Heinäkuiset 2021

Voi mikä helpotus tänään!

HCG-arvo 779 (mitattiin 4+3) ja ultrassa näkyi jo upea pieni musta aukko, joka sijaitsee kohdussa. Helpotuksen kyyneleet valui koko matkan kotiin. Vieläkin itkettää. Pääsen onneksi vielä parin viikon päästä katsomaan, että syke varmasti näkyy.

Paljon onnea @Alinna86 hCG-tuloksesta, mahtavaa!
Jesss just näin!! Nyt voi ekan kerran huokaista helpotuksesta ja kohti seuraavia etappeja!
 
  • Rakkaus
Reactions: naapu ja Vehkis
Moikka!
Täällä plussattiin eilen La olisi kuukautisten mukaan 4.7. ja esikoisemme on syntynyt 3.7.2018, että saas nähdä meneekö samalle päivälle En ehtinyt vielä lukemaan ketjua, mutta onko vielä mitään facebookryhmää olemassa? :)
Ihanaa! Paljon onnea ja tervetuloa mukaan tänne!❤ Teillä tulee lapsille tosi mukava ikäero. Saavat kaverit toisistaan. ❤

Vilkaisin, että Facebook-ryhmä on jo olemassa, mutta en ole uskaltanut vielä liittyä. Ehkä hiljalleen voisi. Meinaako muut liittyä?
 
  • Tykkää
Reactions: naapu
Onhan toi vähä aikasta mut hyväl säkäl vois näkyykin jo, pidetään peukkuja
Ainakin niiden pitäs tos vaihees mun käsityksen mukaan nähä aikakin et raskaus on oikeessa paikassa jne.
Toivotaan, että siellä jotain näkyisi. Varasin netin kautta eikä siellä ollut kun tolla vk 46 vapaita aikoja. Ajattelin et voisin kyllä huomenna sinne soittaa ja kysyä, että olisko mahkui päästä viikko kaks myöhemmin :) neuvolaan myös soitin ja sain ajan 23.11. :D
 
Mä oon liittynyt tohon yhteen ryhmään joka haulla löytyy mutta veikkaan että siitä tulee vielä jättisuuri kunhan kaikki heinäkuiset uskaltaa liittyä. Ois kiva kyllä sellainen pieni salainenkin ryhmä joka pidettäisi mukavan kokoisena ja vois jopa oppia muistamaan tyypit ja tilanteet. Onko kukaan muu sellasta aatellu?
 
Möyssy
Mä oon liittynyt tohon yhteen ryhmään joka haulla löytyy mutta veikkaan että siitä tulee vielä jättisuuri kunhan kaikki heinäkuiset uskaltaa liittyä. Ois kiva kyllä sellainen pieni salainenkin ryhmä joka pidettäisi mukavan kokoisena ja vois jopa oppia muistamaan tyypit ja tilanteet. Onko kukaan muu sellasta aatellu?
Tämmöstä mäkin ajattelin, meinaan taidettiin täältä kaksplussan foorumilta koota silloin pieni heinäkuiset2018 ryhmä, joka sitten suljettiin kun oli sopivasti ryhmäläisiä :) Siitä tuli ainakin ihana, pieni ryhmä, jossa uskalsi kysellä ja jutella kaikkea :D
 
Möyssy
Ihanaa! Paljon onnea ja tervetuloa mukaan tänne! Teillä tulee lapsille tosi mukava ikäero. Saavat kaverit toisistaan.

Vilkaisin, että Facebook-ryhmä on jo olemassa, mutta en ole uskaltanut vielä liittyä. Ehkä hiljalleen voisi. Meinaako muut liittyä?
Kiitos! :) Toivon myös, että leikit sujuvat tällä ikäerolla. Liityin tuohon jo luotuun ryhmään, mutta pelkään myös että siitä kasvaa tosi iso. Niissä monesti ilmapiiri ei ole ihan niin hyvä :/
 
Heissan!
Minäkin taijan uskaltaa ilmoittautua matkalaisen kanssa
Aina yhtä jännää ja outoa, vaikka tämä jo viides raskaus. Esikoinen jo 11vuotta vanha ja kuopus on 1,5-vuotias.
On ollu kierrot niin sekasin, ettei tarkkaa La osaa sanoa, heinäkuun ensimmäisillä päivillä kuitenkin olisi laskettu.
Pieni, salainen fb- ryhmä kanssa houkuttaa
 
Huomenta kaikille :) kai minäkin voisin tänne tulla, plussasin eilen ja nyt olisi viikkoja 4+0 ja la 11.7. Meidän perheelle tämä lapsi olisi kolmas. Ennestään 7 ja 4-vuotiaat ilostuttavat arkeamme. Aloimme yrittämään tätä lasta nyt lokakuussa ja kerrasta tärppäsi ja tuntuu ettei tämä voi olla ollenkaan totta.... Olen todella iloinen ja onnellinen mutta jotenkin olin valmistautunut paljon pidempään yritys aikaan. Sairastin koronan alkukesästä ja se tauti on aiheuttanut minulle jos jonkinmoista vielä tänäkin päivänä niin pelkäsin ettei kroppakaan olisi vielä palautunut nokko siitä. Minulla on esim. Lämpö noussut pysyvästi 37. 3. joka ennestään oli 36.3. Ja jotenkin ajattelin tällaisten vaikuttavan raskautumiseen.... Onneksi ei ilmeisesti sitten vaikuttanutkaan :) samalla kun olen iloinen niin pelottaa että voiko kolmaskin raskaus mennä vielä hyvin ja syntyä terve lapsi.

Tämä alkuraskaus tähän mennessä on eronnut toisesta raskaudesta jonkin verrana. tein siinä samana kiertopäivänä raskaustestin eli kp 28. Etovaa oloa on, väsymystä jonkin verran mutta samalla jostain syystä energinen olo? Aika jännä juttu, ihan uusi piirre minulle :D lisäksi jäätävä närästys vaivaa pitkin päivää ja ennen plussaa alkoi kovat menkkamaiset kivut, samoin kuin alapään vihlonta.... Oletan vihlonnan olleen hormooneista johtuvaa löystymistä tai ns. "liitoskipua". Vihlonta ei ole ollenkaan epätavallista minulle raskausaikana. Maha myös kuplii jännästi samalla kun kohtua sattuu sinne tänne. Kai siellä jotain siis tapahtuu. Varhaisraskauden ultraan menen viikolla 9 vasta, eli 8+ jos vauva kyytissä vain pysyy. Tämä olisi sama kuin edellisestä raskaudesta niin ajattelin että samoilla mennään neuvolaan en ole ilmoitellut, sinne mulla ei ole hoppu... :D varmaan parin viikon päästä soittelen sinne, jos ei tule mitään akuuttia tässä ennen sitä. Tämä on varmaan hirveä romaani tämä kirjoitus, pahoittelut siitä vielä :)

P. S joko te olette miettineet sitä, että joulun aikaan olisi turvalliset viikot kertoa perheelle raskaudesta? Itsella kutkuttaa ajatus siitä, miten ihana joulahja lapsillemme olisikaan jos vauva pysyy kyydissä ja päästään kertomaan...<3 nyt onnea vielä kaikille plussanneille ja paljon paljon tarrasukkia!!
 
Heissan!
Minäkin taijan uskaltaa ilmoittautua matkalaisen kanssa
Aina yhtä jännää ja outoa, vaikka tämä jo viides raskaus. Esikoinen jo 11vuotta vanha ja kuopus on 1,5-vuotias.
On ollu kierrot niin sekasin, ettei tarkkaa La osaa sanoa, heinäkuun ensimmäisillä päivillä kuitenkin olisi laskettu.
Pieni, salainen fb- ryhmä kanssa houkuttaa
Heippa :) Viides raskaus, onnea todella paljon! Ihana kun on iso perhe <3
onko sinulla raskaudet oireineen eronneet toisistaan tai loistaneet samankaltaisuuksineen?
 
Heippa Viides raskaus, onnea todella paljon! Ihana kun on iso perhe <3
onko sinulla raskaudet oireineen eronneet toisistaan tai loistaneet samankaltaisuuksineen?
Ihanaa kun on iso perhe, olen samaa mieltä meillä lisäksi jokatoinen viikko miehen edellisestä suhteessa 3lasta, eli suurperhe tosiaan kyseessä, vaikkei uskovaisia ollakkaan
Eroavaisuuksia on, kaikissa raskauksissa olen tiedostanut raskauden kovasta närästyksestä ja vihlomisista nivusista liikkuessa, on sekä tyttöjä ja poikia, mutta tämä raskaus on outo siitä että on vain kova kuvotus, närästys ja liitoskivut loistavat poissaoloillaan.. sekin aiheuttaa jännitystä voiko kaikki olla silti mallillaan
 
Lääkärin poissaolon takia ultra peruuntui tältä päivältä :(
Joku puhelinhenkilö, joka ei näemmä ollut yhtään kartalla tarjosi ultraa joulukuulle. Kun viikkoja ei nyt tiedetä pitkien kiertojen takia, niin vähän myöhäistä joulukuussa niitä alkaa selvittämään vasta. Tämä henkilö vielä ihmetteli, haluanko abortin kun viikot ovat minulle niin tärkeä asia. o_O

Maanantaille sain lopulta ajan terkalle, joka ultraa. Toivottavasti kaikki silloin kunnossa.
 
Sain juuri plussan testiin eli tosi aikaisilla viikoilla vielä mennään, digitesti 1-2. :) meillä on ennestään esikoinen 4/19, ihan kiva ikäero tulisi!
Minulla olisi myös kiinnostusta liittyä sellaiseen pienempään salaiseen facebook-ryhmään, jos sellainen perustetaan. Esikoisen odotus- ja vauva-aikana siitä sai niin paljon tukea ja äitikavereita ja ryhmä on edelleen aktiivinen. :)
 
vierailija
FB-RYHMÄ

Noniin, eli salainen fb-ryhmä löytyy nyt facebookista nimellä Heinäkuiset - 21 ja lopussa on sellainen kasvintaimihymiö, jota tämä sovellus ei suostu näyttämään
 
Täällä myös huhuillaan viikoilta 4+2. Neljäs inseminaatio toi positiivisen raskaustestin, toivottavasti pieni pysyy mukana Minulla ja vaimolla on ennestään inseminaatiolla aikaansaatu poika 5/19.

Minä voisin perustaa salaisen heinäkuisten fb-ryhmän, ja jos jaan linkin sitten tänne?
Jee! Mut mites sen koon sais pidettyä sitten sellaisena sopivana, saako linkin täältä sitten poistettua kun ryhmä on täynnä vai pitäiskö tehdä niin että linkin saa joltain yv:llä? Kuinkahan näitä yleensä on tehty
 

Yhteistyössä