Heinäkuu 2012

Hei,

itse olen plussannut 28.11.2011 ja tällä hetkellä olen rv 12+1. LA olisi näillä näkymin
19.7.2012, olin tänään ultrassa ja se oli aika jännittävää.. Olisin voinut sitä katsella
vaikka koko päivän, mutta näen uudelleen 2kk päästä.. Kaikki oli ihan hyvin siellä..

Haluaisin muidenkin heinäkuisten odottajien tulevan keskusteluun mukaan :) Rohkeasti
vain kaikki tänne..

Moi!

Täällä toinen heinäkuun lasta odottava. Oma laskettu aikani on 7.7, ja esikoinen tulossa. Itse olen juuri täyttänyt 20 ja olisi kiva saada juttuseuraa vähän enemmän omanikäisistä odottajista :) Miten sun raskaus on mennyt tähän asti ja ootatko ensimmäistä?

Heippahei! Meillä RV 16+4, LA 20.7. Jännittävää aikaa, esikoinen siis tulossa :) Itse olen Helsingistä, 27v. Kertokaa omia kokemuksia??
Mulla raskaus edennyt hyvin, tosin toinen kuukausi oli huonovointisuutta, mutta oksentaa ei tarvinnut. Ruoka vaan etoi heti kun sen eteensä sai :| Mutta onneksi se loppui muutaman viikon kuluessa. Nyt enää vaivana mielialan vaihtelut ja se että pahoitan mieleni tai suutun/ hermostun tosi pienistä asioista :( Mieskään ei mikään maailman paras viilipytty ole niin sitten on ollut paljon pieniä riitoja ja alan myös itkemään herkemmin. Mutta aina saadaan kaikki sovittua ja rakastetaan toisiamme aina enemmän :) Luulen että tämä raskaus ja lapsen saaminen vaan vahvistaa suhdettamme.

Onko teillä muilla tällä tavalla henkisesti rankkaa raskausaikana??

Huomaan kyllä itsekin olevani paljon herkempi kuin ennen. Tosin se tulee esiin enemmän sillein, että liikutun pienimmästäkin asioista (kuten telkkariohjelmista ja kirjoista joista en ennen niin herkästi liikuttunut). Mutta oon kauhean huolissani kokoajan, olisi kiva jos voisin hetkeksi hengähtää ja ajatella että kaikki on ihan hyvin. Heti jos en vähään aikaan tunne vauvan liikkeitä tai on hiljaisempi päivä mahassa niin olen ihan hermorauniona. Pitäisiköhän ostaa kotidoppler? En varmaan osaisi käyttää sitä ja saisin sydänkohtauksia jos sydänääniä ei heti löytyisi :D

Mä oon ollu koko ajan kipeenä. Oon nytkin kahden viikon sisään kolmatta kertaa sairaslomalla ja se on tosi ärsyttävää! Pahoinvoinnista sen verran, että viikolta 11 eteenpäin oli rajua pahoinvointia ja oksentelin harva se päivä montakin kertaa vuorokaudessa, ja olin tosi herkkä erilaisille hajuille, mutta nyt on jo pahoinvointi alkanut hellittää.

Esikoista odotellaan saapuvaksi 12.7.
Joko kevätflunssaa tai siitepölyallergiaa nyt, maanantaina kysymään nevolalääkäriltä, että saako syödä mitään allergialääkettä, kun meinaa happi loppuu.... :/

Lilli86: Histec on ainankin sellainen jota saa syödä. Itsellä myös siitepöly sekä eläinallergia. Nyt tosin odottelen itsekin neuvolalääkäri aikaa jotta selviäis saisko mahdollisesti syödä jotain muuta merkkiä kun tuo Histec nukuttaa kovasti.

Yhteistyössä