Hellasuojuksesta kysymys!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cvd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cvd

Vieras
Millasii ne on - siis otetaanko ne pois kun tehdään ruokaa ja muulloin paikallaan VAI onko se suojus siinä aina??? Siis lentääkö siihen paistaessa roippeita ja sekin pitääs aina jynssätä kuten liesi?

Kyllähän se ritiläsuojus jonkinverran likaantuu, mutta ei sitä päivittäin tartte puhdistaa. voi nostaa takareunaan ruokaa laitettaessa, itse pidän sen paikallaan, ettei poika vedä kattiloita päälleen. Suojukset maksaa muuten kirpparilla 5? kaupassa taitaa olla yli 40?.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Kyllähän se ritiläsuojus jonkinverran likaantuu, mutta ei sitä päivittäin tartte puhdistaa. voi nostaa takareunaan ruokaa laitettaessa, itse pidän sen paikallaan, ettei poika vedä kattiloita päälleen. Suojukset maksaa muuten kirpparilla 5? kaupassa taitaa olla yli 40?.

Mä pidin kans suojan koko ajan kiinni hellassa, joskus käänsin sen hellan taakse pois tieltä. Silloin tällöin laitoin sit ritilän tiskikoneeseen pesuun, kun en itse laiskana viitsinyt sitä hangata.

No just ton takia en halua ostaa käytettynä vaikka halvalla saa...kaikki roiskeet lentelee (jotai raakaa kanaroippeita) ja kun ei tiedä mimmonen hutilus/törkimys on omistanu sen...mä haluis toisten paskoja pestä (lähteekö edes koneessa jos pinttyny) MUTTA kun ukko meni ja tilas eli osti jo kirppikseltä ja se on tulossa !!!! en taida ottaa käyttöön, menköös roskiin samantien!

Mä kun itse olen tarkka pesemään kaikki roiskeet jne. eli pidän keittiön puhtaana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No just ton takia en halua ostaa käytettynä vaikka halvalla saa...kaikki roiskeet lentelee (jotai raakaa kanaroippeita) ja kun ei tiedä mimmonen hutilus/törkimys on omistanu sen...mä haluis toisten paskoja pestä (lähteekö edes koneessa jos pinttyny) MUTTA kun ukko meni ja tilas eli osti jo kirppikseltä ja se on tulossa !!!! en taida ottaa käyttöön, menköös roskiin samantien!

Mä kun itse olen tarkka pesemään kaikki roiskeet jne. eli pidän keittiön puhtaana.

sama juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja yäks:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

sama juttu...

En tilaa mitään mitä ei voi pestä.

Yhteistyössä