heips, pituus ja paino pino hop hop

• Viestiketjun aloittaja merelle
  • Ensimmäinen viesti
tippana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:17 Magicmom kirjoitti:
Ethän sä oo ees ylipainoinen :headwall:
Laihdutatko isovarvasta :LOL: :LOL:

Mä oon 157 cm ja painoo nyt 73 kg,ainakin jos 10 kg saan pois ni onnellinen oon
ei kai sitä ylipainoinen tarvii olla laihduttaakseen???? :headwall: :headwall: :headwall: :LOL: :LOL: :LOL:
178cm ja 88kg laihtua pitäis ainaski tollanen 10kg.

Magicmom
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:55 tippana kirjoitti:
\

ei kai sitä ylipainoinen tarvii olla laihduttaakseen???? :headwall: :headwall: :headwall: :LOL: :LOL: :LOL:
No niin niin,mutta tarkotinki sitä että mitä järkeä on laihduttaa jos ei oo ylipainonen,jos on jo laiha ni tarviiko sitä laihduttaa ollakseen rumasti laiha :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :LOL: :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 07:10 Magicmom kirjoitti:

No niin niin,mutta tarkotinki sitä että mitä järkeä on laihduttaa jos ei oo ylipainonen,jos on jo laiha ni tarviiko sitä laihduttaa ollakseen rumasti laiha :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :LOL: :LOL:
Peesaan taikamammaa.. Mulla lähdöt oli 147cm, 80kg!!
Päätin saada 30kg pois ja kohta puolessavälissä. 50kg olis mulle just hyvä!

merelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 07:10 Magicmom kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:55 tippana kirjoitti:
\

no voi jestas!!!!!!!!!!!!! MINÄ EN OLE LAIHA , KAUKANA SIITÄ!!!!!!! vatsa roikkuu jossain polvissa, kauhee kaksoisleuka ja pyöreyttä on siellä sun täällä ja #&%£$!* ei yhtään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 12:23 eloäippä-79 harmaana kirjoitti:
pituuta on 165 ja painoa 57, että pitäs muutama kilo saada pois, ennen raskautta painoin 49
No hui... Mä painoin ennen tokaa raskautta 45 ja ennen ekaa 39 enkä enää ikinä haluu noihin lukuihin :eek: Pituutta on 157 ja nyt painan 50, lisää painoa yritän saada painoharjottelulla. :)

Apua! Mä en vois ees kuvitella painavani 39kg vaikka en usko että mun pituudella se olis ees sikamaisen laiha... mun painorajat oli muistaakseni 43-53, mut mä haluan olla edes pikkuisen pyöreä enkä mikään mallin laiha.. Kattoo miltä näyttää kun pääsee sinne viiteenkymppiin.

Pituus 164 ja paino siinä 68 hujakoilla. Jos 62 pääsis niin ihan hyvä olisi pääsis taas shoppaileen sillä sitä ennen en uusia vaatteita osta, ärsyttää niin vietävästi kun luulee mahtuvansa kokoon 38 ja sitte kun niitä sovituskopissa kokeilee eikä mahdukkan päälle niin kyllä aina tuntuu etten takasi tule ennen kuin ne tosiaan päälle menee :attn:

taikku77
Terpat!
Pituutta on kertynyt ruhtinaalliset 164,5cm ja painoa on 73kg, jos pääsis 68kg mistä lähdettiin esikoista odottamaan niin olisin tyytyväinen. Onnea kaikille pudotukseen! =)

a-k79
58cm ja varmaan n 70kg ku synnytyksestä on reilu kuukausi mut olisin tyytyväinen ku sais painon sinne 60kg.. mut ei sitä vaakaa kannata tuijottaa itsekin sit pitäis painaa 50kg jos katsoo jotain ihannepainoindeksejä, mutta ku käy salilla ei musta ikinä tulis mitään 50kg tai sit näkyis jo pelkät luut.. mut sehän on tosiasia että lihas painaa enemmän ku läski!! muistakaapa se!!

Yhteistyössä