Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
~Heinäkuiset 2020~
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="kukapakuka, post: 32380235, member: 127011"]</p><p>Hei, tein positiivisen raskaustestin isänpäivänä. Meillä oli varhaisultra 29.11. ja löytyi raskaus oikeasta paikasta ja syke myös. Vastasi silloin viikkoja 6+0 vaikka neuvolan kuukautisten perusteella laskettuna ois ollut jo 7+2. Lääkäri sanoi kuitenkin että tuo 6+0 on ihan normaalia koska mulla ovikset olleet yleensä aika myöhään.</p><p></p><p>Jo yli 4 vko ollut pahoinvointia ja viimeiset 2-3 pahentunut koko ajan. Siis jotain ihan järkyttävää. Hyperemeesin diagnosoi lääkäri, olin sairaalassa tipassakin ja koko ajan olo että ehkä pitää lähteä takas mut sinnittelen nyt kotona kun kuitenkin oon pystynyt juomaan edes tän viikon. Päivät vaihtelee aika paljon mut paha olo ja ällötys päällä koko ajan. En siedä ruuan hajua enkä muistakaan tuoksuja. Välillä oksennan lähes koko päivän, välillä hieman helpompaa. Illat pahimpia, ihan hirveitä. Jos syö, tulee aivan hirveä olo ja oksennan koko päivän. Jos en syö, tulee heikotus, huono olo ja oksennan sappinestettä ja sylkeä. Tänään olen syönyt pari riisikakkua ja omenan. Hirveä päänsärky kun ei saa syötyä. Mutta olo ollut sitä kautta parempi ettei syö enkä ole vielä tänään oksentanut. Mutta sitten taas on niin kova nälkä koko ajan ja heikottaa. Mitenkään päin ei ole siis hyvä.</p><p></p><p>Mulla on edellisestä suhteesta esikoinen joka 6 v. En pysty hoitamaan häntä juurikaan, tän viikon oon ollut pois töistä. Mulla elokuussa alkanut koeaika töissä, eka vakituinen työ ikinä ja sekin stressaa nyt. Oon sairastanut muutenkin koko syksyn, mm. keuhkokuume, kohtutulehdus, keuhkoputkentulehdus.</p><p></p><p>Raskaus on siis ollut erittäin toivottu. Takana vuosi yritystä ja yk 12 tärppäs. Yritän olla liikaa valittamatta, mutta on päiviä kun pelkästään ahdistaa oma voimattomuus ja jatkuva paha olo. Helpoin on olla sikiöasennossa sängyssä pimeässä huoneessa ja litkiä vissyä. Oksentaminen helpottaa oloa mut on niin rajua että sattuu ja kun se alkaa, ei saa lopetettua. </p><p></p><p>Esikoisesta ei ollut mitään tällaista, alkuraskaus oli aika helppo. Hän syntyi rv 33+5 ja meinasi jo aiemmin eli sen suhteen sekään ei ollut helppo raskaus mut tähän pahoinvoinnin määrään en osannut varautua.</p><p></p><p>Jostain luin et pahoinvointi ois yleisempää jos odottaa tyttöä. Mulla ja miehellä on vahvemmin silti poikaolo. Esikoiselle oli mun oksentelun takia pakko jo kertoa, kun hän alkoi olla tosi huolissaan. Hän uskoo vauvan olevan tyttö. No, nähtäväksi jää.</p><p></p><p>Tiistaina ens viikolla eka neuvola. Nt-ultra menee varmaan tammikuun puoliväliin sitten.</p><p></p><p>Olen toki tosi onnekas ettei ole ollut mitään vuotoja tai muutakaan hälyttävää. Tää pahoinvointi vaan on sellaista tasoa että välillä on tuntemuksia etten kestä enkä mitenkään jaksa tätä jos jatkuu vielä pitkään. Pitää varmaan pyytää neuvolasta jotain keskusteluapua. </p><p></p><p>Sori pitkä tilitys. Tsemppiä kaikille!</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="kukapakuka, post: 32380235, member: 127011"] Hei, tein positiivisen raskaustestin isänpäivänä. Meillä oli varhaisultra 29.11. ja löytyi raskaus oikeasta paikasta ja syke myös. Vastasi silloin viikkoja 6+0 vaikka neuvolan kuukautisten perusteella laskettuna ois ollut jo 7+2. Lääkäri sanoi kuitenkin että tuo 6+0 on ihan normaalia koska mulla ovikset olleet yleensä aika myöhään. Jo yli 4 vko ollut pahoinvointia ja viimeiset 2-3 pahentunut koko ajan. Siis jotain ihan järkyttävää. Hyperemeesin diagnosoi lääkäri, olin sairaalassa tipassakin ja koko ajan olo että ehkä pitää lähteä takas mut sinnittelen nyt kotona kun kuitenkin oon pystynyt juomaan edes tän viikon. Päivät vaihtelee aika paljon mut paha olo ja ällötys päällä koko ajan. En siedä ruuan hajua enkä muistakaan tuoksuja. Välillä oksennan lähes koko päivän, välillä hieman helpompaa. Illat pahimpia, ihan hirveitä. Jos syö, tulee aivan hirveä olo ja oksennan koko päivän. Jos en syö, tulee heikotus, huono olo ja oksennan sappinestettä ja sylkeä. Tänään olen syönyt pari riisikakkua ja omenan. Hirveä päänsärky kun ei saa syötyä. Mutta olo ollut sitä kautta parempi ettei syö enkä ole vielä tänään oksentanut. Mutta sitten taas on niin kova nälkä koko ajan ja heikottaa. Mitenkään päin ei ole siis hyvä. Mulla on edellisestä suhteesta esikoinen joka 6 v. En pysty hoitamaan häntä juurikaan, tän viikon oon ollut pois töistä. Mulla elokuussa alkanut koeaika töissä, eka vakituinen työ ikinä ja sekin stressaa nyt. Oon sairastanut muutenkin koko syksyn, mm. keuhkokuume, kohtutulehdus, keuhkoputkentulehdus. Raskaus on siis ollut erittäin toivottu. Takana vuosi yritystä ja yk 12 tärppäs. Yritän olla liikaa valittamatta, mutta on päiviä kun pelkästään ahdistaa oma voimattomuus ja jatkuva paha olo. Helpoin on olla sikiöasennossa sängyssä pimeässä huoneessa ja litkiä vissyä. Oksentaminen helpottaa oloa mut on niin rajua että sattuu ja kun se alkaa, ei saa lopetettua. Esikoisesta ei ollut mitään tällaista, alkuraskaus oli aika helppo. Hän syntyi rv 33+5 ja meinasi jo aiemmin eli sen suhteen sekään ei ollut helppo raskaus mut tähän pahoinvoinnin määrään en osannut varautua. Jostain luin et pahoinvointi ois yleisempää jos odottaa tyttöä. Mulla ja miehellä on vahvemmin silti poikaolo. Esikoiselle oli mun oksentelun takia pakko jo kertoa, kun hän alkoi olla tosi huolissaan. Hän uskoo vauvan olevan tyttö. No, nähtäväksi jää. Tiistaina ens viikolla eka neuvola. Nt-ultra menee varmaan tammikuun puoliväliin sitten. Olen toki tosi onnekas ettei ole ollut mitään vuotoja tai muutakaan hälyttävää. Tää pahoinvointi vaan on sellaista tasoa että välillä on tuntemuksia etten kestä enkä mitenkään jaksa tätä jos jatkuu vielä pitkään. Pitää varmaan pyytää neuvolasta jotain keskusteluapua. Sori pitkä tilitys. Tsemppiä kaikille! [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 5 1 8
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
"Venäjän aloittama Ukrainan sota, vihreä siirtymä, massasiirtolaisuus ja talouden alamäki painavat Saksaa polvilleen"
8 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Mielipiteitä nimestä Alexandria??
Eilen 23:06
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Onko kellään kokemusta Suomen Vuokranantajista?
Eilen 23:04
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Minne mennä viettämään joulua?
Eilen 20:39
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Miten lepäisi parhaiten?
Eilen 20:14
vierailija
9 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Yksin vauvan odottaminen
Eilen 20:02
vierailija
0 Viestiä
Lapsen saaminen
7.
Kauhea makeanhimo raskausviikolla 16
Eilen 19:53
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Värianalyysikysymys
Eilen 18:11
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 12K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 839
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 809
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 593
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 561
Aihe vapaa
6.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 500
Aihe vapaa
7.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 497
Aihe vapaa
8.
Mikko Koivu: Aika puhua
Started by vierailija
Torstai klo 16:44
Luettu: 468
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti 2.0
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Lähetä terveisiä ja ajatuksiasi kaipaamallesi henkilölle + vertaistukea saatavilla
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
3 min sitten
Aihe vapaa
5.
Mielipiteitä nimestä Alexandria??
5 min sitten
Aihe vapaa
6.
Värianalyysikysymys
7 min sitten
Aihe vapaa
7.
Miten lepäisi parhaiten?
8 min sitten
Aihe vapaa
8.
Onko kellään kokemusta Suomen Vuokranantajista?
8 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
~Heinäkuiset 2020~
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu