Tervehdys kaikille. Kiva kun tämä ketju perustettiin! Odotan, ainakin niin kauan kuin toisin todistetaan, kolmatta lastani, la 3.7.2017. Minulla on 6v. ja 4v. lapset entuudestaan. Kolmatta raskautta ehdittiin yrittää vain hetki, kun jo yk 2 tärppäsi. Tosin nyt jännittää, että onko siellä todella kyytiläinen matkassa. Aikoinaan esikoista yrittäessä minulla oli yksi varhainen keskenmeno. Varhaisultaan aion mennä, jotta toivon mukaan sen jälkeen uskallan paremmin uskoa tähän raskauteen. Oireita ei oikeastaan vielä ole, mitä nyt pientä nipistelyä ja vihlontaa silloin tällöin alavatsassa. Aiemmissa raskauksissa olen ollut pahoinvoiva, varsinkin toista lasta odottaessani pahoinvointi oli voimakasta. Harmittaa, kun en ole silloin laittanut mihinkään ylös, että milloin pahoinvointi alkoi. Nyt joka päivä odotan jo huolestuneena, että missä se pahoinvointi viipyy... Vaikka toisaalta ei todellakaan haittaisi, jos koko raskaus menisi ilman pahoinvointeja, kunhan siellä vaan kyytiläinen pysyy mukana!!
Me ei olla kerrottu kuin yhdelle ystävälleni tästä raskaudesta eikä varmaan kerrotakkaan kellekään ennen varhaisultraa. Sen jälkeen sitten voisi pikku hiljaa kertoa. Ootteko vielä soittanut neuvolaan? Mä odottelen senkin kanssa. Ajatus siitä, että joutuisin sitten perumaan neuvola-ajan on niin epämiellyttävä, että mielummin odottelen vielä.
3.7./Alppiina/34/P-HKS/3. lapsi