heips odottavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tico rv 5+4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tico rv 5+4

Vieras
moi kaikki odottavat äidit..olisi kiva vaihdella kuulumisia teidän kanssa jotka olette suunnilleen samoilla viikoilla(mulla rv 5+4) La 23.08.06 ...olisi kiva jos vaikka ystävyytemme kestäisi läpi raskauden ja vaikka vielä synnytyksen jälkeenkin...koskaan ei oe liikaa kavereita!olisi kiva saada odottavia tuttavaksi...olen itse treen seudulta....vois vaikka joskus tavataan teen merkeissä......
Onnea kaikille odottajille ja mahakasta vuotta 2006 :) heh

Jos haluat samoilla viikoilla olevien kanssa keskustelua ja kenties tapaamista niin ehdotan että perustat sitten elokuu laskettu aika 23.8 sivun tänne tai jotain,mutta viel tässä vaiheessa on varmasti aika vähän siihen elokuuhun porukkaa,kun niin alussa tuo raskaus. Kun katselet noiden muiden kuiden kohdilta niin tajuat varmasti mitä tarkoitan sillä elokussa laskettu aika jutulla. Kesäkuussa aika paljo porukkaa sekä heinäkuussa ja juttu luistaa ja kokemuksiakin vaihdellaan ja kaikkea hyödyllistä tietoa siellä tulee.itse siis kirjoittelen juuri tuolla heinäkuun puolella kun la 5.7 siellä listoista heti näkee kuka mistäkinpäi ja voi vaikka tapaamisen järjestää sitten niiden kanssa ketkä suht lähekkäin asuu!!

Yhteistyössä