Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
helmis: Toivoin, että se ei olis ollu just se, kun ne on mun lempparit. :eek: Sillä on itsellään suunnilleen näiden meidän mukeloiden ikäinen poika muuten. Oltiin joskus samassa vauvauinnissa niiden (mukana oli myös se toinen, vaikutti tosi kivalta) kanssa.
Oliks Rasmuksen Lauri kanssa? Se on mun lemppari. :heart:
Se tumma oli miehensä kans, eiks niillä ole vauva? Lauria en nähnyt. Mies kylläkin katsoi sen tumman (mira?) miestä Ville Pusaks...mutta ei se se tainnu olla ;)
Eikus ievan vauvauintia tarkoitin.
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
helmis: Toivoin, että se ei olis ollu just se, kun ne on mun lempparit. :eek: Sillä on itsellään suunnilleen näiden meidän mukeloiden ikäinen poika muuten. Oltiin joskus samassa vauvauinnissa niiden (mukana oli myös se toinen, vaikutti tosi kivalta) kanssa.
Oliks Rasmuksen Lauri kanssa? Se on mun lemppari. :heart:
Se tumma oli miehensä kans, eiks niillä ole vauva? Lauria en nähnyt. Mies kylläkin katsoi sen tumman (mira?) miestä Ville Pusaks...mutta ei se se tainnu olla ;)
Eikus ievan vauvauintia tarkoitin.
:ashamed:
Tai siis mistäs mä tiedän, vaikka kulkisivat kaiken vapaa-aikamsakin yhdessä nuo PMMP:t. :D

 
Pääsimme onnellisesti kotiin viiden päivän reissulta Itä-Suomesta. Olimme miehen porukoiden mökillä ja sitten Joensuussa kavereiden luona. Minulla tuliaisina tuo vääntynyt nilkka, joka on nyt turvonnut ja violetihtava. Onneksi kävelemään pystyy melko normaalisti. Saimme myös 30 litraa mustikoita, joista viimeiset sain vasta tänään illalla puhdistettua. Löysin myös ne kaipaamani muumimammalautaset, josta olen erityisen iloinen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Pääsimme onnellisesti kotiin viiden päivän reissulta Itä-Suomesta. Olimme miehen porukoiden mökillä ja sitten Joensuussa kavereiden luona. Minulla tuliaisina tuo vääntynyt nilkka, joka on nyt turvonnut ja violetihtava. Onneksi kävelemään pystyy melko normaalisti. Saimme myös 30 litraa mustikoita, joista viimeiset sain vasta tänään illalla puhdistettua. Löysin myös ne kaipaamani muumimammalautaset, josta olen erityisen iloinen =)
Toriilla maksoi litra mustikoita (hollantailaisia ) 9e
 
Taas asiasta ananakseen: syökö tein helmet uusia perunoita? Meillä ei suostu syömään, kerran maistoi ja se oli siinä :/ Aina pitää keittää vanhoja perunoita pojulle.

Ja jaksatteko aina sitkeästi tarjota ruokia, joista lapset eivät tykkää? Kun niitä maistelukertoja voi tarvita montakin ennenkuin alkaa tottua makuun. Mä en vaan jaksais tarjota sellasta, mikä ei uppoa :ashamed:
 
Ihana tarhalaukku Helmeri! =) :heart:

Ja kuule, vaikka itellä onkin huimat :whistle: kaksi lasta, niin kyllä sitä tulee molemmille kaikenlaista vähemmän erityistä hommattua, mut mitäpä sitä ei muruilleen. =) :heart:
Mäkin oon täällä nyt pähkinyt, että mitä kaikkea pitäis sit lapsille hommata mun vanhempien luokse kun mummi alkaa syksyllä hoitaa lapsia-ei viitsis kaiken aikaa raahata kamoja edestakasinkaan, olkoonkin että välimatka mitataan sadoissa metreissä... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Taas asiasta ananakseen: syökö tein helmet uusia perunoita? Meillä ei suostu syömään, kerran maistoi ja se oli siinä :/ Aina pitää keittää vanhoja perunoita pojulle.

Ja jaksatteko aina sitkeästi tarjota ruokia, joista lapset eivät tykkää? Kun niitä maistelukertoja voi tarvita montakin ennenkuin alkaa tottua makuun. Mä en vaan jaksais tarjota sellasta, mikä ei uppoa :ashamed:
Meillä on paraikaa en syö mitään -kausi...joten hankala vastata. Tänään oli herkkuruokaa (niiden manskujen lisäks): ranskalaisia ja vanilla-rahkaa. Jugurttihan ei mene enää alas ollenkaan :eek: ihan hirveen hankala koko ajan keksiä uusia ruokia mitä suostuis edes maistaa. Porkkanalätyt ja itse paistetut myös on aina varmoja
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Taas asiasta ananakseen: syökö tein helmet uusia perunoita? Meillä ei suostu syömään, kerran maistoi ja se oli siinä :/ Aina pitää keittää vanhoja perunoita pojulle.

Ja jaksatteko aina sitkeästi tarjota ruokia, joista lapset eivät tykkää? Kun niitä maistelukertoja voi tarvita montakin ennenkuin alkaa tottua makuun. Mä en vaan jaksais tarjota sellasta, mikä ei uppoa :ashamed:
Meillä lapset syö uusia perunoita-tosin otan kyllä niistä ne ohuetkin kuoret pois. :D

En mäkään jaksa jatkuvasti tyrkyttää ruokia jotka ei putoa-tai neiti nyt tuntuu syövän, ainakin vielä, melkein mitä vaan, mut poitsulle on nyt isompana tullut ruokia jotka ei putoa sitten millään. Hernekeittoa, kaalilaatikkoa ja kanakeittoa on turha tarjota, poika ei syö, maistaa kyllä kun pyydetään, mut siihen jää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mäkin oon täällä nyt pähkinyt, että mitä kaikkea pitäis sit lapsille hommata mun vanhempien luokse kun mummi alkaa syksyllä hoitaa lapsia-ei viitsis kaiken aikaa raahata kamoja edestakasinkaan, olkoonkin että välimatka mitataan sadoissa metreissä... :xmas:
Meillä löytyy mun vanhemmilta varavaatteista, vaipoista, syöttötuoleista lähtien kaikki =) Vaikkei mummo hoidakaan kun satunnaisesti =)
 

Yhteistyössä