Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hmm..oiskohan siel kampissa,sielä on ainakin hello kitty liikeoi mä haluisin sinne taas,sielä on ihania laukkuja B)
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hmm..oiskohan siel kampissa,sielä on ainakin hello kitty liikeoi mä haluisin sinne taas,sielä on ihania laukkuja B)
Onko hinnat aivan taivaallisia? Meidän neiti kun tuosta kuulee niin tietää mihin lomalla mennään......
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hmm..oiskohan siel kampissa,sielä on ainakin hello kitty liikeoi mä haluisin sinne taas,sielä on ihania laukkuja B)
Onko hinnat aivan taivaallisia? Meidän neiti kun tuosta kuulee niin tietää mihin lomalla mennään......
no onhan ne kieltämättä,mä tai no jos ihan tarkkoja ollaan ni mies makso mun hello kitty laukusta yli 30e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hmm..oiskohan siel kampissa,sielä on ainakin hello kitty liikeoi mä haluisin sinne taas,sielä on ihania laukkuja B)
no onhan ne kieltämättä,mä tai no jos ihan tarkkoja ollaan ni mies makso mun hello kitty laukusta yli 30e![]()
Ool rait, kiitos tiedosta! En edes tiennyt tuollaista kauppaa olevan, täytyy kesällä tutustua.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hmm..oiskohan siel kampissa,sielä on ainakin hello kitty liikeoi mä haluisin sinne taas,sielä on ihania laukkuja B)
Alkuperäinen kirjoittaja mammotti:Heippa! Tiedättekö mistä saisi Hello Kitty-pehmon ostettua? Tarkoitan oikeaa kauppaa, ei nettikauppoja.