"Heitä äijä pihalle"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
miettiny olen tosi usein tätä:
Monesti täällä kirjoitetaan ehkä melko pienestäkin asiasta että "heitä se äijä pihalle jne, vaikka mies ei olisi käytännössä edes mitään tehnyt, eli siis oikeasti pettänyt ( seksiä,suudelmia jne jne )!

Kuinka moni teistä oikeasti tekisi itse noin? Heittäisit miehen ulos elämästäsi heti kun hieman tympii miehen menot tms "pikkujutut"

Mullekin sanottu monesti että " miksi sä se kanssa olet?" - kun oon kironnut miehen baarissa kulkemista tai sitä kun ei kotona koskaan tee yhtään mitään.
Mut en mä tuollaisilla perusteilla ikinä vois erota ja heittää sitä pihalle omasta sekä lasten elämästä..

Jos vastaavista syistä meillä erottas, ni tänä aamuna olis mies lykänny eropaperit pöytään...tykkäs nimittäin kyttyrää mun parturiin menosta... :laugh: Olis halunnu itse leikata mun hiukset...Ja osannutkin, mut halusin vaihtelua. ;)

Totta. Liikaa tuijotetaan toisen vikoihin ja puutteisiin. Siihen syyllistyn usein itsekin kunnes joskus pysähdyn miettimään mitä minusta löytyy ja usein keksin kyllä kaks tai neljä :whistle: pikkuvikaa omankin navan ympäriltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Samaa olen miettinyt, tosin olen miettinyt sitäkin että moni pitää todella huonoistakin suhteista kynsin hampain kiinni :whistle:

No tuo on kans hyvä pointti!
Mä en vaan osaa kuuvitella että ihan helpolla kuitenkaan periksi antaisin, liikaa rakastan sitä saamatontaa ukkoa :whistle: ;)
Tuntuu jotenkin hurjalta että jotku ovat heti heivaamassa jostain melko pienestäkin jutusta ukkoa ulkoruokintaan

Niinpä. Iteki miettiny monesti, että ei hitto onko järkee. Mut kyllä siellä jossain vielä sitä hyvääkin tunnetta on paskan alla piilossa, koska ei kykene loppuun asti eroa viemään. Helppo se on sanoa, että jätä se sika. Mutta toteuttaisko sanoja sitä itekään noin vaan ykskaks, naps naps? Sitä paitsi, joka suhteessa tulee vaikeitakin aikoja, ei se alkuhuuma kaiketi ikuisuuksia kestä yllä. Mitä siitä tulee, jos heti hankaluuksien tullessa pannaan toinen pihalle ja aletaan etsiä "sitä parempaa"...

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mutta miksi elää onnettomassa liitossakaan? Siis jos ukko hakee seuraa jossain nettipalstalla, niin tuskin rakkautta kovin paljoa on..

No jos asioita ei saa korjattua niin ei se kannatakaan..
Eikä kannata nyt takertua tuohon toiseen aloitukseen, laitoin sen nyt vain esimerkiksi tuohon..

Tuli vain sitä lukiessa taas mieleen tosiaan se, kun varsinkin täällä hirveän herkästi sanotaan että jätä se =)

Mutta onko ihme jos nykypäivänä tulee niin paljon avioeroja. Juuri niin ku ap kirjoitti et ku kirjottaa esim. miehen baarissa käynneistä tai ei tee kotona mitään ja sitten jo pitäisi erota. Eikö järkevämpää olisi yrittää sitä suhdetta parantaa eikä heivata äijää pihalle. Täällä kun lukee niin pitäs jo miehen yhden virheen takia ottaa ero. Eiköhän siinä miehessä kuitenki löydy hyviäkin puolia niiden huonojen lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Samaa olen miettinyt, tosin olen miettinyt sitäkin että moni pitää todella huonoistakin suhteista kynsin hampain kiinni :whistle:

Mä en vaan osaa kuuvitella että ihan helpolla kuitenkaan periksi antaisin, liikaa rakastan sitä saamatontaa ukkoa :whistle: ;)
Tuntuu jotenkin hurjalta että jotku ovat heti heivaamassa jostain melko pienestäkin jutusta ukkoa ulkoruokintaan

Periksiantavaa tyyppiä en ole minäkään, mun via dolorosaa on kerhossa :whistle:

Periksiantavaa tyyppiä en ole minäkään, mun via dolorosaa on kerhossa :whistle:

Huomasin =)

eronneena voin sanoa, että jos tosiaan koko ajan pitää olla toista haukkumassa ja arvostelemassa ihan täällä muilleki asti, niin silloin pitää istua alas ja miettiä, miksi on yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jota ei kunnioita.

oon ite elänny huonossa suhteessa ja sen opin ettei oo enää energiaa tai kiinnostusta korjata semmosta mitä ei voi korjata. jos esim. luottamus menny niin tiedän itekkin ettei kannata jatkaa.

ja yhelle saattaa ongelmat olla "pieniä asioita" ja toisille suuria murheita. jokainen parisuhde ja pariskunta on niin erilaisia. ja tuskin se siihen yhteen juttuun kaatuu vaan parisuhde muutenkin paska. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
eronneena voin sanoa, että jos tosiaan koko ajan pitää olla toista haukkumassa ja arvostelemassa ihan täällä muilleki asti, niin silloin pitää istua alas ja miettiä, miksi on yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jota ei kunnioita.

Mutta en takia ei vielä tarvi heivata äijää pihalle. Mä en nyt sulle totea että oisit niin sanonut. Yleisesti vaan puhun. Mun mielestä nykyään liian vähä yritetään edes tehdä sen eteen että saatais asiat kuntoon. Ja mä todellakin tiedän millasta helvettiä tää on kun asiat ei suju mutta silti ei kummallakaan meistä ole ajatusta erota. Tosin sekin on totta, että molempien sitä täytyy haluta.

jos kummanki mielestä elämä on helvettiä, niin eikö aikuisilla ihmisillä ole sen vertaa järkeä, että muuttaisivat sitten sitä elämää? minun eroni syyt aikanaan olivat ihan muuta kuin pikkuasioita. ja minä lähdin, en siis heittänyt ketään pellolle. lapset ovat vuorovkoin meillä ja heillä.

Jes,asiallista keskustelua! :flower: =)
Pidetään sama linja jos tätä ketjua jatketaan.

Kyllä sitä vaan toivoo että ei itse koskaa joudu ainakaan nykyisen kanssa siihen tilanteeseen että oikeasti haluaa erota, mielessä on käynyt olisiko helpompaa olla lasten kanssa keskenään mutta ne nyt on ollu vaan niitä heikkoja hetkiä joista on päästy äkkiä yli..

Ja tosi on että on tilanteita ja parisuhteita joissa se ero on todellakin paras ratkaisu ja sitä ei ole kevyein perustein tehty! Lähipiirissä nähty montakin kertaa.
No nyt ruoanlaittoon jos tässä heräisi tähän päivään, tällainen syvien ajattelu ei passaa mulle aamutuimaan :laugh:

:hug: Kaikille jotka sitä tarvitsee!

Äijä pihalle jos siltä vaan tuntuu. Mä ainakin pidän itelläni sen aina mielessä että ikinä en ole suhteessa pelkästään lasten takia.Jos asiat on päin prinkkalaa miehen kanssa eikä niitä saada muuettua niin miks sitä jatkaa onnetonta suhdetta.tää oli mun kanta =)

Mä olen sitä mieltä että jos henkinen tai fyysinen terveys on vaarassa niin sitten äijä pihalle!!
Monia muita ongelmia voi yrittää korjata ja suhdetta hioa,toisen tapoihin tottua,korjata omaakin käytöstä yms...

miettiny olen tosi usein tätä:
Monesti täällä kirjoitetaan ehkä melko pienestäkin asiasta että "heitä se äijä pihalle jne, vaikka mies ei olisi käytännössä edes mitään tehnyt, eli siis oikeasti pettänyt ( seksiä,suudelmia jne jne )!

Kuinka moni teistä oikeasti tekisi itse noin? Heittäisit miehen ulos elämästäsi heti kun hieman tympii miehen menot tms "pikkujutut"

Mullekin sanottu monesti että " miksi sä se kanssa olet?" - kun oon kironnut miehen baarissa kulkemista tai sitä kun ei kotona koskaan tee yhtään mitään.
Mut en mä tuollaisilla perusteilla ikinä vois erota ja heittää sitä pihalle omasta sekä lasten elämästä..

Se on niin helppo sanoa sivusta seuraamalla B) . Eli kuka niin sanoo, sillä ei ole siinä omat tunteet pelissä.

Yhteistyössä