Morjens!
HPM: hormoonijuttu pakostikin mut ei kokemusta, mikä lie!?? Onko lääkäri sanonut asiaan mitä? Eikö mene kortisoonillakaan pois?
Syömisistä täällä puhetta ja mun on todettava että meidän tyttö on vähentänyt jostain syystä kiinteiden huolimistaan!
Tissiä kelpuuttaisi vaan ja kun niin yritän olevinaan vähentää imetystä...
Aamulla saattaa tuurilla mennä puuroa
½ dl VAIN, päivällä saan juuri puolivängällä sen ½ purkkia jotain lihasosetta syötettyä, hedelmäsosetta pari lusikallista ehkä lisäks? Iltapäivällä hieman vaihdellen tarjoan kiinteää, tuntuu turhalta heitellä purkkeja roskiin kun ne ei säily niin kauaa että neiti ehtis syödä niitä...
Iltapuuronkin syömistä on vähentänyt myös.
Ja edelleenkään ei millään huoli korvikkeita. Alkaa hieman "kiristää" kieltämättä -ja parisuhdekin kukoistaa tuon kolmannen osapuolen kiinni roikkumisen vuoksi...
Oli kuitenkin painoa ja pituutta tullut ihan kivasti, eli saa riittävästi ravintoa, kuten terveydenhoitaja tuumasi. 6½kk neuvola eilen: 8070g, 66.4 cm, päänymp. 43 cm.
Aloitin jonkinlaisen laihiksen ja ajattelin että se ainakin vähentäisi maidon tuloa, nyt -2 kg mutta maitoa tulee vaan, likka tyytyväisenä imuttelee aina kun tarjotaan
eli ei mitään vaikutusta painon pudottamisella ainakaan toistaiseksi.
Mä olen kyllä kiloilta samassa kuin ennen raskautta (jossa pianoa ei tullut kuin onneksi vain se reilu 7 kg ) mutta senttimetrittäin mitattuna olen kaukana siitä mitä tuolloin olin
lantio levinnyt, vatsalla pullataikina makkara, siis oikein jenkkis :headwall:
Nyt kiinteytys menossa, ja toivossahan on aina yvä elää B)
öiden kanssa taistelijat, yritetään muistaa että meitä on monta! kaiketi samaan aikaan kodeissamme valvomme :hug:
Meillä vieressä nukkuu tyttö, pitää minua tuttinaan :ashamed: :headwall: ja syö n. 3 kertaa yössä.
Nopeastihan tämä aika kuitenkin menee,minulla on kamala haikeus vauva-aikaan, välillä meinaa itku päästä kun ei tahtois että tämä kasvaa!!
Uteliaana täytyy kysyä: onko kellään uutta vauva kuumetta / jo uudelleen raskaana?
mulla ei kuumetta ole eikä varmaan enää uusia vauveleita aleta tekemään kun näitä on lapsia tässä perheessä jo niin monta muutenkin. Kuitenkin ahdistaa ajatus etteikö koskaan ikinä enää?!
Hyvät tammikuun loput kaikille äideille :hug: