Heippati.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TyttI*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TyttI*

Vieras
Hei.

Laskeskelin tossa, että mulla osuu menkat juuri "sopivasti" ylppärijuhlille.
Eli, aamun jälkeen ei ole mahdollisuutta juurikaan männä vaihtamaan uutta sidettä kun vasta joskus klo. 13 tienoilla kunnes saavutaan juhlapaikalle, joka on 45km päässä kaupungista maalla mummolassa.
Kysynkin, että minkälaista sidettä suosittelisitte käyttää joka pitäis sisällään tulevan vuodon. Mulla ei ole mitkään super runsaat menkut, mutta ei myöskään mitkään ihan niukatkaan.

Tamponia en käytä ollenkaan koska se inhottaa mua. Joskus uidessa ehkä. Eli sidettä pelkästään käytän, koska se tuntuu parhaimmalta ja hyvältä käyttää. Käytän normisti Vuokkosset slim -merkkiä, mut jotenkin tuntuu että nyt se ei riitä. Mikä olis teidän mielestä paras side vaihtoehto?

No jos varman päälle haluat pelata, niin osta jotain ohuita yösiteitä (Always tai Libresse, onko Vuokkosilla, en tiedä). Pitäisi imutehoa riittää, vaikkei tietysti ole kovin miellyttävää ollakaan hiostavan siteen kanssa. Toivottavasti juhla-asusi ei ole kovin tiukka tai vaalea..

Jos käytät e-pillereitä, voit helposti siirtää kuukautisia. Se kannattaa tehdä jo kuukautta aikaisemmin. Jos et käytä, niin voit saada reseptin kuukautisia siirtäviin pillereihin.

En ole käyttänyt kyseistä sidemerkkiä, mutta varmasti heillä on paksumpiakin siteitä. Miten miellytävä sitten on joku iso side juhla-asun alla, vai laitatko sittenkin tamponin ja siteen?

Ei mua ainakaan haittaa se siteen paksuus. Miellyttävämpihän se on kuin ne ohuet ja tiiviit. Ne ei hengitä yhtään ja hautoo. Makunsa toki kullakin, mutta musta mitä isompi ja paksumpi.. sen miellyttävämpi.

Yhteistyössä