Helena tanssin pyörteissä

  • Viestiketjun aloittaja merano
  • Ensimmäinen viesti
merano

(jatkoa tarinaketjulle 'Syvien lihasten vahvistaminen')

Taas yksi kurssipäivä ja työviikko takana. Olen nyt vuoden verran vetänyt yksityisen liikuntaopiston syviin lihaksiin keskittyviä kursseja. Kurssin jonkinlainen kohokohta oli lantiopohjanlihasten harjoittelu, jonka seksuaalista luonnetta ei edes yritetty kiistää. Meitä vetäjiä oli koulutettu seksuaaliterapeuttien johdolla käsitelemään aihetta. Kurssilla esiin tulevaa seksuaalisuutta tulisi kanavoida omaksi voimavaraksi, mutta sen valtaan ei saisi joutua. Oli sanottu, että muutoin opetus kärsii emmekä pysty ohjaamaan kurssia ammattimaisesti. Rivien välistä oli annettu myös ymmärtää, että suhteet kurssilaisiin ovat kiellettyjä.

Nyt se voimavara halusi voimalla purkautua ulos minusta. Päivän päätteeksi vetämäni naisten ryhmän mukana olin melkein lauennut itsekin. En uskaltanut mennä edes ryhmän naisten kanssa samaan aikaan suihkuun, jotta en alkaisi sielä koskettelemaan itseäni. Päätin mennä ensi kauppaan ja hoitaa jälkihuollon vasta kotona.

Olimme sopineet erään kurssilla olevan tytön, Riitan, kanssa menevämme illalla baariin. En tuntenut Riittaa kauhean hyvin, ainoastaan kurssin kautta. Elämäni täyttää tällä hetkellä ainoastaan työ ja Riitan ehdotus baariin lähdöstä illalla tuntui piristävältä idealta. Tätä ei varmaan lasketa suhteeksi kurssilaiseen. Pieni taka-ajatus oli, että baarista löytyisi elämääni myös joku kiva mies. Voi luoja, että hänelle olisi nyt käyttöä.

Kävellessäni kaupassa mieleni tuntui olevan aivan kuin sumussa. Kasvisosastolla huomasin silittäväni kurkkujen muhkuraisia varsia ja punnitsevani karvaisia kiivejä kädessäni. Kassalla havahduin, että olin poiminut mukaani varmaan kaikki mahdolliset dildon korvikkeet upeavartisista kasviksista kynttilöihin ja deodoranttipurkkiin. Olin varma, että virnuileva kassapoika kuvitteli kaikki mahdolliset käyttökohteet minulle ja ostoksilleni.

Kotona painuin ensimmäisenä suihkuun. Pesin itseni huolellisesti, mutta olin liian kiihdyksissä masturboidakseni. Ajattelin ottaa aikalisän ja rauhoittua. Liioitellun hitaasti rasvasin kehoni ja siistin vähän karvojani. Päätin jatkaa rauhoittumista venyttelemällä tv:n ääressä. Venyttelin pyyhe päällä kaikki lihasryhmät läpi ja yritin pitää mieleni tyhjänä. Katseeni kuitenkin harhaili pöydällä seisoviin kynttilöihin ja mieleni teki kokeilla jotain tosi pervoa. Minulle siihen riittäisi kyllä vähän vaatimattomampikin kokeilu.

Onneksi Riitta keskeytti kuumana käyvät ajatukseni puhelinsoitollaan ja ehdotti, että tapaisimme yökerhon alabaarissa. Ryhdistäydyin saman tien ja päätin jättää ostokseni oikeaa käyttöönsä, eli söin salaattia kynttilän valossa. Rupesin miettimään vaatteita illaksi ja laitoin kevyttä meikkiä. Laitoin hieman epäröiden laukkuuni myös pari ylimääräistä tavaraa, jos unelmien mies ei vaikka tulisi tänään vastaan ja jos uskaltaisin toteuttaa kiihkeän ideani.

Ulkona oli lämmin ilta ja päätin laittaa päälleni jonkun kivan mekon. Ystäväni sanovat, että minun kropallani pitäisi käyttää tiukempia bilemekkoja, mutta olen itse enemmän kukkamekkotyyppiä. Uskoin kuitenkin löytäneeni hyvän välimuodon tälle illalle.

Tapasin Riitan, kuten olimme sopineetkin ja siirryimme yökerhoon. Rupattelimme mukavia ja ehdimme juoda muutamat siideritkin ennen kuin Riitta löysi itselleen miehistä seuraa ja häipyi jonnekin. Katselin harmissani ympärilläni pyöriviä kännisiä örveltäjiä ja päätin ottaa onnen omiin käsiini. En pystynyt nyt keskittymään minkäänlaisiin iskurityksiin.

Join juomani loppuun ja painelin wc-tiloihin. Sulkeuduin koppiin ja ryhdyin kaivelemaan laukkuani. Minulla oli jo työn puolestakin tarpeen tutustua erilaisiin jumppa- eli geishakuuliin. Tänään olin ottanut mukaani värisevät kuulat, jotka tiesin toimiviksi. Olin varannut myös liukuvoidetta, mutta sitä ei nyt näyttänyt tarvittavan. Lirputtelin nappulaani hetken ennen kuin työnsin molemmat kuulat rutiinilla sisääni. Tunnustelin kuulien värinää hetken seisaaltani ennen kuin sujautin pikkarit takaisin etteivät kuulat vahingossakaan vierisi lattialle. Epäröin hetken astuessani ulos kopista peilin eteen, mutta kukaan ympärilläni pyörivistä tytöistä ei tuntunut noteeraavan minua. Suoristin hieman vaatteitani ja jatkoin yökerhon puolelle.

Olin päättänyt mennä suoraan tanssilattialle keinuttamaan itseni villisti orgasmiin. Tai ainakin kokeilemaan, miltä kuulat tuntuisivat, sillä en ollut uskaltanut kokeilla niitä aiemmin kuin töissä ja kotona. Heti vessan ulkopuolella törmäsin kuitenkin Riittaan, joka vaati minua mukaansa tanssimaan. Olin harmissani, koska en varmaankaan pääsisi tekemään alapääjumppaani. Harmi kuitenkin unohtui, kun Riitta kehui minulle supattaen, kuinka oli saanut miehet hulluiksi treenatulla alapäällään ja se oli minun ansiotani. Riitta halasi minua humalaisen onnellisena ja veti minut perässään tanssimaan. Välillä onnekas kaveri, jota Riitta oli päättänyt tänään hullaannuttaa, kävi pyörimässä ympärillämme ja sain vähitellen taas oman tunnelmani nousemaan.

Tanssimme yltyi villiksi ja kuulat värisivät ihanasti sisälläni. Välillä oli pakko huutaa ääneen ja Riitta vain nauroi sille luullen kai epävireiseksi lauluksi. Nostin käteni ilmaan ja annoin lantioni kiertää kehää. Ei tässä mitään miehiä tarvittaisi.. Päivän mittaan kasvanut paine oli tulossa huippuunsa, mutta en uskaltanut päästää itseäni laukeamaan keskellä tanssilattiaa. Yleensä kuulat eivät siihen riittäneetkään ja minun teki hillittömästi mieli painella klitoristani. Sanoin Riitalle meneväni juomaan ja siirryin tärisevin jaloin tanssilattian reunalle. Joka askeleella kuulat hieroivat sopukoitani ja mieleeni tulvi kuvia kurssiltani. Ihania kulleja niin lähellä, mutta niin kaukana.

Kuvittelin olevani riittävän pimeässä nurkassa ja otin toisella kädellä tukea tanssilattian reunalla olevasta pylväästä ja toisella painelin rytmikkäästi haarojani hameen päältä. Tunsin, että helpottava ja kaivattu orgasmi oli jo liikkeellä. Kuuma aalto oli matkalla varpaista ylöspäin. Jostain kuin kaukaa usvan keskeltä tunsin käden ilmestyvän olkapäälleni.

- No, onko ope vähän huppelissa, kun ei meinaa jalat pitää alla?

Orgasmin tunteeseen sekoittui nopeasti paniikkia ja kylmiä väreitä. Tunnistin kysyjäksi miehen kurssiltani. Ison, pitkän, jäntevän miehen. Kyllä, olen nähnyt tuon miehen kulli kädessään. Liikuin hetken paniikin ja laukeamisen rajamailla, mutta olin jo ohittanut nautinnossani vaiheen, josta olisi voinut palata, ja horjahdin miehen rintaa vasten. Tärisin ja korahtelin häntä vasten ja mies luuli minun varmaan pyörtyvän. Hän ei tuntunut kauhean pelottavalta, joten nojasin vielä hetken hänen rintaansa ja yritin toipua äskeisestä.

Olisin halunnut kouria hänen ihanaa kulliaan siinä paikassa tai vain halata häntä, mutta sen sijaan mumisin hänelle jotain huimauksesta ja hassusta olosta. Otin laukkuni ja ryntäsin narikan kautta ulos ravintolasta. Taas kerran jäi yksi mies ihmettelemään jälkeeni, että mitä oikein tapahtui.
 

Yhteistyössä