Heippa, olen kaunis ja rikas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastustaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastustaja

Vieras
Ja mulla on ihana mies ja ihanat lapset, jotka eivät koskaan kiukuttele. Kaikki kadehtivat minua ja meidän perhettä. Meillä on rahaa ostaa vaikka mitä ja me todella nautimme elämästämme. Miestä vain harmittaa välillä kun muut miehet ovat kovasti minun perään. Viheltelevät ja ehdottelevat kaikenlaista.

Ei mulla muuta, moro!

Alkuperäinen kirjoittaja lytätty esimerkki;26623490:
Ja mulla on kauhea mies ja hirveät lapset, jotka eivät muuta tee kuin kiukuttele. Kukaan ei kadehdi minua eikä meidän perhettä. Meillä ei ole rahaa ostaa yhtään mitään ja me todella vihaamme elämäämme. Miehestä on kiva, kun minä en kiinnosta ketään miestä. Toivoakaan että viheltelisivät tai ehdottelisivat mitään.

Ei mulla muuta, moro!

Ap, yleensä ihmisten, jotka tekevät tällaisia aloituksia, elämä on samanlaista kuin lytätyn esimerkin. Mietippä sitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heippa. Oon määki rikas,kaunis ja mulla on ihana mies/lapset. Mutta mää en kirjota tänne sitä julkisesti..

että kanttis miettiä..ootko muuten yli 50 vuotias? Uskon kyllä..

[QUOTE="kisuli";26623685]Heippa. Oon määki rikas,kaunis ja mulla on ihana mies/lapset. Mutta mää en kirjota tänne sitä julkisesti..

että kanttis miettiä..ootko muuten yli 50 vuotias? Uskon kyllä..[/QUOTE]

Justahan sä kirjotit :whistle:

Mä olen semirikas ja nuorempana olin kaunis. Asutaan keskivertotalossa ja mies on ihan mukiinmenevä... mitä nyt ottaa liikaa juhlapyhinä. Lapset on ihan parhaat kyllä. Keskiverto onnellinen olen.

Ei mulla muuta.

Tai onpas, mistä tulee sanonta mukiinmenevä?

Sullahan pyyhkii siis hyvin!! Hienoa. Mä olen lihava, tosi tavallisen näköinen ja rahnaa ei oo kovastikaan. Olis mielenkiintoista saada olla joskus vaikka viikko oikein hoikka ja kaunis. Olis kiva nähä miten ihmiset suhtautuu. Olen erittäin iloinen ja ulospäinsuuntautunut ja mua kyllä kohdellaan tällaisenakin hyvin, mut ehkä niitä ihailevia katseita olis viel kiva saada.

Yhteistyössä