Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Tämä mamma on ihan ähkyssä syötyään pippuripihvin yhdessä ihanassa ravintolassa :p Miesväki tarjosi :whistle: :heart:
:p Mulla oli vaan salladea ja hapankorppua, vaikka kyllä niistäkin mahansa täyteen sai. :D Ja jälkkäriksi olis sit kaapissa odottamassa vähän suklaata... :xmas: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Tämä mamma on ihan ähkyssä syötyään pippuripihvin yhdessä ihanassa ravintolassa :p Miesväki tarjosi :whistle: :heart:
:p Mulla oli vaan salladea ja hapankorppua, vaikka kyllä niistäkin mahansa täyteen sai. :D Ja jälkkäriksi olis sit kaapissa odottamassa vähän suklaata... :xmas: :p
Meillä isäntä laittaa tuolla just jätskiä ja suklaakastiketta kippoihin :p
 
helmis: Toivoin, että se ei olis ollu just se, kun ne on mun lempparit. :eek: Sillä on itsellään suunnilleen näiden meidän mukeloiden ikäinen poika muuten. Oltiin joskus samassa vauvauinnissa niiden (mukana oli myös se toinen, vaikutti tosi kivalta) kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Tämä mamma on ihan ähkyssä syötyään pippuripihvin yhdessä ihanassa ravintolassa :p Miesväki tarjosi :whistle: :heart:
:p Mulla oli vaan salladea ja hapankorppua, vaikka kyllä niistäkin mahansa täyteen sai. :D Ja jälkkäriksi olis sit kaapissa odottamassa vähän suklaata... :xmas: :p
Meillä isäntä laittaa tuolla just jätskiä ja suklaakastiketta kippoihin :p
Maistuis mullekin. :p Vaikkei pitäis, kun on maistunut ennenkin... :whistle: :xmas:
 
Me ollaan edelleen Savossa. :) Ihan mukavaa on ollut. Tänään käytiin torilla muikuilla ja illemmalla appiukko savusteli lohta. Anoppi taasen on leiponut suklaakakkua, pannaria, eilen grillailtiin jne. Tämä lomareissu on kyllä ollut yhtä syömistä. :p *miettii montakohan kiloa on tullut tämän ja viime viikon aikana* :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
helmis: Toivoin, että se ei olis ollu just se, kun ne on mun lempparit. :eek: Sillä on itsellään suunnilleen näiden meidän mukeloiden ikäinen poika muuten. Oltiin joskus samassa vauvauinnissa niiden (mukana oli myös se toinen, vaikutti tosi kivalta) kanssa.
Kummatkin oli ja kummankin lapset, suloisia :heart:
Mä en taas ole oikein ihastunut niiden musikkiin, muutama hyvä biisi kyllä löytyy. Mulla on nyt kummastakin huonoja kokemuksia. Kun olin Kuopion sokkarilla töissä niin plavelin sitä vaaleahiuksista ja oli tosi töykeä. :$
 
Mä vetastiin tänään kolmestaan kilo mansikoita kermavaahdolla ja suklaakastikkeella varmaan 5 minuutissa. Ja poika söi yhtä paljon jos ei enemmänkin, kun me. Tosin se ei syöny kun mansikoita. Vähän kun mansikassa oli kermavaahtoa niin alkoi heti nyrpistelemään ja heitti sen pois.

Yhdessä mansikassa oli muuten etana "kiljuuuuu" |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
helmis: Toivoin, että se ei olis ollu just se, kun ne on mun lempparit. :eek: Sillä on itsellään suunnilleen näiden meidän mukeloiden ikäinen poika muuten. Oltiin joskus samassa vauvauinnissa niiden (mukana oli myös se toinen, vaikutti tosi kivalta) kanssa.
Kummatkin oli ja kummankin lapset, suloisia :heart:
Mä en taas ole oikein ihastunut niiden musikkiin, muutama hyvä biisi kyllä löytyy. Mulla on nyt kummastakin huonoja kokemuksia. Kun olin Kuopion sokkarilla töissä niin plavelin sitä vaaleahiuksista ja oli tosi töykeä. :$
:/ No johan on sulle kokemukset sattunut-en olekaan itse kumpaakaan koskaan livenä nähnyt. Mut musa on hyvää, varsinkin tämä viimeisin levy on ihan loistokamaa-soi nytkin koko ajan taustalla. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
No nyt ei suklaakaan ole enää kaapissa... :D Mikäs tässä on soffalla istuessa, torppa hiljainen, suklaata ja muovit jaloissa! :LOL: :LOL:
Meillä täys tohina päällä...no neiti nukkuu mut muuten. Tiskitkin on jo hyvän tovin ollu likoomassa :LOL: :LOL:
Pojat tuol viel karkkia vetää naamaansa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Yhdessä mansikassa oli muuten etana "kiljuuuuu" |O
:x :x :x

Mä oon kerran lapsena haukannu omenasta ja saanut samalla kertaa etanan suuhuni kun en huomannut sitä :x yökyökyök sellanen limanen löntti suussa :x On jäänyt aika elävästi mieleen... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä söin 2 h sitten pihvin ja kasviksia ja nyt syön NÄLKÄÄNI suolakeksiä :LOL: Ihme maha?!
Oot saletisti raskaana :whistle: :D
:D :D

Mä oon jäänyt aikoinaan töissä kiinni esikoisen raskaudesta rv8 kun söin koko ajan :whistle: :LOL: eikä mulla sit pitänyt pokka kieltää kun suoraan kysyttiin vaikka mielellämme olis pidetty asia salassa vielä vähän pidempään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Pmmp: n se tummempi laulaja potkas tänään henkalla pojan tiputtamaa autoa kauemmas, eikä viitsinyt edes nostaa sitä ylös...mulkoili vaan sitä lelua ja mietti kuinka rumat yhdet housut onkaan :headwall: Mun mies "kosti" ja etuili niitä kassajonossa :LOL:

Ei muutaku Seiskaan juoruamaan ;
) :LOL:
Mulla muuten tuli PMMP mieleen heti "tyttöbändistä" :D
Joo, saiskohan hyvät "kipurahat"? :kieh:
Kokeiles :flower: :D
Kyllä toi niin törkeetä oli :whistle:

Just ostin kotimatkaluettavaksi Seiskan ja miehen kanssa naurettiin noille palkkiojutuille. Pirita ja Niklas Hagman oli nähty Puuhamaassa lapsensa kanssa ja Anna Abreu Oulun lentokentällä. Mitään kummempaa eivät siis olleet tehneet. :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Pmmp: n se tummempi laulaja potkas tänään henkalla pojan tiputtamaa autoa kauemmas, eikä viitsinyt edes nostaa sitä ylös...mulkoili vaan sitä lelua ja mietti kuinka rumat yhdet housut onkaan :headwall: Mun mies "kosti" ja etuili niitä kassajonossa :LOL:

Ei muutaku Seiskaan juoruamaan ;
) :LOL:
Mulla muuten tuli PMMP mieleen heti "tyttöbändistä" :D
Joo, saiskohan hyvät "kipurahat"? :kieh:
Kokeiles :flower: :D
Kyllä toi niin törkeetä oli :whistle:

Just ostin kotimatkaluettavaksi Seiskan ja miehen kanssa naurettiin noille palkkiojutuille. Pirita ja Niklas Hagman oli nähty Puuhamaassa lapsensa kanssa ja Anna Abreu Oulun lentokentällä. Mitään kummempaa eivät siis olleet tehneet. :headwall: :LOL:
No hitto kun näin Vilkkumaatakin tänään. Olis pitäny kuvata kaikki
:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
helmis: Toivoin, että se ei olis ollu just se, kun ne on mun lempparit. :eek: Sillä on itsellään suunnilleen näiden meidän mukeloiden ikäinen poika muuten. Oltiin joskus samassa vauvauinnissa niiden (mukana oli myös se toinen, vaikutti tosi kivalta) kanssa.
Oliks Rasmuksen Lauri kanssa? Se on mun lemppari. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
helmis: Toivoin, että se ei olis ollu just se, kun ne on mun lempparit. :eek: Sillä on itsellään suunnilleen näiden meidän mukeloiden ikäinen poika muuten. Oltiin joskus samassa vauvauinnissa niiden (mukana oli myös se toinen, vaikutti tosi kivalta) kanssa.
Oliks Rasmuksen Lauri kanssa? Se on mun lemppari. :heart:
Se tumma oli miehensä kans, eiks niillä ole vauva? Lauria en nähnyt. Mies kylläkin katsoi sen tumman (mira?) miestä Ville Pusaks...mutta ei se se tainnu olla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
helmis: Toivoin, että se ei olis ollu just se, kun ne on mun lempparit. :eek: Sillä on itsellään suunnilleen näiden meidän mukeloiden ikäinen poika muuten. Oltiin joskus samassa vauvauinnissa niiden (mukana oli myös se toinen, vaikutti tosi kivalta) kanssa.
Oliks Rasmuksen Lauri kanssa? Se on mun lemppari. :heart:
Se tumma oli miehensä kans, eiks niillä ole vauva? Lauria en nähnyt. Mies kylläkin katsoi sen tumman (mira?) miestä Ville Pusaks...mutta ei se se tainnu olla ;)
Eikus ievan vauvauintia tarkoitin.
 

Yhteistyössä