heippa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinpäniin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinpäniin

Vieras
onkohan näissä testeissä viivanpaikkaa vai ei? kyseessä on siis one step testi jonka herkkyys on 10.
tänään on 29/29 ja tämmöinen tuli

http://www.aijaa.com/v.php?i=2049649.jpg

joku viiva siinä on muttamutta mitä olette mieltä =)

kiitos vastanneille!

noissa pitäisi tulla 2 tuollaista viivaa, eka kontrolli ja sit positiivinen, jos on raskaana... Näin ainakin minulla näytti 2 tuollaista vahvaa viivaa vierekkäin... Eikö ollut ohjetta mukana, jossa olisi kuva miltä testin pitäisi näyttää oli raskaana tai ei? Muistaakseni ohjeessa oli, että jos ei tule yhtään viivaa testaus ei ole onnistunut... Mut voihan se olla, että sinulla on erilainen testi... Jos on tosiaan positiivinen, niin onnittelut! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Käsittääkseni...:
noissa pitäisi tulla 2 tuollaista viivaa, eka kontrolli ja sit positiivinen, jos on raskaana... Näin ainakin minulla näytti 2 tuollaista vahvaa viivaa vierekkäin... Eikö ollut ohjetta mukana, jossa olisi kuva miltä testin pitäisi näyttää oli raskaana tai ei? Muistaakseni ohjeessa oli, että jos ei tule yhtään viivaa testaus ei ole onnistunut... Mut voihan se olla, että sinulla on erilainen testi... Jos on tosiaan positiivinen, niin onnittelut! :)

moikka.
kaikilla ei tule vahvoja viivoja heti testiin kun hormonia erittyy kaikilla niin eritahtiin mutta viivan kyllä pitäisi parinpäivän sisällä vahvistua jos näin on tarkoitettu. joten huomenna testaillaan uudellaan katsotaan sitten esikosta testasin ensimmäisen kerran vasta 35/28 ja sillon oli vahvat viivat...

Tulethan kertomaan lopputuloksen heti kun tiedät? Itse tein tänään kp 30 vastaavan haamun eri merkillä ja kovasti täälläkin jännäillään:) Mihinkähän asti sitä maltais olla testaamatta uudelleen...varovaiset onnittelut sinulle:)

tänään testattu ihan selvä viivanpaikka en oo varma meneekö siinä välissä semmonen punertava viiva jos menee niin on kyllä toooosi vaalee.. ottaa kyllä päähän tää epätietoisuus :( alkas ees menkat sitten niin pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen ku en usko että oon raskaana ku pitäs sen olla jo vahvempi sen viivan tänään 30/28-29 ja ovis ioli varmaan siinä kp13-14 paikkeilla..
mutta kai se pitää jälleen huomenna testata. niin tein muutes eilen myös aconin testin ja ihanku siinäki ois ollut viivanpaikka.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2054827.jpg

mites samassa veneessä joko testaist?

Pahoittelut.. Jaan tällä hetkellä surusi, kuulin tänään jälleen yhden vauvauutisen tuttavapiirissä ja meillä ei vaan onnistu. Kuristavan ahdistavan masentunut olo..

Voi ei ap, pahoittelut jos se täti tuli käymään:(

Mä testasin aamulla Clear Bluen digitaalisella, ettei tartte arvuutella viivan mukaan ja sen mukaan olen raskaana. Eli kai tässä uskaltaa jo vähän iloita...

juu ei täällä oo sittenkään tullut ku kokopäivän ajan tuhrua ei oikeeta vuotoa katsotaan huomenna sitten yltyykö vai ei...

onniitelut samassa veneessä plussasta =)

ja toinen surullinen toivottavasti meidänkin aika vielä koittaa joskus meillä nyt oli vasta kolmas yk joten jospa neljäs kerta tällä kertaa toden sanos ;)

Yhteistyössä