hel##tin mies. muksut #¤"¤#¤#

• Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
:kieh: siis lapsi 4,5v ei ole nukkunut pvunia ja on lisäksi kipeä=pitäisi olla väsynyt, eikä nuku vieläkään. vauva ei oo nukkunut ku maks 30min pv aikana=pitäisi olla väsynyt eikä nuku vieläkään :headwall: ja mies on itsekäs!! on saanu uuen lääkkeen joka väsyttää,ni tottakai se piti ottaa ennenku lapset nukkuu(saa hän sitte kunnon yöunet) v###n väliä sillä millanen mun ilta on saati yöunet(tai mitkä yöunet kun viime yönäkin herätys oli varmaan 10kertaa), siis käsittämätöntä touhua miehen puolelta tarkotuksella kaikki mun niskaan. ni ja eipä se mieskään töissä käy, eikä herää vauvan huutoihin. mä oon niin vihanen sille. eikä ole edes eka kerta ku ajattelee eka itseään vaikka päävastuu on mulla :kieh: uhkasin jo potkia sen 3kuukaudeksi vauvan kanssa muualle asuu ja vaadin päälle että tekee kotityöt, mahtasko jaksaa? tuskin, mut tietäs mitä tää on :kieh:

äiti
no mutta mies itse tekee valinnan että ottaako sen niin että pennut on vielä hereillä,vai niin että edes toinen nukkuu ja ajattelis niin muitakin kuin itseään. eikä ole masennuslääke.

kannattaa varmaan ukolle uikuttaa siitä että on väsynyt LÄÄKKEEN VUOKSI. itse voin kokemuksesta sanoa että jotain aivan karmeaa voi olla lääkkeestä johtuva väsymys, itse nukahtelin pystyyn jne. olen yh ja pakko vaan oli jaksaa vauvan ja isomman kanssa. anna miehen huilata. se väsymys helpottaa hänelläkin joskus, sitten on sinun vuoro levätä.

Malviina
kannattaa varmaan ukolle uikuttaa siitä että on väsynyt LÄÄKKEEN VUOKSI. itse voin kokemuksesta sanoa että jotain aivan karmeaa voi olla lääkkeestä johtuva väsymys, itse nukahtelin pystyyn jne. olen yh ja pakko vaan oli jaksaa vauvan ja isomman kanssa. anna miehen huilata. se väsymys helpottaa hänelläkin joskus, sitten on sinun vuoro levätä.
mutta mies varmaan ois voinu ottaa lääkkeensä vähän myöhemmin, eihän ap siitä valittanut että lääke väsyttää

Ne lapsethan eivät nuku sen vuoksi,kun eivät päivälläkään nukkuneet. Sairaus vaikuttaa, mutta kannattaa kiinnittää huomiota päivärytmiin ja rutiineihin. Miehelle seuraavana iltana sel-ke-ä ohjeistus, ei ne vihjeitä tajua eivätkä osaa ajatuksia lukea.

ap
jaa no vanhempi lapsi simahtaa yleensä klo 20 jos ei nuku päiväunia ja jos nukkuu ni silloin kukkuu sinne 22. vauvaa en käsitä yhtään se jaksaa valvoa ja valvoa.

mies taas, no ei kukaan voi olla niin aivoton ette ITSE osaa ajatella. vai pitääkös sitä aikuiselle miehelle vielä sanoa vessareissunkin jälkeen että jotta pyyhis takamus? sori saivartelu. mutta kyllä sillä miehellä yhtälailla on aivot, itsekäs se vaan on.

Yhteistyössä