Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:mä vein aikoinani sellaisen jättinallen.on hänellä vieläkin ja tyttö jo 15v =)
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:mä vein aikoinani sellaisen jättinallen.on hänellä vieläkin ja tyttö jo 15v =)
Mä taas en voi sietää pölynkerääjiä, joita on joka nurkka täynnä ja varastossa 2 jätesäkillistä :| .
Mutta toki joku muu niistä voi pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:ei siinä vanhempien mielipidettä kysyttykään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:Joku kirja (esim. meidän äiti on alkanut keräilemään meidän poitsulle Mauri Kunnaksen kirjoja).
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:ei siinä vanhempien mielipidettä kysyttykään![]()
Joskus on hyvä tiedustella sitäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:Joku kirja (esim. meidän äiti on alkanut keräilemään meidän poitsulle Mauri Kunnaksen kirjoja).
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:no lahja on lahja eikä monikaan lapsesta kivalta tuntuva ole aikuisten mieleen....
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei ole kuulemma kenkiä,mielessä on ollut hankkia,kiva juttu,haen kenkäkauppaan sen lahjakortin
Kiitos vinkeistä!
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei ole kuulemma kenkiä,mielessä on ollut hankkia,kiva juttu,haen kenkäkauppaan sen lahjakortin
Kiitos vinkeistä!
Minä tykkäisin äitinä tälläisestä lahjasta
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei ole kuulemma kenkiä,mielessä on ollut hankkia,kiva juttu,haen kenkäkauppaan sen lahjakortin
Kiitos vinkeistä!
Minä tykkäisin äitinä tälläisestä lahjasta, mieskin kannustaa näihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei ole kuulemma kenkiä,mielessä on ollut hankkia,kiva juttu,haen kenkäkauppaan sen lahjakortin
Kiitos vinkeistä!
Minä tykkäisin äitinä tälläisestä lahjasta, mieskin kannustaa näihin![]()
Joo mun mielestä on kanssa kiva kun voi itse käydä valkkaamassa ne kengät ,ei ole kiva jos lapsi kulkee vanhemman mielestä rumissa kengissä..![]()