keittiössä kuin uuni!!! Ei ollu mikään ruuanlaittaja aikanaan... :whistle:
Nyt repes - taas potkukelkkamummo! :LOL:

Onneks meillä ei anoppi oo päässyt vaikuttamaan kaapin - tai puulaatikon - paikkaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:eek: :eek: Oottakaas vähän et ehin lukee kaikki :whistle:
Onpas kerrankin sulla jotain luettavaa, pistettiin oikein hösseliksi täällä :D
Mäkin just sain kaikki luettua, niin johan te ootte kaikki koisimassa.

No sen verran pitää kertoa, että meillä neidin suosikki on jo pitkää ollu kuivausrummun ja pesukoneen nappuloiden vääntely. Kerran neiti oli säätänyt pesukoneeseen lämpötilaksi 90 astetta, kun mulla oli pojan välikausihaalarit kuivumassa. No onneks ei vissiin ehtinyt suurta vauriota tapahtua vedenpito-ominaisuuksille. :whistle:

Tänään neiti väänsi veneessä lampusta polttimon irti. :headwall: Mikä lie mekaanikko tostakin tulee. Taitaa tulla tytöstä isänsä työn jatkaja. Mies uhkas tuoda neidille seuraavaks V8-koneen purettavaksi :D Poikaa ei kauheesti oo noi autojen tekniikat sun muut kiinnostaneet. Tykkää ennemmin räpeltää kännykkäänsä. Tänään ollaan harjoiteltu tekstareiden kirjoittamista. Sain iltapakatoiveet tekstiviestinä. :LOL:
 
Olenko mä jo ainoa täällä joka ei kuulu FB:hen? :whistle: :LOL:

Liesisuojus meiltä löytyy, ja tarpeen onkin. Poika on hoksannut että uunin alalaatikon, siis sen missä pidetään uunipeltejä, kahvan päälle kiipeämällä yltää koukkimaan tiskipöydälle. :kieh: Jalat siis sen kahvan päälle ja käsillä roikkuu uunin kahvasta. Saa nähdä kauanko meidän uuni kestää tuota, poika kun ei ole mikään keijukainen. Mutta siinä sohiessaan polttaisi itsensä varmasti ilman liedensuojusta. :/ Ja nappeja tykkäisi kanssa käännellä.

Välillä kyllä yrittää tuosta roikkumisasennostaan kiivetä vielä ylös sitä liesisuojusta pitkin. *huokaus*

Tiskikoneesta ollaan jouduttu ottamaan pois se ohjelmanvalitsinnappi, kun sitä oli niin kiva käännellä kesken ohjelman. :kieh: Nappia pidetään liesituulettimen päällä että sen voi pistää paikalleen kun tarvii, tosin yllättävän näppärä siitä pelkästä tyngästäkin on käännellä. :LOL: Virtanapin yleensä jättää sentään rauhaan, kun laittaa koneen päälle salaa. Oi niitä aikoja kun tiskikoneen käyttö ei vaatinut salaisen agentin harhautustaitoja. :LOL:

Onneksi pesukone ja kuivausrumpu on sentään yläkerrassa! :LOL:

Nyt nukkuun! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
No sen verran pitää kertoa, että meillä neidin suosikki on jo pitkää ollu kuivausrummun ja pesukoneen nappuloiden vääntely. Kerran neiti oli säätänyt pesukoneeseen lämpötilaksi 90 astetta, kun mulla oli pojan välikausihaalarit kuivumassa. No onneks ei vissiin ehtinyt suurta vauriota tapahtua vedenpito-ominaisuuksille. :whistle:
Onneksi meillä on pesukone ja kuivausrumpu tossa tasolla niin ei yletä niihin nappuloihin :D Tosin ilmeisesti ohjelma ei meidän koneessa edes vaihdu kesken kaiken, mies oli sitä tossa testaillu kun laitto päälle ennen kun katto mikä ohjelma siellä valmiina oli... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Olenko mä jo ainoa täällä joka ei kuulu FB:hen? :whistle: :LOL:
KYLLÄ! :whistle: :hug:

Mä voin ruveta sun henkilökohtaiseksi fb-avustajaksi... ;) :LOL: :wave:
:D Kiitos kiitos! Mä nyt vielä vähän sulattelen asiaa... :whistle: jos viettäisin koneella enemmän aikaa niin sitten tuonne voisi liittyäkin mutta enpä tiedä kannattaako nykyisellä aktiivisuudella. :/
 

Yhteistyössä