Kaikki lavat ei ole maksullisia, ainoastaan pantilliset. Mutta tikkujen suhteen olet todella oikeassa. Muutenkaan nuo eivät ole välttämättä mikään kestävyyden tai myöskään estetiikan riemuvoitto.Alkuperäinen kirjoittaja v:ne maksaa 10e/kpl ja niistä tulee tikkuja jalkapohjiin.
ei välttämättä maksa mitään, monet firmat antaa ilmaseksi ja tää vaan siis oli tällanen ehotus kun tais viime viikollakin joku tuskastella mistä sais halpaa puutavaraa jos ite tekee..Alkuperäinen kirjoittaja v:ne maksaa 10e/kpl ja niistä tulee tikkuja jalkapohjiin.
Näin. Ekaksi hajotat ne lavat, sitten hiot ja käsittelet (joku kylläste tms, jotta eivät mätäne). Aika työlas ja saatta olla arvokaskin työrupeama. Varsinkin, jos terassista haluaa isomman kun 20m2Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ne tarvitsee maalata tai muuten käsitellä. Se maksaa. Niistä tulee tosiaan tikkuja.
Näin. Ekaksi hajotat ne lavat, sitten hiot ja käsittelet (joku kylläste tms, jotta eivät mätäne). Aika työlas ja saatta olla arvokaskin työrupeama. Varsinkin, jos terassista haluaa isomman kun 20m2Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ne tarvitsee maalata tai muuten käsitellä. Se maksaa. Niistä tulee tosiaan tikkuja.
Heh, ne lavat on ihan pilipali lautaa, ei ne kestä!Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näin. Ekaksi hajotat ne lavat, sitten hiot ja käsittelet (joku kylläste tms, jotta eivät mätäne). Aika työlas ja saatta olla arvokaskin työrupeama. Varsinkin, jos terassista haluaa isomman kun 20m2Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ne tarvitsee maalata tai muuten käsitellä. Se maksaa. Niistä tulee tosiaan tikkuja.
no voi hyvänen aika sentään, jo on laiskaa sakkia.. totta kai siinä työtä on.. mut eräski mietti sillon että mitähän se puutavara maksaa jos vaikka ite tekis.. joka tapauksessa sen puutavaran joutuu käsittelemään..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näin. Ekaksi hajotat ne lavat, sitten hiot ja käsittelet (joku kylläste tms, jotta eivät mätäne). Aika työlas ja saatta olla arvokaskin työrupeama. Varsinkin, jos terassista haluaa isomman kun 20m2Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ne tarvitsee maalata tai muuten käsitellä. Se maksaa. Niistä tulee tosiaan tikkuja.
Ei joudu käsittelemään. Terassi tulee rakentaa joko painekyllästetystä tai lämpökäsitellystä, mieluummin ensinmainitusta. Noita kumpaakaan temppua et pysty tekemään kotikonstein, joten tavara pitää kyllä ostaa ihan valmiiksi käsiteltynä putiikista.Alkuperäinen kirjoittaja Marmeladi:no voi hyvänen aika sentään, jo on laiskaa sakkia.. totta kai siinä työtä on.. mut eräski mietti sillon että mitähän se puutavara maksaa jos vaikka ite tekis.. joka tapauksessa sen puutavaran joutuu käsittelemään..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näin. Ekaksi hajotat ne lavat, sitten hiot ja käsittelet (joku kylläste tms, jotta eivät mätäne). Aika työlas ja saatta olla arvokaskin työrupeama. Varsinkin, jos terassista haluaa isomman kun 20m2Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ne tarvitsee maalata tai muuten käsitellä. Se maksaa. Niistä tulee tosiaan tikkuja.
Ei ole laiskuudesta kyse. Oletko itse yrittänyt hajottaa täälläistä lavaa? Joko se hajoa ihan pilipaliksi tai sitten jos on sitä paksumpaa tavaraa, niin on runtattu ristiin rastiin isoilla nauloilla kiinni...... Lisäksi ne paksummat lavat ovat todella tikkuisia! Kaiken lisäksi ne lavat pitää jollain hakeaa ekaksi sinne omalle pihalle ja sitten pitää olla hiomakone, jotta ne saisi hiottu (jos tavara ei ole jo liian mätä ja hajoa sitten siinä). Että on kyllä aikamoinen homma muutaman metrin terassilaudan takia, jota kaupasta saa reilulla eurolla /jm.Alkuperäinen kirjoittaja Marmeladi:no voi hyvänen aika sentään, jo on laiskaa sakkia.. totta kai siinä työtä on.. mut eräski mietti sillon että mitähän se puutavara maksaa jos vaikka ite tekis.. joka tapauksessa sen puutavaran joutuu käsittelemään..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näin. Ekaksi hajotat ne lavat, sitten hiot ja käsittelet (joku kylläste tms, jotta eivät mätäne). Aika työlas ja saatta olla arvokaskin työrupeama. Varsinkin, jos terassista haluaa isomman kun 20m2Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ne tarvitsee maalata tai muuten käsitellä. Se maksaa. Niistä tulee tosiaan tikkuja.
emmää mistää terassin rakentamisesta puhukkaan, vaan niistä laatoista joita voi esim. laittaa partsin lattialle.. niitä 30x30.. you know.. joo no anti olla..Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:Ei joudu käsittelemään. Terassi tulee rakentaa joko painekyllästetystä tai lämpökäsitellystä, mieluummin ensinmainitusta. Noita kumpaakaan temppua et pysty tekemään kotikonstein, joten tavara pitää kyllä ostaa ihan valmiiksi käsiteltynä putiikista.Alkuperäinen kirjoittaja Marmeladi:no voi hyvänen aika sentään, jo on laiskaa sakkia.. totta kai siinä työtä on.. mut eräski mietti sillon että mitähän se puutavara maksaa jos vaikka ite tekis.. joka tapauksessa sen puutavaran joutuu käsittelemään..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näin. Ekaksi hajotat ne lavat, sitten hiot ja käsittelet (joku kylläste tms, jotta eivät mätäne). Aika työlas ja saatta olla arvokaskin työrupeama. Varsinkin, jos terassista haluaa isomman kun 20m2Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ne tarvitsee maalata tai muuten käsitellä. Se maksaa. Niistä tulee tosiaan tikkuja.
tiedän erittäin hyvin millasia ne lavat on ja niinhän mää laitoinki että firmat antaa niitä ku hakee pois..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei ole laiskuudesta kyse. Oletko itse yrittänyt hajottaa täälläistä lavaa? Joko se hajoa ihan pilipaliksi tai sitten jos on sitä paksumpaa tavaraa, niin on runtattu ristiin rastiin isoilla nauloilla kiinni...... Lisäksi ne paksummat lavat ovat todella tikkuisia! Kaiken lisäksi ne lavat pitää jollain hakeaa ekaksi sinne omalle pihalle ja sitten pitää olla hiomakone, jotta ne saisi hiottu (jos tavara ei ole jo liian mätä ja hajoa sitten siinä). Että on kyllä aikamoinen homma muutaman metrin terassilaudan takia, jota kaupasta saa reilulla eurolla /jm.Alkuperäinen kirjoittaja Marmeladi:no voi hyvänen aika sentään, jo on laiskaa sakkia.. totta kai siinä työtä on.. mut eräski mietti sillon että mitähän se puutavara maksaa jos vaikka ite tekis.. joka tapauksessa sen puutavaran joutuu käsittelemään..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näin. Ekaksi hajotat ne lavat, sitten hiot ja käsittelet (joku kylläste tms, jotta eivät mätäne). Aika työlas ja saatta olla arvokaskin työrupeama. Varsinkin, jos terassista haluaa isomman kun 20m2Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ne tarvitsee maalata tai muuten käsitellä. Se maksaa. Niistä tulee tosiaan tikkuja.