Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ieva ansaitsi pillimehun, mut luulen että on saattanu jostain saada jotain vihiä :whistle: :LOL: :LOL: :LOL:
:eek: :eek: Älä?! Arvasinko oikeesti ihan oikein? Ihan tosi veikkasin vaan; mistäs mä nyt teidän ruokaostolaskut voisin tietää. :eek: *noita taas*
:LOL: :LOL:
FB:ssä ainaki summan mainittin :D Mut oikeesti meni oikein :flower:
Aijaa. No, en kuitenkaan ollu sitä sieltä huomannu. Tai sit olin alitajuisesti huomannukkin. ;) ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hei jahve ja pp, miks ihmeessä te vietätte aikaanne muovipussit jaloissanne? :eek: :eek:
:LOL: :LOL: :LOL:

Mie sain jo viime kesänä (???) tän vinkin PP:ltä, kun mulla kuivaa ja halkeilee kantapäät kesällä, kun kuljen ilman sukkia.
Välillä niin syviä halkeemia, et hyvä kun kävellä pystyy :snotty: Tolla konstilla saa kivasti pehmennettyä :D Rasvaa reilusti ja sit pussit jalkoihin...tollaset 3L pakastuspussit on näpsäköitä :D Toki käytön jälkeen roskiin :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Jahas, pitäisköhän itekkin kokeilla tuota. Mä myös kärsin kesäisin (ja talvisinkin) kuivista kintuista. Itse olen laittanut rasvattuihin jalkoihin muovipussien sijaan sukat, mutta ehkäpä kokeilen noita pussukoita seuraavaksi. :xmas:
Mulla ainakin se rasva vaan sitte häviää niihin sukkiin, että toi pussi ikäänkuin pitää sen rasvan siellä missä pitää :xmas:
Pussien päälle sit sukat et ne pussit pysyy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Aim bäk. B) Pari viikkoa ollaan oltu netin ja sähkön ja juoksevan veden ulottumattomissa. :D Nyt taas viikko kotosalla.
No, miltäs tuntui lomailu noinkin alkukantaisissa olosuhteissa? =)

...mukavaa vaihtelua varmasti.
Mähän rakastan meidän saarta. :heart: =) Oma rauha ja ihana maisema ympärillä - ja muksutkin tykkää touhottaa siellä. Järvivesi oli mukavan lämmintä ja esikoinen tykkäs kovasti polskutella nyt kun uimataidot on vähän kehittyneet. Kumma kyllä mieskin viihtyy tuolla saaressa tosi hyvin, vaikka muuten sillä pitää olla kaikki elektroniset vempaimet niin vimpan päälle. Tosin on toi tiskikone ja mikro taas vaihteeks ihan mukavia vempaimia. :D :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Aim bäk. B) Pari viikkoa ollaan oltu netin ja sähkön ja juoksevan veden ulottumattomissa. :D Nyt taas viikko kotosalla.
No, miltäs tuntui lomailu noinkin alkukantaisissa olosuhteissa? =)

...mukavaa vaihtelua varmasti.
Mähän rakastan meidän saarta. :heart: =) Oma rauha ja ihana maisema ympärillä - ja muksutkin tykkää touhottaa siellä.
:heart: :heart: Tuohan lähentelee jo paratiisia. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Teillehän meinas ihan tulla hätä käteen...ja mulla täällä kun ei ollu ketään missään! :whistle: :snotty: :xmas:
Kumpi nyt sitten on parempi: yksin täällä vai yksin ulkona :LOL:
No tietty yksin täällä hyljättynä... :snotty: :LOL:
Joo, olisin mäkin tietty mielummin ollut täällä, mut enhän mä voi heti myöntää että sulla oli paremmat oltavat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Aim bäk. B) Pari viikkoa ollaan oltu netin ja sähkön ja juoksevan veden ulottumattomissa. :D Nyt taas viikko kotosalla.
No, miltäs tuntui lomailu noinkin alkukantaisissa olosuhteissa? =)

...mukavaa vaihtelua varmasti.
Mähän rakastan meidän saarta. :heart: =) Oma rauha ja ihana maisema ympärillä - ja muksutkin tykkää touhottaa siellä. Järvivesi oli mukavan lämmintä ja esikoinen tykkäs kovasti polskutella nyt kun uimataidot on vähän kehittyneet. Kumma kyllä mieskin viihtyy tuolla saaressa tosi hyvin, vaikka muuten sillä pitää olla kaikki elektroniset vempaimet niin vimpan päälle. Tosin on toi tiskikone ja mikro taas vaihteeks ihan mukavia vempaimia. :D :D
Sitä sitten taas osaa enemmän arvostaa tätä arjen "helppoutta" =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Jepskukkuu, mut nyt kun syöt taas iltapala=fetasalaattia ja tuoretta ruisleipää :p niin nyt kyllä joutais suihkuun...siis oikeasti...*en ole varmaan tunnin päästäkään päässyt tästä mihinkään* :xmas:
Kannattaa hommata sellainen iso amme tietokoneen äärelle...ei tarvi lähtee mihinkään :LOL:
 

Yhteistyössä