Helevetinhelevatihelevatti.Miks penteleessä toi äijä on tollanen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt todella harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt todella harmaana

Vieras
Nyt siis tosiaanki harmaannuin.

Nyt jos koska alkoi taas ottaa toi äijä aivoon.
En osaa isommin eritellä, että miks. Mutta se vaan ON tommote!!!!!
Saakelin jurpo töks-töks-tampio, joka ei pätkääkään aattele ennen ko suustaan sanoja päästää. Ei se ny silleen ketään suoranaisesti loukkaa, mutta on kummiski..tommonen!!ARRRRGGHHHH!!
Tänäänki ku perseeseen amuuttu karhu taas. Äsken katottiin keskimmäisen kan huippumallia ja vein kuopuksen koisaan, ja tulin jatkaa nii tää oli jo kääntämäs kanavaa. Ja sit ko sanoin et "heeei, mei katottiin tota!!" niin tää alkaa puhisee ku joku sonni että kai hän sit saa mennä nukkuun ku ei voi telkastakaan mitään kattoo.
Vittu JOO!! Mees vaan!!!
Siis ymmäetääks ketään, eiks kellään muulla oo tommosta jurpoo kotonaan?

Oikeesti mun pitää kohta se istuttaa tohon sohvaan ja pistää kova kovaa vasten. Jos ei perkele tahti muutu niin mie en loppuikääni tollasta myntin kyrpää katto, se on yks mikon varma!!

Ratkaisu on toinen teevee. Parisuhteen pelastaja.

Ja oikeesti, semmosta miestä ei olekkaan jota joku Huippumalli haussa kiinnostaa. Nimeksi sopisi ennemmin vaikka Superpissis haussa yms. "Voih, mun kynsi lohkes! Emmä voi ny tehä tätä!", "Mitä mieltä sä oot mun tukasta? Musta se on aina solmussa ja muutenki kauhee!" Aaaargh!

Naisten tennis on parempaa katsottavaa. Pelistä en ymmärrä, mutta naiset ovat 10 kertaa paremman näköisiä, ja mikä tärkeintä, eivät voi puhua ottelun aikana.

Niin siis toi telkkari-homma ei ollut se asian ydin, tavallaan. On meillä kolmekin telsua. Vaan se ydin oli kai se, että piti vaan päästä oleen niiiiiiin marttyyria, että! Oikeestaan se oli se "mielenosoituksellinen" puhina. Ja muutenki se saatanan jurpous. Niin maailman pessimisti ku vaan olla voi..ja..ja..
Perkele, kun ärsyttää niin.

Ja joo-o, harmaantua piti. Ongelma?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Siis ei kyl kuulosta miltään hirveeltä ongelmalta..mut niinhän se on, et kun ihmisillä menee kaikki hyvin, niin ongelmia ruvetaan oikein hakemalla hakemaan..

Niin siis joo, toi ei periaatteessa ollu se asian ydin. Vaan se ku se vaan on semmote töksäyttelijä/jurpo/ajattelematon!!!!
Miten tommosen kolmevitosen äijän sais viel muutettua..?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis ei kyl kuulosta miltään hirveeltä ongelmalta..mut niinhän se on, et kun ihmisillä menee kaikki hyvin, niin ongelmia ruvetaan oikein hakemalla hakemaan..

Niin siis joo, toi ei periaatteessa ollu se asian ydin. Vaan se ku se vaan on semmote töksäyttelijä/jurpo/ajattelematon!!!!

toista ihmistä ei voi muuttaa, jokaisen on itse muututtava!

Alkuperäinen kirjoittaja Karhu:
Ratkaisu on toinen teevee. Parisuhteen pelastaja.

Ja oikeesti, semmosta miestä ei olekkaan jota joku Huippumalli haussa kiinnostaa. Nimeksi sopisi ennemmin vaikka Superpissis haussa yms. "Voih, mun kynsi lohkes! Emmä voi ny tehä tätä!", "Mitä mieltä sä oot mun tukasta? Musta se on aina solmussa ja muutenki kauhee!" Aaaargh!

Naisten tennis on parempaa katsottavaa. Pelistä en ymmärrä, mutta naiset ovat 10 kertaa paremman näköisiä, ja mikä tärkeintä, eivät voi puhua ottelun aikana.

Pakko kommentoida: mun miestä kyllä kiinnostaa huippumalli haussa :p Niin muakin. Ja nyt ottaa pattiin, että unohtu kattoa näissä nukutustohinoissa :headwall:

Joo mutta itse aiheeseen, suututtavaa kyllä jos toinen vain äreästi jättää huomiotta ympärillä elävät, vaikka ois periaatteessa pikku asiasta kysymys. :|

Alkuperäinen kirjoittaja kitty:

toista ihmistä ei voi muuttaa, jokaisen on itse muututtava!

Niinpä, mutta jos se tajuais muuttaa itseänsä ku sille suoraan sanois että tollanen töksäyttelijä on tosi ärsyttävä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ihmeessä menit yhteen ja hankit lapsia miehen kanssa, jonka tavat ärsyttävät sinua?

No voi jumankekka sentään, yhdessä ollaan taivallettu jo 16 vuotta. Ja aina välillä alkaa niin totaalisesti tökkiä. En oo sanonu että mies on täys paska ja et haluan erota. Vaan kerroin että VAIHTTEKS ärsyttää toi tapa miehessä.

Eikö sua koskaan (jos olet pitkässä liitossa) ärsytä mikään sun miehessä?
Kukaan ei ole täydellinen, kai....

Miksi ihmeessä menit yhteen ja hankit lapsia miehen kanssa, jonka tavat ärsyttävät sinua?

No voi jumankekka sentään, yhdessä ollaan taivallettu jo 16 vuotta. Ja aina välillä alkaa niin totaalisesti tökkiä. En oo sanonu että mies on täys paska ja et haluan erota. Vaan kerroin että VAIHTTEKS ärsyttää toi tapa miehessä.

Ei ole kukaan täydellinen, mutta hyväksyn nuo epätäydellisyydet. Jos en hyväksyisi olisin jättänyt ottamatta koko miehen.

Ei ole kukaan täydellinen, mutta hyväksyn nuo epätäydellisyydet. Jos en hyväksyisi olisin jättänyt ottamatta koko miehen.

Just. Se on hyvä että te molemmat pysytte muuttumattomina koko loppuelämänne.
No, hyvä sulle ja onnea!

Meillä yhdessä oloa takana 22v ja kyllä totisesti moni asia ärsyttää puolisossa. Ihan vastaanvanlaisia on meilläkin ollu kuin ap:llä ja tajusin asian ytimen kyllä mikä se on..
Välillä ahdistaa oikein kunnolla ja tekisi mieli pakata kamat ja muksut ja häipyä. Ja kuitenkin kun on niin kauan ollut yhdessä, oppii pakastakin sietämään asioita toisessa kuten myös itsessään ja antamaan virheet anteeksi, jota ei kyllä' nykyään monessakaan liitossa tapahdu, kun katsoo avioerotilastoja.

Ja mitäs jos nuo piirteet onkin ilmenneet vasta iän myötä?
Peesaan ap:ta. Mekin oltu yhdessä siis 22v, ja todellakaan ei kaikki luonteenpiirteet ole paljastuneet edes ekana 10 vuotena..
Ja kun aika ja elinolot tekee tehtävänsä, niin todellakin ihminen voi muuttua siitä mitä oli huolettomana parikymppisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
juu ei muutaku toinen teevee kehiin :D
meillä mies kävi ostamassa kun mä katoin bb:tä niin ei koskaan saanut katsoa muuta :laugh:

juu meil on kolme telsua.
ei ollu se pointti toi, vaan herran marttyyriksi heittäytyminen. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja nyt todella harmaana:
Nyt siis tosiaanki harmaannuin.

Nyt jos koska alkoi taas ottaa toi äijä aivoon.
En osaa isommin eritellä, että miks. Mutta se vaan ON tommote!!!!!
Saakelin jurpo töks-töks-tampio, joka ei pätkääkään aattele ennen ko suustaan sanoja päästää. Ei se ny silleen ketään suoranaisesti loukkaa, mutta on kummiski..tommonen!!ARRRRGGHHHH!!
Tänäänki ku perseeseen amuuttu karhu taas. Äsken katottiin keskimmäisen kan huippumallia ja vein kuopuksen koisaan, ja tulin jatkaa nii tää oli jo kääntämäs kanavaa. Ja sit ko sanoin et "heeei, mei katottiin tota!!" niin tää alkaa puhisee ku joku sonni että kai hän sit saa mennä nukkuun ku ei voi telkastakaan mitään kattoo.
Vittu JOO!! Mees vaan!!!
Siis ymmäetääks ketään, eiks kellään muulla oo tommosta jurpoo kotonaan?

Oikeesti mun pitää kohta se istuttaa tohon sohvaan ja pistää kova kovaa vasten. Jos ei perkele tahti muutu niin mie en loppuikääni tollasta myntin kyrpää katto, se on yks mikon varma!!

:laugh:

Meillä yhdessä oloa takana 22v ja kyllä totisesti moni asia ärsyttää puolisossa. Ihan vastaanvanlaisia on meilläkin ollu kuin ap:llä ja tajusin asian ytimen kyllä mikä se on..
Välillä ahdistaa oikein kunnolla ja tekisi mieli pakata kamat ja muksut ja häipyä. Ja kuitenkin kun on niin kauan ollut yhdessä, oppii pakastakin sietämään asioita toisessa kuten myös itsessään ja antamaan virheet anteeksi, jota ei kyllä' nykyään monessakaan liitossa tapahdu, kun katsoo avioerotilastoja.

Kiiiitoss!!
Sie ymmärsit mun tarkoituksen!!
En miekä eroomassa oo, mutta aion kyllä muistuttaa tota rutjaketta että JOSKUS vois vaikka VÄHÄN vaan funtsia mitä sieltä suustaan ilmoille päästelee.

Ja mitäs jos nuo piirteet onkin ilmenneet vasta iän myötä?
Peesaan ap:ta. Mekin oltu yhdessä siis 22v, ja todellakaan ei kaikki luonteenpiirteet ole paljastuneet edes ekana 10 vuotena..
Ja kun aika ja elinolot tekee tehtävänsä, niin todellakin ihminen voi muuttua siitä mitä oli huolettomana parikymppisenä.

Nappiin ja näin!

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Huono kasvatus? Palautusoikeus epäkelvosta tuotteesta takaisin anopille ja mieluummin sinne kohtuun takaisin =) ?

Perkele, anopin luo ollaan tässä kohtapuoliin menossa. Mie voisinki kysyä josko se vois vielä hiukan jatkokouluttaa tota!
Ja jos loukkaantuu tommosesta niin mä voin ihan viattomasti kysäistä, että no kukas ton sit on tommoseks kasvattanu?

Yhteistyössä