Hellyydenosoitukset julkisilla paikoilla

  • Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
.....
Millaiset hellyydenosoitukset ovat mielestäsi hyväksyttäviä pareilta tai toisiinsa ihastuneilta ihmisiltä julkisilla paikoilla? Millaisen käytöksen hyväksyt ja meneekö jokin jo liian pitkälle? Onko kaikki käytös sinusta ok? Onko paikalla merkitystä sen suhteen, mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Pitääkö sivulliset ihmiset ottaa huomioon, vai onko se parin oma asia, kuinka toisiaan hyväilevät?

Oon itse miettinyt näitä asioita, kun opiskelupaikassani on eräs pari, jonka julkisia hellyydenosoituksia joutuu päivittäin seuraamaan. Ihan kiva kun ovat yhdessä ja rakkaus on ihanaa ja sitä rataa, mutta joudumme opiskelutovereiden kanssa joka päivä katsomaan, kun nainen on miehen sylissä hajareisin, hivelee miestä, kiipeilee reppuselkään, makaa miehen päällä lattialla etc. etc.

Pari on kyllä nuori, nainen 18-vuotta ja mies 20-vuotta, eli ehkä tilannetaju ei ole kehittynyt vielä ihan siihen suuntaan, että ymmärtäisivät hillitä käytöstään opiskelupaikalla. Minä ja monet opiskelukaverimme pidämme parin käytöstä kiusallisena ja itse ainakin mieluiten välttelen heidän lähistöllään oloa parhaani mukaan.
 
Eevee
Aikas hyvä kysymys. Ensin meinasin vastata ettei mua häiritte minkäänlainen hipelöinti, mutta kyllä se kiusalliseksi jossain vaiheessa menee.

Tai jos koittaa keskustella jonkun kanssa ja sillä jollain on siippa vieressä joka suukottelee ja lääppii kokoajan niin hermothan siinä menee.
 
"mammma"
En yleensä häiriinny rakastavaisten hellyydenosoituksista, mutta Puuhamaassa männä kesänä annoin vähän palauteeta kun kaksi teiniä, jotka oli töissä siellä isossa liukumäessä auttamassa ihmisiä niitten kumiveneitten kanssa, olivat toistensa kimpussa kielet kurkuissa ja pienet lapset jonossa ympärillä...
 
ap.
Aikas hyvä kysymys. Ensin meinasin vastata ettei mua häiritte minkäänlainen hipelöinti, mutta kyllä se kiusalliseksi jossain vaiheessa menee.

Tai jos koittaa keskustella jonkun kanssa ja sillä jollain on siippa vieressä joka suukottelee ja lääppii kokoajan niin hermothan siinä menee.
Juu. Kyse on nimen omaan jatkuvasta toiminnasta ja olen huomannut sen, että en voi enää jutella toisen heistä kanssa ilman, että seurustelukumppani on vieressä lääppimässä siippaansa ja kääntämässä tämän huomiota itseensä. En ole mikään tiukkapipo joka haluaisi kieltää rakkauden ja seurustelun, mutta jatkuva lääppiminen on kiusallista.

Silloin tällöin tapahtuvat hellyydenosoitukset ei haittaa mitään ja voivat olla jopa ulkopuolisenkin mielestä söpöjä, mutta liika on liikaa. Esim. halit, suukot ja sylissä istumiset menisi, mutta eikö seksiaktia matkivat asennot ja lattialla päällekkäin makaamiset olis hyvä säästää vapaa-aikaan...
 
Kyllä mua nykyään ällöttää jopa julkinen halailu! :ashamed: Inhoan jopa, jos joudun katselemaan tv:stä presidenttiparin (Sale & Jenni) halailua. En osaa sanoa ällöttääkö mua heidän ikäeronsa vai Saulin paidansilittäjäkommentit vai mikä...? Olisin toivonut Pekkaa ja Antoniota presidenttipariksi osittain siksi, että heidän halailuaan olisi jostain tuntemettomasta syystä ollut paljon helposti katsoa. :ashamed:

Ja itse olen nuorempana näyttänyt todella huonoa esimerkkiä muille imuttelemalla julkisesti sekä miesten että naisten kanssa!
 
nohh
minua ei häiritse pussailut, halailut tms., mutta silloin kun homma menee jotenkin seksuaaliseksi, esim kourimiseksi ja imutteluksi, niin ne kuuluu minusta johonkin muualle kuin julkisiin tilanteisiin. Teineiltä sen vielä jotenkin ymmärtää...
 
"..."
Pussailu ja halaaminen menee, samoin kädestä pitäminen missä tahansa, mutta kuten joku muukin tuolla sanoi, niin kaikki seksuaalinen tai enemmän esileikkiä muistuttava pitäisi hoitaa kotona. Sylikkäin voi istua (kasvot samaan suuntaan) jos on pulaa istumapaikoista.
 
Jotku pusut, halaamiset, kainalossa pitäminen, kädestä kii pitäminen tai vaikka pepun leikkisä taputus ei saa minua kiusaantumaan.

Muistan kun joskus pubissa vanha herra tuli ojentamaan "no kissing and sit straight!" kun olin omalla tuolilla hieman poikittain kääntynyt mieheen päin ja kehdattiin vaihtaa suukko :D
 
No minnuu ei häiritse kädestä pitäminen, halaaminen, pusun antaminen tai vaikka
pepulle taputtelu.
 
näin
Huvittaa/ärsyttää. Pikku pusut ja halaukset ei häiritse yhtään, mutta julkisilla paikoilla toisiaan kourivasta tai imuttavasta pariskunnasta tulee lähinnä mieleen kiimaiset eläimet. Joo joo, onhan se luonnollista, mutta niin on paskantaminenkin.
 

Yhteistyössä