Heinäkuiset 2021

Veikkaan, että niin mekin päädytään lopulta tekemään. Pääasia että näkee vihdoin, missä mennään. Kuinkahan pitkällä pitäisi olla, ennen kuin ekan ultran varaa? Ennen 6+jotain siellä tuskin näkyy kauheasti mitään?

Huomasin, että on jotain halvempiakin paikkoja varhaisultria varten, mutta kuinkahan osaavia siellä ollaan - varsinkin jos sattuisi ku taas olemaan tai jotain muuta ongelmaa?

Ja kiitti vinkistä neuvolan suhteen @Alinna86. Ehkäpä soitan heti huomenna sit.
Minä kävin elokuussa 9+0 tommosessa edullisemmassa paikassa ultrassa toteamassa että kesken oli mennyt. Kyllä mä väittäisin että kun he työkseen siellä ultraavat, niin osaavat sen kyllä :)
Samaan paikkaan suunnittelen meneväni tälläkin kertaa, mutta vähän aikaisemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi ja Vehkis
Veikkaan, että niin mekin päädytään lopulta tekemään. Pääasia että näkee vihdoin, missä mennään. Kuinkahan pitkällä pitäisi olla, ennen kuin ekan ultran varaa? Ennen 6+jotain siellä tuskin näkyy kauheasti mitään?

Huomasin, että on jotain halvempiakin paikkoja varhaisultria varten, mutta kuinkahan osaavia siellä ollaan - varsinkin jos sattuisi ku taas olemaan tai jotain muuta ongelmaa?

Ja kiitti vinkistä neuvolan suhteen @Alinna86. Ehkäpä soitan heti huomenna sit.
Me käytiin viimeks 6+2 ja näkyi syke ja kaikki piti olla hyvin..mutta selvisi että kehitys oli loppunut n. Vk 7 eli heti ultran jälkeen ja tämä selvisi rv 12 ultras joten nyt ei haluta mennä nuin aikasin. Meil on nyt 8viikolla, 7+3 se eka, sillon varppina näkyy jo kaikki jos on näkyäksee❤
 
Heii täälläkin kurkkii yksi heinäkuinen. Taustalla on kaksi keskenmenoa joten pelko on kova, tuleeko tämäkään syliin asti. Tänään 4+1 ja meilläkin hcg labra huomenna. Ekassa keskenmenossa hcg laahasi ja tuplasi huonosti, toisessa taas oli hälyttävän korkea hcg joten nyt toivotaan jotain oikein mallikasta arvoa joka levittäisi pelkoa edes vähäsen. Ainakin testiviiva on nyt vahvistunut nätisti olematta liian räikeä viikkoihin nähden. Tsemppiä kaikille piinailuun!
 
Heii täälläkin kurkkii yksi heinäkuinen. Taustalla on kaksi keskenmenoa joten pelko on kova, tuleeko tämäkään syliin asti. Tänään 4+1 ja meilläkin hcg labra huomenna. Ekassa keskenmenossa hcg laahasi ja tuplasi huonosti, toisessa taas oli hälyttävän korkea hcg joten nyt toivotaan jotain oikein mallikasta arvoa joka levittäisi pelkoa edes vähäsen. Ainakin testiviiva on nyt vahvistunut nätisti olematta liian räikeä viikkoihin nähden. Tsemppiä kaikille piinailuun!
Ja varhaisultraan mekin mennään kyllä! Ajateltiin jotain 7-8 viikkoa. Meillä ivf-alkuinen joten omalla hoitavalla klinikalla ultrataan, maksaa toki sekin sen pari sataa.

Ekassa raskaudessa kävin 6+6, syke ok ja meni kesken seuraavana yönä. Nyt kesäkuussa ei ehditty ultraan asti, km 5+3.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi ja Vehkis
Tuli tuosta Braven viestistä mieleen, että vaikka mulla ei verikokein hcg:ta seurattu, seurasin testein ja mulla tämän vuoden ensimmäisessä raskaudessa viivat tummui tosi nopeasti ja meni kesken 8+1.
Toisessa viivat tummui hitaasti, enkä saanut digiin 3+ silloin kun piti enkä vielä viikon päästäkään. Meni kesken 8+6.
Nyt koitan olla analysoimatta noita testejä liikaa. Väkisin kuitenkin huomasin sen eron, että kahdessa keskenmenneessä eka viiva oli selkeä jo dpo 9, nyt yhtä selkeä tuli vasta dpo 11.
Joten kuitenkin analysoin ja olen toiveikas :D
 
@Ananas90 Väkisin niitä analysoi, vaikka kuinka yrittäisi välttää tekemästä niin. :p

Kiitos teille vinkeistä! Olin ajatellut ensimmäisenä mahdollisena hetkenä käydä varhaisultrassa, vaan ehkäpä kuitenkin odottelen sen kanssa pidemmälle. Katsotaan! Tässä ehtii mieli vielä monesti muuttumaan. :D

Hyvä myös kuulla, että halvempikin voisi olla vaihtoehto. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: norappi ja Ananas90
Tuli tuosta Braven viestistä mieleen, että vaikka mulla ei verikokein hcg:ta seurattu, seurasin testein ja mulla tämän vuoden ensimmäisessä raskaudessa viivat tummui tosi nopeasti ja meni kesken 8+1.
Toisessa viivat tummui hitaasti, enkä saanut digiin 3+ silloin kun piti enkä vielä viikon päästäkään. Meni kesken 8+6.
Nyt koitan olla analysoimatta noita testejä liikaa. Väkisin kuitenkin huomasin sen eron, että kahdessa keskenmenneessä eka viiva oli selkeä jo dpo 9, nyt yhtä selkeä tuli vasta dpo 11.
Joten kuitenkin analysoin ja olen toiveikas
Pakko tulla huutelee kans et mä kans analysoin noita testejä aiempiin kertoihin... mun keskenmenneessä viivat oli tosi vahvat jo varhaisilla päivillä ja sain sen digin 2-3 myös tosi aikasin ja kkm tapahtui sit vk 12, toisissa vahvistui hitaasti ja kesken neki meni.
Mulla tuli nyt kans hailu haamulainen dpo 11 ja siitä jos katsoo niin nätisti vahvistuneet melkein kun oppikirjan mukaan.
Kyllä meillä nyt hyvin menee, toivotaan näin❤❤
 
Heii täälläkin kurkkii yksi heinäkuinen. Taustalla on kaksi keskenmenoa joten pelko on kova, tuleeko tämäkään syliin asti. Tänään 4+1 ja meilläkin hcg labra huomenna. Ekassa keskenmenossa hcg laahasi ja tuplasi huonosti, toisessa taas oli hälyttävän korkea hcg joten nyt toivotaan jotain oikein mallikasta arvoa joka levittäisi pelkoa edes vähäsen. Ainakin testiviiva on nyt vahvistunut nätisti olematta liian räikeä viikkoihin nähden. Tsemppiä kaikille piinailuun!
Tsemppiä sinne!
Mulla kans hcg tänään 4+6 :)
 
Arvon daamit, neuvola-aika on nyt varattu! Antoivat 24.11. Taitaa olla @Alinna86 kanssa samana päivänä, jos oikein muistan.

Samalla lähettivät siltä seisomalta hCG-mittaukseen ja huomenna lääkäriin poissulkemaan kohdunulkoisen mahdollisuutta. Huomenna on iso päivä, kävipä miten tahansa.
Juu, sama päivä :love:
Ihanaa huolenpitoa, toivottavasti kaikki on hyvin:love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: norappi ja Vehkis
@brave Ymmärrän! Ihan sama pelko täälläkin. Onneksi kuitenkin täältä sain kimmokkeen varata, niin pääsikin sen myötä samantien selvittämään, onko asiat oikeaan suuntaan menossa. Sekin tieto helpottaa ihan valtavasti. Toivottavasti meillä hCG:t kasvaneet yhtä mallikkaasti kuin siellä!

Huominen jännittää ja pelottaa ihan kamalasti, mutta ei auta kuin toivoa, että tällä kertaa onni olisi myötä.❤:)

Huomenna raportoin toivottavasti hyviä uutisia. En tiedä, pääsenkö ultraan, koska viikot on tosiaan vielä hirmuisen pienet, 4+3. :D Katsotaan, mitä tapahtuu. :)
 
Olin jo varannut aiemmin tk-lääkäriajan pitkien kiertojen takia. Aika on huomenna. Nyt onkin plussa kun meen sinne o_O . Viikkoja ei pysty oikein laskemaan, kun kierto ollut epäsäännöllinen eikä oviksesta tietoa. Heinäkuulle la varmasti kuitenkin asettuu. Huomenna sitten toivottavasti saa selvyyttä missä viikoilla mennään ja onko kaikki hyvin. Neuvola-ajan sain 17.11.:X3:

Kun soitin neuvolaan, hoitaja vastasi puheluun "No mitäs?". "Tein positiivisen raskaustestin" sopersin siihen sitten. Jotenkin outoa, vaikka oon saman käynyt kerran aiemmin läpi.:giggle:
 
Quinnn
Varovasti hyppään mukaan! La 4.7. Heitin jo kirveen kaivoon kun kuukautiset alkoivat viime viikolla mutta ne kestivät päivän, sen jälkeen ollut pientä tiputtelua. Eilen havahduin rintojen arkuuteen, hikoiluun ja vatsan nippailuun. Positiivinen testi eilen ja tänään. Soitin jo neuvolaan kysyäkseni valemenkoista. Sieltä onniteltiin ja sanottiin että jos raskausoireet jatkuvat, jatkuu raskauskin. Ensi viikolla pitää vielä tikutella viikkonäytöllisellä.
 
Moi
Varovasti jo kurkin tänne:love:
Tein perjantaina 23.10 haalean plussan ja se on tässä vahvistunut pikku hiljaa. Lasketusta en oo varma, koska mä en tiedä kiertoni pituutta. Kuukautisista laskettuna veikkaisin lasketun olevan 7.7. Neuvolaan ajattelin jo tänään soittaa ja varasin myös varhaisultraan eilen ajan. Varasin sen 10.11 olen silloin vk 5+6. Olisin halunnut myöhemmäksi ajan, mutta ei ollut vapaita aikoja:(
 
vierailija
Tänään alko vk 6, ja hcg 1047, eli tosi hyvä, mä oon niin onnellinen
Eikö tuo ole alle viitearvojen, vaikka yksilöllistä onkin?kannattaa pyytää kontrollia.
 
Moikka. Hyppään kanssa mukaan tänne. Eilen sain plussan digitestiin. Nyt mitä ilmeisesti menossa 3+5. Maanantaina tuli todella haalea viiva ja ajattelin tehä seuraavana aamuna digin vaikka olisin voinut odottaa. Tää raskaus pääsi yllättään kun ei vielä kunnolla yritetty edes miehen kanssa. Poistatin kierukan 12.10 ja mentiin vaan sillä että harjotellaan. Tää on mun neljäs raskaus. Esikoisen ja kuopuksen välissä oli kkm. Se luo pelkoa myös tähän raskauteen. Testaus jatkuu kun ne saapuu postista.
 
Eikö tuo ole alle viitearvojen, vaikka yksilöllistä onkin?kannattaa pyytää kontrollia.
No ei oo. Mulla otettiin verikoe 4+6.
Ei varmaa kantsi tulla huutelee tänne kun et mun taustaa oo seurannut :rolleyes:
 
Moi
Varovasti jo kurkin tänne
Tein perjantaina 23.10 haalean plussan ja se on tässä vahvistunut pikku hiljaa. Lasketusta en oo varma, koska mä en tiedä kiertoni pituutta. Kuukautisista laskettuna veikkaisin lasketun olevan 7.7. Neuvolaan ajattelin jo tänään soittaa ja varasin myös varhaisultraan eilen ajan. Varasin sen 10.11 olen silloin vk 5+6. Olisin halunnut myöhemmäksi ajan, mutta ei ollut vapaita aikoja
Onhan toi vähä aikasta mut hyväl säkäl vois näkyykin jo, pidetään peukkuja (y)
Ainakin niiden pitäs tos vaihees mun käsityksen mukaan nähä aikakin et raskaus on oikeessa paikassa jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis

Yhteistyössä