heippa...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma

Vieras
olen uusi täällä.
ja heti mulla on pulmia....

mulla on oikein kiva perhe jota rakastan yli kaiken....3vkaksoispojat ja 5v kaksoistytöt.
miehen kanssa ollaan oltu jo 8v yhdessä.
...mutta mies jäi kiinni pettämisestä.....

en haluis erota....en selviä kotielämästä yksin,ja rakastan miestäni.

mies ei kadu,haluu pitää tämän toisen naisen seksin virittäjänä.meilläkin oli aktiivinen seksielämä ennen kun sain tietää pettämisesä....

mies haluaa kumminkin pitää myös tämän meidän perheen.....

No eipä ois vaikea ongelma mulle. Jos mies ei kerran edes kadu ja haluaa pitää myös sen toisen naisen ni mitä ongelmaa siinä on? Kyllä sinä yksinkin lasten kans pärjäät. Muutat johkii mis on tuttuja/sukulaisia, jotka voi auttaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No eipä ois vaikea ongelma mulle. Jos mies ei kerran edes kadu ja haluaa pitää myös sen toisen naisen ni mitä ongelmaa siinä on? Kyllä sinä yksinkin lasten kans pärjäät. Muutat johkii mis on tuttuja/sukulaisia, jotka voi auttaa :hug:

Täysin samaa mieltä!

No jos ei olekaan ketään kuka auttais niin varmasti kunta/kaupunki auttaa:hug: Ja rakkaus ei aina riitä. Varsinkaan jos vastapuolena on mies, joka ei rakasta sua. Ei mies sua voi rakastaa, ainakaan aidosti jos sen mielestä se on oikein, mitä hän tekee.

Kyllä me täällä kuunnellaan. Mut älä ny sentäs miehen luo jää. Ei se sua eikä lapsia ansaitse tuollaisen jälkeen. Ehkä hän joskus muuttuu, ehkä ei. Mut sitä ennen ei kannata jäädä itseään satuttamaan enempää. Suuresti voimia :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ongelma:
entä rakkaus,jos sitä viellä on...?entä ku ei oo pahemmin sukuu mulla joka mielihyvin auttais....?

mikä rakkaus?miehelläsi outo tapa näyttää rakkaus..kyllä sä selviät yksinkin,vaikka nyt tuntuu että et selviä.. :hug:

entä rakkaus,jos sitä viellä on...?entä ku ei oo pahemmin sukuu mulla joka mielihyvin auttais....?

rakkaus kyllä haihtuu aikanaan, mutta luottamus ei palaa. Ei elämä ilman miestä ole niin kovin vaikeaa. naiset vaan tuntuu olevan niin kovin riippuvaisia miehistään, en ymmärrä. ja olisihan lapset aina välillä isällään että saisit hengähtää.

minkä kokoisessa asunnossa pärjään 4 lapsen kanssa?jos vuokralle aijon?
kaik tuntuu niin vaikeelta,ja vaikee saada voimia kerättyä....

lähtö ja järjestely onkin se vaikein juttu. kyllä teille 3 makkaria tarvis olla. kumpaisillekkin kaksosille omat makkarit ja sulle oma.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
minkä kokoisessa asunnossa pärjään 4 lapsen kanssa?jos vuokralle aijon?
kaik tuntuu niin vaikeelta,ja vaikee saada voimia kerättyä....

lähtö ja järjestely onkin se vaikein juttu. kyllä teille 3 makkaria tarvis olla. kumpaisillekkin kaksosille omat makkarit ja sulle oma.

kiitos,juu niin se taitaa olla....

noi lapsetki on todella ärsyttävässä iässä,toki niitä rakastan....mutta mulla palaa proput jo varmaan parin päivän sisällä jos ja kun yksin niitten kanssa oon....
tappelevat ja riehuvat jatkuvasti...eikä jäähyt auta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiko joku ees haluta enään tämmöstä kulahtanutta äitiä monen lapsen kanssa...miten voikaan tulevaisuus pelottaa näin?

sitä sun ei kannata vielä miettiä..uuden suhteen aika tulee,jos on tullakseen =) itsekin mietin ihan samaa,kun erosin..vaikkei lapsia ole kuin yksi.

sanoin miehelle just äskö et muutan pois lapsien kanssa.....
mies lähti sanaakaan sanomatta ulos...hitto ku en kestä tätä itkemättä,itsenäisyys päivä ja kaikkee.onneks puolet lapsista nukkuu....

Yhteistyössä