S
surullinen
Vieras
Tuli tuosta orgasmiketjusta mieleen,että osaako kukaan auttaa mua tän seksiin liittyvän ongelman kanssa? Meillä on miehen kanssa seksiä n.2 kertaa viikossa,joskus enemmän,joskus vähemmän. Ongelma on kuitenkin se,että mä en kiihotu lähes ollenkaan enkä saa seksistä mitään tyydytystä. Haluaisin haluta ja haluankin sillä asteelle että tiedän mieheni kuitenkin nauttivan siitä ja nautin itsekin hänen läheisyydestään,mutta en siis kiihottavassa mielessä. Yksin kiihotun orgasmiin asti,mutta vain yksin. Mikään ei auta,ei vaikka mies hyväilee käsillä,suulla tai leluilla. Rakastan miestäni yli kaiken ja haluaisin nauttia seksistä hänen kanssaan. Mulla ei ole mitään mielitekoja "aidan toiselle puolelle",siitä ei siis ole kyse. En koe yhdyntää mitenkään vastenmielisenä,mutta en saakaan siitä mitään irti,oikeastaan en tunne yhtään mitään. tuntuu pahalta miehen puolesta,kun on sanonut että haluaisi kovasti nähdä myös mun nauttivan,mutta en halua teeskennelläkään. Mitä ihmettä mä teen,mikä mussa on vikana? Olen 22-vuotias.