Kyllä niitä yritettiin lahjoittaa eteenpäin köyhempiin maihin ennen vanhenemista mutta kukaan ei halunnu niitä.Ne roskiin menneet rokotteet johtuvat kylläkin siitä osasta kansaa, joka ei ole sitä suositeltua kolmea rokoteannosta ottanut. Itse otan tehosteita vähän sen mukaan miten suosituksia päivitetään, mutta alusta asti olen sanonut, että en lähde vuosittaisia piikkejä ottamaan kuten en ole ottanut influenssarokotettakaan vuosittain. Pari kolme kertaa olen sellaisen käynyt hakemassa kun on ollut tulossa kova influenssakausi tai on muuten sattunut huvittamaan.
Ongelmana siellä on mm. tiedon vähyys ja taikausko. Niissä maissa albiinon luista tehdään taikakaluja, tyttöjä silvotaan, lapsia naitetaan. Ei oo ihme, jollei joku tuntematon rokote pakokauhua aiheuttavaan tautiin kelpaa.Kyllä niitä yritettiin lahjoittaa eteenpäin köyhempiin maihin ennen vanhenemista mutta kukaan ei halunnu niitä.
Ja eikös siellä vouhkattu, että heiltä menee lisääntymiskyky jos ottavat rokotteen?Ongelmana siellä on mm. tiedon vähyys ja taikausko. Niissä maissa albiinon luista tehdään taikakaluja, tyttöjä silvotaan, lapsia naitetaan. Ei oo ihme, jollei joku tuntematon rokote pakokauhua aiheuttavaan tautiin kelpaa.
Nimenomaan. "Rokotefanit" eivät ole niitä, jotka eivät niitä rokotteita halunneet.Kyllä niitä yritettiin lahjoittaa eteenpäin köyhempiin maihin ennen vanhenemista mutta kukaan ei halunnu niitä.
Onnittelut hengissäolostasi edelleenPerusterve sai vain kolme. Enempää en tällä hetkellä edes saisi
Valehtelet taas, mutta kuitenniiVoin ottaa jos maksetaan. Viisi on jo otettuna.
Tiedostavat riskit, katsosNiitä ei huolittu edes kehitysmaihin vaikka niissä väestö ei ole saanut yhtään.
Miksi kukaan niitä ottaisi koska eiväthän auta mitään?! Tässä sukulaiset juuri sairastui neljännen piikin jälkeen ja siitä huolimatta. Ja edelleenkään eivät tajua kokonaisuuttaNe roskiin menneet rokotteet johtuvat kylläkin siitä osasta kansaa, joka ei ole sitä suositeltua kolmea rokoteannosta ottanut. Itse otan tehosteita vähän sen mukaan miten suosituksia päivitetään, mutta alusta asti olen sanonut, että en lähde vuosittaisia piikkejä ottamaan kuten en ole ottanut influenssarokotettakaan vuosittain. Pari kolme kertaa olen sellaisen käynyt hakemassa kun on ollut tulossa kova influenssakausi tai on muuten sattunut huvittamaan.
Heille kerrottiin totuus mutta täällä se pimitettiinJa eikös siellä vouhkattu, että heiltä menee lisääntymiskyky jos ottavat rokotteen?
Olen elämässäni havainnut hyväksi yleispäteväksi säännöksi, että kun on valittava kehitysmaan ja sivistysmaan väliltä, kannattaa yleensä mennä sen sivistysmaan mukaan. Sen takia en hirveästi lähtisi juhlimaan, jos huomaisin seisovani kehitysmaalaisten porukassa sivistysmaalaisia "lampaita" vastaan.Tiedostavat riskit, katsos
Minä en ole sairastunut. En kyllä tajua mitä tekemistä sillä irrallisella faktalla on kokonaisuuden kanssa, mutta kuitenkin.Miksi kukaan niitä ottaisi koska eiväthän auta mitään?! Tässä sukulaiset juuri sairastui neljännen piikin jälkeen ja siitä huolimatta. Ja edelleenkään eivät tajua kokonaisuutta![]()
JaaOlen elämässäni havainnut hyväksi yleispäteväksi säännöksi, että kun on valittava kehitysmaan ja sivistysmaan väliltä, kannattaa yleensä mennä sen sivistysmaan mukaan. Sen takia en hirveästi lähtisi juhlimaan, jos huomaisin seisovani kehitysmaalaisten porukassa sivistysmaalaisia "lampaita" vastaan.
Onko se sinun mielestäsi irrallinen fakta kun suurin osa rokotetuista sairastuu ja rokottamattamista taas ei?Minä en ole sairastunut. En kyllä tajua mitä tekemistä sillä irrallisella faktalla on kokonaisuuden kanssa, mutta kuitenkin.
Et ainakaan päästäsiOnko se sinun mielestäsi irrallinen fakta kun suurin osa rokotetuista sairastuu ja rokottamattamista taas ei?
Eräs kokenut lääkäri kirjoitti hiljattain että rokottamattomat ovat niitä terveimpiä. Kuten minäkin olen, kiitos suuren viisauteni
Meillä korona oli niin lievä ettei ilman lämpöä olisi edes huomattu.mitään lääkkeitä ei käytetty siihen eikä missään tapauksessa ole edes harkittu piikityksiäOnko se sinun mielestäsi irrallinen fakta kun suurin osa rokotetuista sairastuu ja rokottamattamista taas ei?
Eräs kokenut lääkäri kirjoitti hiljattain että rokottamattomat ovat niitä terveimpiä. Kuten minäkin olen, kiitos suuren viisauteni![]()
Eikös näissä maissa ollut vähiten sairastuneita missä ei ole rokotettu?Jaa
Ja nämä sinun kaikki sivistysmaasi kärsii hurjasta ylikuolleisuudesta jostain ’kumman’ syystä massapiikityksistä johtuen ja niistä kieltäytyneet kehitysmaa porskuttaa vaan terveempinä
Lykkyä pyttyyn valitsemallasi sillattomalla vesistöjä ylittävällä tielläsi
Jos niillä kehitysmailla menee niin hyvin, niin ehkä voisivat alkaa maksaa sitä kehitysapua tänne päin.Jaa
Ja nämä sinun kaikki sivistysmaasi kärsii hurjasta ylikuolleisuudesta jostain ’kumman’ syystä massapiikityksistä johtuen ja niistä kieltäytyneet kehitysmaa porskuttaa vaan terveempinä
Lykkyä pyttyyn valitsemallasi sillattomalla vesistöjä ylittävällä tielläsi
Se kun ei ole fakta ollenkaan, niin ei se voi olla irrallinenkaan fakta. Fakta on se, että rokotukset vähentävät sairastumisia tietyn aikaa ja sen jälkeen kun suojausteho tartuntaa vastaan on loppunut, sairastutaan samalla frekvenssillä. Tämä on tieteellinen tosiasia eli fakta ja kaikki muu on kehitysmaatiedettä kuten lentävät matot ja noituus.Onko se sinun mielestäsi irrallinen fakta kun suurin osa rokotetuista sairastuu ja rokottamattamista taas ei?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat