ei kai sitä ylipainoinen tarvii olla laihduttaakseen???? :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:17 Magicmom kirjoitti:Ethän sä oo ees ylipainoinen :headwall:
Laihdutatko isovarvasta![]()
![]()
Mä oon 157 cm ja painoo nyt 73 kg,ainakin jos 10 kg saan pois ni onnellinen oon
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:55 tippana kirjoitti:\ei kai sitä ylipainoinen tarvii olla laihduttaakseen???? :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:17 Magicmom kirjoitti:Ethän sä oo ees ylipainoinen :headwall:
![]()
Mä oon 157 cm ja painoo nyt 73 kg,ainakin jos 10 kg saan pois ni onnellinen oon![]()
![]()
![]()
No niin niin,mutta tarkotinki sitä että mitä järkeä on laihduttaa jos ei oo ylipainonen,jos on jo laiha ni tarviiko sitä laihduttaa ollakseen rumasti laiha :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:![]()
![]()
Peesaan taikamammaa.. Mulla lähdöt oli 147cm, 80kg!!Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 07:10 Magicmom kirjoitti:Ethän sä oo ees ylipainoinen :headwall:
![]()
Mä oon 157 cm ja painoo nyt 73 kg,ainakin jos 10 kg saan pois ni onnellinen oon
No niin niin,mutta tarkotinki sitä että mitä järkeä on laihduttaa jos ei oo ylipainonen,jos on jo laiha ni tarviiko sitä laihduttaa ollakseen rumasti laiha :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 07:10 Magicmom kirjoitti:\no voi jestas!!!!!!!!!!!!! MINÄ EN OLE LAIHA , KAUKANA SIITÄ!!!!!!! vatsa roikkuu jossain polvissa, kauhee kaksoisleuka ja pyöreyttä on siellä sun täällä ja #&%£$!* ei yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:55 tippana kirjoitti:\ei kai sitä ylipainoinen tarvii olla laihduttaakseen???? :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:17 Magicmom kirjoitti:Ethän sä oo ees ylipainoinen :headwall:
![]()
Mä oon 157 cm ja painoo nyt 73 kg,ainakin jos 10 kg saan pois ni onnellinen oon![]()
![]()
![]()
![]()
No hui... Mä painoin ennen tokaa raskautta 45 ja ennen ekaa 39 enkä enää ikinä haluu noihin lukuihinAlkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 12:23 eloäippä-79 harmaana kirjoitti:pituuta on 165 ja painoa 57, että pitäs muutama kilo saada pois, ennen raskautta painoin 49
Kaupallinen yhteistyö: Storytel