M
"minä"
Vieras
Mikähän mua vaivaa?? Tuntuu , et pää on sellanen kummallinen, jatkuva nälän tunne sekä heikotus. Raskaana en oo enkä imetä. Ikää reilut 40. Mulla on joskus aiemmin ollut tota nälän tunnetta, mutta se on kyllä mennyt ohi. Nyt tuntuu, et tätä tilaa on jatkunut jo parisen viikkoa. Ja nyt tosiaan on tuo pää ollut tuollainen kummallinen. Voisin kuvitella et oisin vetänyt jotain nappeja ja siksi en tunnistaisi omaa päätäni omakseni. Lääkäriin jos menis ja rupeis kertoon tollasia oireita, taitaisivat kutsua valkotakkiset paikalle.
Äitienpäivänä sain aamulla sellasen ihme kohtauksen. Nousin sängystä ja silmissä alkoi heittää edestakaisliike. Menin vessaan ja olo siellä paheni ihan järkyttäväksi. Iski kaamee huono-olo, tuskahiki ja edestakainen liike silmissä paheni. Pitkällään oli hyvä olla, mut kun yritin nousta pystyyn olo paheni. Tätä kesti parisen tuntia. luulin jo, että kuolen, niin pelottava olotila minulla oli.
Voiskohan kilpirauhasissa olla jotain vikaa?? Kait sitä pitäis maanantaina mennä lääkäriin...
Äitienpäivänä sain aamulla sellasen ihme kohtauksen. Nousin sängystä ja silmissä alkoi heittää edestakaisliike. Menin vessaan ja olo siellä paheni ihan järkyttäväksi. Iski kaamee huono-olo, tuskahiki ja edestakainen liike silmissä paheni. Pitkällään oli hyvä olla, mut kun yritin nousta pystyyn olo paheni. Tätä kesti parisen tuntia. luulin jo, että kuolen, niin pelottava olotila minulla oli.
Voiskohan kilpirauhasissa olla jotain vikaa?? Kait sitä pitäis maanantaina mennä lääkäriin...