Heipsan!Vinkkejä 1 vuotiaalle kummitytölle lahjaa?Tänään juhlat ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
mie en yhtään tiedä mitä veisin..

Joululahjaksi ostin 1 vuotiskuvaukseen lahjakortin,nyt lyö pää tyhjää!

HELP :D

Heillä on ennestäänjo kaksi tyttöä niin mietin että leluja ja vaatteita ehkäpä on riittämiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
mä vein aikoinani sellaisen jättinallen.on hänellä vieläkin ja tyttö jo 15v =)

Mä taas en voi sietää pölynkerääjiä, joita on joka nurkka täynnä ja varastossa 2 jätesäkillistä :| .
Mutta toki joku muu niistä voi pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
mä vein aikoinani sellaisen jättinallen.on hänellä vieläkin ja tyttö jo 15v =)

Mä taas en voi sietää pölynkerääjiä, joita on joka nurkka täynnä ja varastossa 2 jätesäkillistä :| .
Mutta toki joku muu niistä voi pitää.

ei siinä vanhempien mielipidettä kysyttykään ;)

no lahja on lahja eikä monikaan lapsesta kivalta tuntuva ole aikuisten mieleen....

Mutta JOS haluaa ostaa JOTAIN oikeasti hyödyllistäkin, kannattaa myös kysäistä vanhemmilta, mitä lapsi mahdollisesti tarvii. Voihan siihen kylkiäiseksi sitten ostaa sen nallen taikka traktorin taikka jonkun semmoisen, mikä on myös enempi lapsen mieleen =) .

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ei ole kuulemma kenkiä,mielessä on ollut hankkia,kiva juttu,haen kenkäkauppaan sen lahjakortin:)

Kiitos vinkeistä!

Minä tykkäisin äitinä tälläisestä lahjasta, mieskin kannustaa näihin ;)

Joo mun mielestä on kanssa kiva kun voi itse käydä valkkaamassa ne kengät ,ei ole kiva jos lapsi kulkee vanhemman mielestä rumissa kengissä..:)

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Ei ole kuulemma kenkiä,mielessä on ollut hankkia,kiva juttu,haen kenkäkauppaan sen lahjakortin:)

Kiitos vinkeistä!

Minä tykkäisin äitinä tälläisestä lahjasta, mieskin kannustaa näihin ;)

Joo mun mielestä on kanssa kiva kun voi itse käydä valkkaamassa ne kengät ,ei ole kiva jos lapsi kulkee vanhemman mielestä rumissa kengissä..:)

Meillä minä näytin anopille kuvastosta oikeat kengät 2-v lahjaksi ja kävin etukäteen varmistamassa oikean koon. Meillä muksu saa muuten ihan liikaa leluja, joten vaatteet ja varusteet ovat mieluisampia lahjoja vanhempien mielestä (ja vielä pitkään)....

Yhteistyössä