Heikotus kuukautisten aikaan

Nosto.
Mulla on heikotusta kuukautisten ekana vuotopäivänä ja olen kerran mennyt suihkuun kuukautisten ekana päivänä,niin alkoi huimaamaan suihkussa ja kaaduin vessan lattialle.Onko muilla heikotusta kuukautisten aikan,mistä se johtuu,tietääkö kukaan?

No mulla taas oksettaa silloin, kun ei ole menkat. Sitten kun ne alkaa, oksettaa tuplasti ja on ihan tosi kammottava olo. Niinkuin tälläkin hetkellä. Huimaa ja pyörryttää, en saa mitään tehtyä, joka paikkaa särkee, en saa nukuttua, mutta olen väsynyt... Mietin juuri, että pitäisiköhän mennä lääkäriin aiheen tiimoilta, synnytyksestä on vajaa kymmenen kuukautta ja menkat alkoivat, kun tyttö oli puolivuotias. Päivälleen. Mitä olette mieltä? Voiko tämä tasaantua, kun tuntuu että menee pahemmaksi, ja onkohan tällaiseen edes mitään hoitoa olemassaan? Voisiko olla, että hormoonit ovat totaalisen sekaisin?

Tähän pinoon minäkin kuulun :/
Oksettaa, maha sekaisin, huimaa ja pyörryttää :x Kädet ja jalat välillä ihan jäässä ja kauhee olo :/

Mulla on endometrioosi, kuopus syntynyt 1,5 v sitten ja nyt menkat taas joka kuukausi pahemmat.

Kaiken muun kestäisin, mutta tää kuvotus. Nyt kestänyt 4 päivää ja jossain vaiheessa alkaa aina miettimään, JOS tää onkin jotain muuta. Mut ne on kai nää hormonit, jotka voi aiheuttaa vaikka mitä :headwall:

Yhteistyössä