Heikotus ja nälän tunne???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Mikähän mua vaivaa?? Tuntuu , et pää on sellanen kummallinen, jatkuva nälän tunne sekä heikotus. Raskaana en oo enkä imetä. Ikää reilut 40. Mulla on joskus aiemmin ollut tota nälän tunnetta, mutta se on kyllä mennyt ohi. Nyt tuntuu, et tätä tilaa on jatkunut jo parisen viikkoa. Ja nyt tosiaan on tuo pää ollut tuollainen kummallinen. Voisin kuvitella et oisin vetänyt jotain nappeja ja siksi en tunnistaisi omaa päätäni omakseni. Lääkäriin jos menis ja rupeis kertoon tollasia oireita, taitaisivat kutsua valkotakkiset paikalle.

Äitienpäivänä sain aamulla sellasen ihme kohtauksen. Nousin sängystä ja silmissä alkoi heittää edestakaisliike. Menin vessaan ja olo siellä paheni ihan järkyttäväksi. Iski kaamee huono-olo, tuskahiki ja edestakainen liike silmissä paheni. Pitkällään oli hyvä olla, mut kun yritin nousta pystyyn olo paheni. Tätä kesti parisen tuntia. luulin jo, että kuolen, niin pelottava olotila minulla oli.

Voiskohan kilpirauhasissa olla jotain vikaa?? Kait sitä pitäis maanantaina mennä lääkäriin...

Verenpaine on ihan hyvä. Mulla on kotona mittari. Hemoglobiinista en tiiä , koska on varmaan vuos aikaa kun on mitattu. Aina on ollut hyvä, mut tosiaan nyt en tiiä. Niskat ei oo jumissa.

Kyllä syön. Ainakin omasta mielestäni siis. Oon kotona töissä, yrittäjä ja laitan itse ruuat. Teen ihan perus kotiruokaa Valmisruokia emme syö. Nytkin on lasagne muhimassa uunissa. Salaattia syön myös. Esim tänä aamuna söin banaanin, puuroa, sämpylän ja kupin kahvia ja muutaman keksin.Silti oli nälkä ja silti tuntui, et on vieläkin nälkä.

Kyllä sitä pitää lääkäriin tosiaan mennä, mutta tunnen itseni joteski niin tyhmäksi tälläisten oireiden takia. Kuumeen ja yskän takia on paljon helpompi mennä lääkäriin. Lääkäri varmaan alkaa kyseleen oonko masentunut, onko stressiä jne ja kun ei mistään sellasesta oo kyse.

Uusimmat

Yhteistyössä