HEIPSAN KAIKKI ÄIPÄT!

Rea
jaa-a Pienten lasten kanssa kotona oleskelen ja ikäväkseni olen huomannut että mistä se johtuupi että toiset äidit ovat NIIIN kiireisiä.Minusta olis niin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja nähdä muitakin äitejä ja lapsia.Mammakerhot ovat siihen aikaan kun muksuni nukkuvat ja kun lapseni ovat iältään toinen 1v ja toinen 2kk niin minulla kiirettä piisaa kotitöiden ja lasten parissa, mutta silti mulla jäis aikaa kahvitella äitien kanssa.MUTTA neuvolassa jos alan lähestyä keskustelun merkeissä äitejä niin tuntuu että he katsovat kieroon minua ihmetellen ja jos pyydän äitejä kylään saan viesteihini vastauksen ehkä noin viikon päästä ja sittenkin sellaisen viestin että ei kerkee on ollu niin kiire...

Mä olen aika pettynyt tähän äitiyteen tai en ehkä äitiyteen vaan kotona oloon.Kun välillä on aika yksinäistä olla lasten kanssa kotosalla kun joskus kaipaisi sitä aikuisten juttu seuraa.Kaikilla nyky äideillä taitaapi siis olla kiire ja hoppu.Minä kuvittelin että kun olen kotona lasteni kanssa...rattailen muiden äitien kanssa päivisin...kahvitellaan vuoroin vieraissa.Käydään ostosreissuilla...puistoissa ja vaikka hiekkalaatikolla.Jos ois ongelmia lasten kanssa voisi niitä yhdessä ratkoa ja arki tuntuisi kevyemmältä.

Noh minäpäs vielä etsin ja kyselen josko joku äiti olis jolla ei olis niin kiire ja joka omissa oloissaan nyyhkyttää väsymystään ja yksinäisyyttään lasten kanssa kotona ja joka kaipailis juttuseuraa.Yritän nyt olla aktiivinen ja en anna periksi jospas joku päivä sellaiseen äitiin törmäisin...

Mulle voipi kirjoittella ja oispa kiva jos johonkin äitiin tutustuisinkin:)

Voimia teille äipät ja jaksamista pienten pirpanoittenne kanssa!

t:Äiti ja pienet pirpanat.

Täällä olis yksi samanlaiseen "ongelmaan" törmännyt äippä. Asustellaan täällä Lahden lähellä avomieheni ja 1v7kk ikäisen poitsun kanssa. Missäs päin sinä? Olen 26v ja minäkin ystävää vailla! Mihin osoitteeseen voisin ottaa yhteyttä?

Yhteistyössä