hellyyden kipeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mansikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mansikki

Vieras
Miten saa miehen innostumaan seksistä tai yleensäkin mistään läheisyydestä?? Minäkin haluan että joku joskus paijaa mua... jos ei seksiä niin edes että joku pitäis kainalossa tai suutelis... alkaa jo tuntua aika pahalta kun ei mitään yli vuoteen.... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Minä aina sanon et tarviin nyt hellyyttä ja mies useimmiten silloin antaa suukkoja ja haleja :)

sanottu on miljoona kertaa mutku menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... ei noteeraa mitään.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä aina sanon et tarviin nyt hellyyttä ja mies useimmiten silloin antaa suukkoja ja haleja :)

sanottu on miljoona kertaa mutku menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... ei noteeraa mitään.... :/

Osta jotkut viettelevät alusvaatteet ja erityisesti stay upit, pukeudu niihin ja sopivan hetken tullen ilmesty paikalle ja istu miehen syliin. Tai tee jotain vastaavaa mitä mies ei koskaan osaisi odottaa sulta. Tosin tässä on suuri vaara, että jos mies silti torjuu sut, saat ikuisen kolauksen itsetuntoosi. (nimim. kokenut senkin)

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Osta jotkut viettelevät alusvaatteet ja erityisesti stay upit, pukeudu niihin ja sopivan hetken tullen ilmesty paikalle ja istu miehen syliin. Tai tee jotain vastaavaa mitä mies ei koskaan osaisi odottaa sulta. Tosin tässä on suuri vaara, että jos mies silti torjuu sut, saat ikuisen kolauksen itsetuntoosi. (nimim. kokenut senkin)

sepä se ku olis aika kova paikka jos torjuis... ja kun ei ikään tunnu löytyvän sellaista hetkeä kun vois edes jotain yrittää... aina jossain poissa tai sitten muka nukkuu...

Yhteistyössä