Toivottavasti kestätte mun suorasukaisuuttani, ilkeä en aio olla. Mutta aina suuna päänä...
kultatukka 10.12.2009 #1 Toivottavasti kestätte mun suorasukaisuuttani, ilkeä en aio olla. Mutta aina suuna päänä...
AikaKaukanaTäydellisestä 10.12.2009 #6 Tervetuloa :flower: Ja tällä palstalla ollaan myös ilkeitä,sen tulet huomaamaan :/
ninnananna 10.12.2009 #8 :wave: Moi ja tervetuloa. Pidä sateenvarjo varmuudeksi päällä koska välillä tulee kiviä niskaan......
:wave: Moi ja tervetuloa. Pidä sateenvarjo varmuudeksi päällä koska välillä tulee kiviä niskaan......
Etsiväkaksoset 10.12.2009 #12 Teretulemasta. Ei kannata sit hermostua kun täällä kirveet lentelee. Kuuluu asiaan ja on jokapäiväistä, valitettavasti.
Teretulemasta. Ei kannata sit hermostua kun täällä kirveet lentelee. Kuuluu asiaan ja on jokapäiväistä, valitettavasti.
Lode84 10.12.2009 #13 Moi :wave: Mun mielestä tällä palstalla on ihan parasta se, kun jengi vääntää kaikesta ja kivittää toisiaan, oli asia mikä tahansa. Välillä on kiva olla koneella ja Kaksplussailla, saa rentoutua ja nauraa =) .
Moi :wave: Mun mielestä tällä palstalla on ihan parasta se, kun jengi vääntää kaikesta ja kivittää toisiaan, oli asia mikä tahansa. Välillä on kiva olla koneella ja Kaksplussailla, saa rentoutua ja nauraa =) .