Myrtille jaksamisia! Kovasti toivon että teillä lähtisi uudessa yrityksessä käyntiin normaali raskaus.
Tervetuloa taas uusille, teille onnittelut plussasta ja ihanaa (vaikka varmasti välillä vähemmän ihanaa) raskausaikaa!
Tihan asennoitumista olen koittanut itsekin noudattaa, eli nautitaan nyt ainakin niin kauan kuin pystyy. Toki tipahdus on sitten varmasti korkeammalta jos jotain sattuukin mutta ainakin tällä hetkellä mennään sillä tiedolla että kaikki on hyvin.
nelHMillä on myös ihana asenne! Vähän tuollaista sotilaallista menoa. Kaikki kestetään hyvän asian puolesta, bring it on!
Ajattelen sitten sinua jos/kun alkaa oireet olla kurjempia.
Cassis jos osaavat sieltä jotain spesifiä suositella niin jaathan tiedon meidänkin kanssa
Itse en ole yhtään salilla viihtyvää tyyppiä. Enemmän olen viihtynyt ryhmäliikunnassa, tanssista pidän erityisesti
Varmaan joku ihan perusjumppa voisi olla raskaudelle mukailtuna ookoo. Tsemppiä tavoitteeseen!
Väsymyksestä. Omalla kohdallani se tuntuu vähän hellittäneen. Edelleen väsyttää mutta ei niin julmetusti kuin vielä viime viikolla, jolloin työkaveritkin suoraan totesivat että näytän kamalalta
Jaksamisia väsymykseen ja pahoinvointiin
Nannanas!
Ihanat kuulumiset
Lilianilta, mahtavaa! :heart: Sama
EX4llä!
pompelolla oli kanssa hyviä uutisia joskin myös harmillisempia. Hurjaa tosiaan!
MiNalo jaksamisia odotteluun. Toivottavasti olet väärässä ja masussa kaikki hyvin!
Täällä vatsa temppuilee ja tunteet myös pinnassa.
Tavallisesti vatsani toiminta varsin tasapainoista, nyt sitten vuoroin vatsa sekaisin ja sitten kovalla. Ilmavaivat jotain aivan järkyttävää. Ihmisten ilmoilla ei ole nyt kiva olla
Pienoista etomista on myös alkanut ilmaantua.
Mariiii & 4+6 :heart: