Helena Petäistön kolumni Slovenian puheenjohtajakaudesta


Petäistö on huolissaan maahanmuutto- ja turvapaikkapolitiikasta Euroopassa. Mutta silti hän asuu ainakin viisi vuotta sitten Pariisin 6. kaupunginosassa, joka näyttää tältä:


Miksei hän maahanmuuttomyönteisenä muuta tänne:

 
vierailija
Luin kolumnin. Kiitos linkistä.
Olin muutama vuosi sitten Akateemisessa kirjakaupassa kuuntelemassa Helenan haastattelua. Sain häneltä kivan kirjoituksen hänen kirjoittaman kirjan etulehdelle.
Helena kirjoittaa viihdyttäviä matkakirjoja.
Terävä toimittaja, joka uskaltaa kertoa totuuden. Olen liikkunut Pariisissa hänen kotikulmilla.
 
vierailija
Luin kolumnin. Kiitos linkistä.
Olin muutama vuosi sitten Akateemisessa kirjakaupassa kuuntelemassa Helenan haastattelua. Sain häneltä kivan kirjoituksen hänen kirjoittaman kirjan etulehdelle.
Helena kirjoittaa viihdyttäviä matkakirjoja.
Terävä toimittaja, joka uskaltaa kertoa totuuden. Olen liikkunut Pariisissa hänen kotikulmilla.
Helluhan on juntti joka näyttelee ranskalaista ja on täysverinen bryssä.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija

Petäistö on huolissaan maahanmuutto- ja turvapaikkapolitiikasta Euroopassa. Mutta silti hän asuu ainakin viisi vuotta sitten Pariisin 6. kaupunginosassa, joka näyttää tältä:


Miksei hän maahanmuuttomyönteisenä muuta tänne:

Petäistö valehtelee: Patria ei ole tehnyt panssarivaunukauppoja.
 
vierailija
Helluhan on juntti joka näyttelee ranskalaista ja on täysverinen bryssä.
Aina jotain opin tälläkin palstalla. En aiemmin tiennyt bryssän merkitystä.
Saat pitää mielipiteesi junttiudesta.
Opiskelin aikoinaan ranskan kieltä. Paljon matkustava miestyökaveri totesi, että alan vaikuttaa ranskalaisemmalta kuin ranskalaiset itse.
Kansalaisuuksilla on hauska laskea leikkiä.
Sinulla on iso urakka nimimerkki palstapesu, jos aiot aivopestä kaikki palstalaiset persuiksi.
 

Yhteistyössä