Heittääkö muilla?!?

Olisin kyselly että oletteko huomanneet painon heittelevän kauheasti viikon aikana? Jossain vaiheessa kerroin että painoni tekee ihme rituaalin viikon aikana, mutta nyt tää rytmi on ihan sekaisin!

Eli viime viikolla lähtöpaino oli 70 lieppeillä ja nous 73,5... Yhdet housut oli tämän turvonneen ajan sopivat! Nyt tämän aamun paino oli 69,8 ja nää samat housut tippuu jalasta...
Ei tee kuitenkaan hyvää painon seurannalle kun paino heittää Näin kamalasti...

Aina kun se paino hilaa ittensä korkealle, alkaa masennus "ei tästä mitään tuu"...

Sumppi21
Mulla riippuu painon heittely ihan siitä mitä syö. Eli jos erehdyn syömään kovin suolasta tai mässyttään karkkia/muuta makeaa paljon, niin seuraavana päivänä saattaa puntari näyttää 2-3kg enemmän. Sit taas menee päivä, et syön kevyemmin ja tadaa! seuraavana aamuna paino on taas tippunu sen 2-3kg.
Eli mulla ainaki se äkkinäinen heilahtelu on vaan jotain turvotusta, mikä tulee ja menee yhtä helposti.
Mutta kyllä se masentaa! Tekis vaan mieli mättää kaikkea hyvää lisää, kun tuntuu just et ei tää onnistu ikinä.
Tsemppiä painontarkkailuun! :)

Mulla heittää kerran kuussa paino hurjasti. Ainaki näin raskauden jälkeen. Maanantaina puntari näytti hurjat 79,5 ja saman viikon torstaina 76,0. Viikonloppuna en herkutellut, liikuin ja söimme kasviksia, kalaa yms. "terveellistä".

Katotaan taas mitä pelottavaa tuo puntari ilmoittaa ensi torstaina. :eek:

Yhteistyössä