Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Neiti vapaa alkoi jo tänään ja huomenna risteileenRentoutumista siis
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Neiti vapaa alkoi jo tänään ja huomenna risteileenRentoutumista siis
![]()
jeps! mä olin lasten kans risteilee eilen, tai siis kahden kanssa, kolmas jäi hoitoon. Ja oli tosi kiva reissu
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu::wave: Tervetuloa mukaan... Meikän juhannus menee täällä kotona käkkäillessä ja synnytystä vartoillessa. Jossain mökillä olisi ihanaa vaan eipä tästä enää mihinkään etäämmälle lähdetä
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu::wave: Tervetuloa mukaan... Meikän juhannus menee täällä kotona käkkäillessä ja synnytystä vartoillessa. Jossain mökillä olisi ihanaa vaan eipä tästä enää mihinkään etäämmälle lähdetä
Tsemppiä, synnytys siis taitaa olla ihan lähellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Neiti vapaa alkoi jo tänään ja huomenna risteileenRentoutumista siis
![]()
jeps! mä olin lasten kans risteilee eilen, tai siis kahden kanssa, kolmas jäi hoitoon. Ja oli tosi kiva reissu
VAihtelu kotioloihin on aina tervetullutta ja piristävääMukavaa työpäivää huomiselle
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Maisa-81:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu::wave: Tervetuloa mukaan... Meikän juhannus menee täällä kotona käkkäillessä ja synnytystä vartoillessa. Jossain mökillä olisi ihanaa vaan eipä tästä enää mihinkään etäämmälle lähdetä
Tsemppiä, synnytys siis taitaa olla ihan lähellä![]()
Juu eiköhän, rv 40+4. Tässä parin viikon sisällä toivottavasti ulostautuu...